Komunikaty PR

Nowe odcinki spin-offu „Totalnej Porażki” w Cartoon Network

2022-10-18  |  13:00
Biuro prasowe

Wielka tęcza, miś nad drzwiami – tak wygląda wejście do przedszkola, w którym zabawa trwa bez końca. Animowane przedszkolaki po raz kolejny przekroczą jego progi, by pod opieką Szefa Hatcheta przeżyć nowe przygody. 3. sezon i nieemitowane wcześniej odcinki 2. sezonu serialu „Totalna Porażka: Przedszkolaki” już od poniedziałku 24 października o 14:50 w Cartoon Network. Kolejne premierowe epizody pojawią się 21 listopada. 

Wszystko zaczęło się od grupki nastolatków, uczestników reality show dziejącego się na wyspie w okolicach Ontario. W tej paczce znaleźli się m.in. Cody, Owen, Gwen, Heather czy Leshawma. Postaci na tyle podbiły serca fanów animacji, że twórcy zdecydowali się pokazać ich wcześniejsze losy. Kim byli charakterni bohaterowie, zanim występowali w telewizji? Kanadyjski spin-off „Totalna Porażka: Przedszkolaki” przynosi odpowiedź na to pytanie.


W nadchodzącym sezonie rozrabiać będą zarówno dzieciaki, jak i dorośli. Babcia Leshawny i mama Szefa Hatcheta zawiozą ich do przedszkola. Wtedy kobiety zaczną rywalizację w pomaganiu: która z nich jest lepszą opiekunką? Nieoficjalne zawody przyniosą wiele emocji. Nie tylko dorośli dostarczą widzom wrażeń. Przedszkolaki dadzą się we znaki opiekunowi, który będzie miał dosyć psikusów swoich wychowanków. Podopieczni wymyślają je, by… uszkodzić mu samochód: uważają, że to świetny żart. Bohater zaopatrzy się więc w pojazd z kompletnie niezniszczalnych materiałów. Dzieci będą musiały się nieźle wysilić, żeby wejść do środka! W premierowych odcinkach powróci też postać MacArthur, która w każdym epizodzie wykonuje inny zawód. Pracowała już w sklepie z sokami, w zoo, na budowie i dostarczała pizzę. Jest przekonana, że to przez żarty sprytnych dzieci traci każdą pracę. Teraz spróbuję się odegrać za ich psikusy!

 

Premiera 3. sezonu i nieemitowanych wcześniej odcinków 2. sezonu

„Totalna Porażka: Przedszkolaki” już w poniedziałek 24 października o 14:50 w Cartoon Network.

Kolejne premierowe odcinki od 21 listopada w Cartoon Network.

Emisja od poniedziałku do piątku o 14:50 w Cartoon Network.

 

 

 

 

O Cartoon Network

Cartoon Network, będący częścią Warner Bros. Discovery, to numer jeden wśród globalnych kanałów dziecięcych oferujący przepełnione humorem, angażujące i uznane na całym świecie produkcje dla dzieci w wieku 6-11 lat i ich rodzin: „Między nami, misiaczkami”, „Ben 10”, „Craig znad potoku”, „DC Super Hero Girls”, „Steven Universe”, „Niesamowity świat Gumballa”, „Młodzi Tytani: Akcja!” i wiele innych. Oglądany w ponad 185 krajach, w 33 językach, Cartoon Network inspiruje kolejne pokolenia twórców i innowatorów. Różnorodne inicjatywy prospołeczne – „Mistrzowie Klimatu Cartoon Network” czy „Zmieniaj swój świat z Cartoon Network” – motywują dzieci i dorosłych do podejmowania drobnych działań, które w efekcie wprowadzą duże zmiany.

 

Biuro prasowe, Plac Trzech Krzyży 10/14, 00-499 Warszawa

Barbara Izowska

Senior PR & Marketing Manager CEE,

Benelux and GAS 

 

Katarzyna Tumielewicz

Marketing & PR Manager

katarzyna.tumielewicz@warnermedia.com

tel. +48 22 43 86 104

Joanna Więckowska

Project Manager | dotrelations

joanna.wieckowska@dotrelations.pl 

+48 690 995 770

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dziecko Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba Biuro prasowe
2024-12-23 | 01:00

Powrót na Lwią Skałę z zestawami LEGO Simba

Klocki LEGO dla młodych odkrywców! Zestaw Lwiątko Simba to doskonały sposób na przybliżenie najmłodszym przygód „Króla Lwa”. Dzieci od 6 roku życia
Dziecko Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce
2024-12-20 | 11:00

Avionaut wspiera SOS Wioski Dziecięce

W okresie świątecznym polski producent fotelików samochodowych, firma Avionaut, zaangażował się w akcję charytatywną na rzecz Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. W ramach
Dziecko Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa
2024-12-20 | 10:10

Edukacja sensoryczna to więcej niż zabawa

Edukacja sensoryczna, choć często postrzegana jako zabawa, ma fundamentalne znaczenie dla rozwoju dziecka. Żłobki i przedszkola, które świadomie wprowadzają aktywności stymulujące

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.