Komunikaty PR

Tylko ⅕ Polaków interesują liczby i statystyki w nagłówkach. Nowe dane Waterdrop

2024-11-06  |  15:35
Biuro prasowe
Kontakt

Ewa Malicka
Rocket Science

Pływacka 3/2
02-633 Warszawa
ewa.malicka|rocketscience.com.pl| |ewa.malicka|rocketscience.com.pl
781453815
https://www.rocketscience.com.pl/

Dla 41 proc. badanych z Polski zachętą do przeczytania artykułu czy wpisu na blogu najczęściej są przykuwające wzrok zdjęcia i elementy graficzne. Dane i statystyki zwracają uwagę 21 proc. respondentów z naszego kraju. Pytania pojawiające się w tytule materiału zachęcają do lektury 14 proc. Polaków – wynika z najnowszego badania konsumenckiego Waterdrop. Aż 60 proc. Polaków wskazuje, że ich ulubionym wariantem kapsułek Waterdrop są Microdrinki. Austriacka marka wprowadza nowy smak – Frosted Lime.

Dwóch na pięciu Polaków do lektury artykułów zachęcają atrakcyjne elementy graficzne

Marka Waterdrop przeprowadziła badanie konsumenckie w pięciu krajach Europy Środkowo-Wschodniej: w Polsce, w Cechach, na Słowacji, na Węgrzech i w Rumunii. Wyniki ankiety wskazują, że 41 proc. respondentów z Polski do przeczytania artykułu, wiadomości e-mail lub postu na blogu najczęściej zachęcają przede wszystkim elementy graficzne – ładne zdjęcia lub użyte emotikony. To najmniejszy odsetek spośród badanych krajów. Tę odpowiedź wskazało 51 proc. badanych z Czech, 47 proc. – z Rumunii, 46 proc. – z Węgier i 43 proc. – ze Słowacji.

Dane liczbowe przyciągają uwagę co piątego Polaka

Ponad ⅕ badanych z Polski (21 proc.) deklaruje, że do lektury tekstów zachęcają ich ciekawe liczby i statystyki, tę odpowiedź wskazało także 35 proc. uczestników badania z Rumunii, 32 proc. – ze Słowacji oraz Węgier, a także 22 proc. z Czech. Tylko co siódmy (14 proc.) ankietowany z Polski przyznaje, że do lektury tekstu zachęca go zadane w nagłówku pytanie. Dotyczy to również 13 proc. respondentów z Czech, 12 proc. – ze Słowacji oraz co dziesiątego badanego z Rumunii i Węgier.

Polacy pokochali Microdrinki Waterdrop

Waterdrop zapytał również badanych o ich ulubione kategorie i smaki kapsułek marki. Ulubioną kategorią wszystkich uczestników badania są Microdrinki – tak deklaruje aż 60 proc. badanych z Polski, a w pozostałych krajach biorących udział w badaniu odsetek tych wskazań waha się między 50 proc. (Rumunia) a 58 proc. (Węgry). Marka Waterdrop wprowadza nowy smak Microdrinka – Frosted Lime. Jego smak to orzeźwiające połączenie limonki i liścia cytryny. Produkt zawiera naturalne ekstrakty z owoców i roślin, jest wegański i nie zawiera kalorii, cukru oraz sztucznych dodatków. Co ważne, Microdrink Frosted Lime zawiera witaminę C, która wspiera prawidłowe funkcjonowanie układu odpornościowego oraz witaminę B, która przyczynia się do zmniejszenia zmęczenia i znużenia. Obok smaku Cola jest to Microdrink, który najlepiej smakuje rozpuszczony w wodzie gazowanej, tworząc w ten sposób efekt podobny do popularnych na całym świecie napojów gazowanych.

Odliczanie do świąt z Waterdrop

Dostępne są także dwa kalendarze adwentowe, które towarzyszą nam w odliczaniu do świąt. Mały zawiera 25 okienek, w każdym z nich znajduje się kapsułka Waterdrop w jednym z 11 smaków. Duży także ma 25 okienek i znajdziemy w nim, oprócz pełnowymiarowych opakowań kapsułek, także akcesoria i naczynia Waterdrop. Oba kalendarze zawierają nowe smaki oraz produkty z edycji limitowanych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Rocket Science
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu Biuro prasowe
2025-08-14 | 14:15

Dlaczego przestrzeganie praw autorskich jest kluczowe dla biznesu

Współczesny biznes działa w świecie pełnym treści cyfrowych – zdjęć, filmów, muzyki, tekstów i grafik, które towarzyszą klientom na każdym
Media i PR Trwa 5. edycja konkursu PR Wings
2025-08-12 | 13:00

Trwa 5. edycja konkursu PR Wings

PR Wings to ogólnopolski konkurs wyróżniający najbardziej efektywne, kreatywne i etyczne kampanie public relations, organizowany przez Stowarzyszenie Agencji Public
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.