Tylko ⅕ Polaków interesują liczby i statystyki w nagłówkach. Nowe dane Waterdrop

Ewa Malicka
Rocket Science
Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/
Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne. Dane i statystyki zwracają uwagę 21 proc. respondentów z naszego kraju. Pytania pojawiające się w tytule materiału zachęcają do lektury 14 proc. Polaków – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Aż 60 proc. Polaków wskazuje, że ich ulubionym wariantem kapsułek Waterdrop są Microdrinki. Austriacka marka wprowadza nowy smak – Frosted Lime.
Dwóch na pięciu Polaków do lektury artykułów zachęcają atrakcyjne elementy graficzne
Marka Waterdrop przeprowadziła badanie konsumenckie w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, w Cechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii. Wyniki ankiety wskazują, że 41 proc. respondentów z Polski do przeczytania artykułu, wiadomości e-mail lub postu na blogu najczęściej zachęcają przede wszystkim elementy graficzne – ładne zdjęcia lub użyte emotikony. To najmniejszy odsetek spośród badanych krajów. Tę odpowiedź wskazało 51 proc. badanych z Czech, 47 proc. – z Rumunii, 46 proc. – z Węgier i 43 proc. – ze Słowacji.
Dane liczbowe przyciągają uwagę co piątego Polaka
Ponad ⅕ badanych z Polski (21 proc.) deklaruje, że do lektury tekstów zachęcają ich ciekawe liczby i statystyki, tę odpowiedź wskazało także 35 proc. uczestników badania z Rumunii, 32 proc. – ze Słowacji oraz Węgier, a także 22 proc. z Czech. Tylko co siódmy (14 proc.) ankietowany z Polski przyznaje, że do lektury tekstu zachęca go zadane w nagłówku pytanie. Dotyczy to również 13 proc. respondentów z Czech, 12 proc. – ze Słowacji oraz co dziesiątego badanego z Rumunii i Węgier.
Polacy pokochali Microdrinki Waterdrop
Waterdrop zapytał również badanych o ich ulubione kategorie i smaki kapsułek marki. Ulubioną kategorią wszystkich uczestników badania są Microdrinki – tak deklaruje aż 60 proc. badanych z Polski, a w pozostałych krajach biorących udział w badaniu odsetek tych wskazań waha się między 50 proc. (Rumunia) a 58 proc. (Węgry). Marka Waterdrop wprowadza nowy smak Microdrinka – Frosted Lime. Jego smak to orzeźwiające połączenie limonki i liścia cytryny. Produkt zawiera naturalne ekstrakty z owoców i roślin, jest wegański i nie zawiera kalorii, cukru oraz sztucznych dodatków. Co ważne, Microdrink Frosted Lime zawiera witaminę C, która wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego oraz witaminę B, która przyczynia się do zmniejszenia zmęczenia i znużenia. Obok smaku Cola jest to Microdrink, który najlepiej smakuje rozpuszczony w wodzie gazowanej, tworząc w ten sposób efekt podobny do popularnych na całym świecie napojów gazowanych.
Odliczanie do świąt z Waterdrop
Dostępne są także dwa kalendarze adwentowe, które towarzyszą nam w odliczaniu do świąt. Mały zawiera 25 okienek, w każdym z nich znajduje się kapsułka Waterdrop w jednym z 11 smaków. Duży także ma 25 okienek i znajdziemy w nim, oprócz pełnowymiarowych opakowań kapsułek, także akcesoria i naczynia Waterdrop. Oba kalendarze zawierają nowe smaki oraz produkty z edycji limitowanych.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.