Ubezpieczenie Compensa Rodzina z rabatami w CUK
Ubezpieczenie nieruchomości nie jest priorytetowym wydatkiem. Warto jednak zainwestować w ochronę naszego domu czy mieszkania, zwłaszcza u progu lata. Zmienna pogoda, gwałtowne burze i silny wiatr mogą wyrządzić wiele szkód. Ubezpieczenie przed nimi nie uchroni, ale może pomóc w naprawie powstałych szkód. Dodatkowo, w lipcu CUK Ubezpieczenia i Compensa przygotowały atrakcyjną ofertę ubezpieczeniową – 15% zniżkę.
Gwałtowne zjawiska pogodowe mogą spowodować duże szkody. Koszty związane z niespodziewanym remontem nieruchomości, naprawą czy zakupem nowego wyposażenia mogą być naprawdę wysokie. Nie każdego będzie stać na niespodziewany remont czy zakup nowego sprzętu. Czy można uchronić się przed niespodziewanymi wydatkami? Oczywiście, wystarczy zaopatrzyć się w ubezpieczenie. Multiagencja CUK Ubezpieczenia razem z firmą ubezpieczeniową Compensa przygotowała ubezpieczenie Compensa Rodzina, które nie tylko chroni od zdarzeń losowych, ale też umożliwia ochronę wyposażenia domu, zbiorów i unikatowych kolekcji.
- „Ubezpieczenie Compensa Rodzina to jeden z ciekawszych produktów dedykowanych dla domu i mieszkania. Oprócz standardowego ubezpieczenia od ognia i innych zdarzeń losowych lub wersji All Risk możliwe jest również objęcie ochroną zbiorów kolekcjonerskich. Pamiętajmy, że wakacje wiążą się z wyjazdami. W czasie nieobecności właścicieli dom narażony jest na kradzieże i inne wypadki losowe. Warto więc pomyśleć o ubezpieczeniu wyposażenia domu, zwłaszcza jeśli mamy cenne czy zabytkowe przedmioty. Dzięki elastycznemu zakresowi ubezpieczenia i szerokiemu wachlarzowi produktów dodatkowych takich jak Home Assistant, NNW czy OC w życiu prywatnym każdy z klientów będzie mógł skomponować ubezpieczenie według swoich potrzeb. Dodatkowo Compensa w ramach ubezpieczenia oferuje specjalne zniżki, 15% na ubezpieczenie mieszkania, 10% da osób chcących ubezpieczyć dom i 5% rabat dla osób kontynuujących ubezpieczenie w TU Compensa” – zachęca Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 31 lipca w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Compensa, Generali, Wiener i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały trzeci kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Bankowość
Wsparcie dla oszczędzających na wkład własny zamiast dla kredytobiorców. Eksperci proponują inne podejście do rządowych programów mieszkaniowych
Gigantyczne zainteresowanie Bezpiecznym Kredytem 2 proc., wprowadzonym przez poprzedni rząd w 2023 roku, wywindowało ceny mieszkań. Po roku obietnic związanych z wprowadzeniem zapowiadanego w kampanii wyborczej Kredytu na Start 0 proc. obecny rząd wycofał się z planów uruchomienia projektu, zapowiada jednak przedstawienie nowych rozwiązań. Zdaniem dr. Jacka Furgi z Centrum Procesów Bankowych i Informacji powinny one wspierać budowanie potencjału finansowego przyszłych kredytobiorców, zamiast zachęcać do sięgania po kredyt.
Transport
Obawy o serwis mogą zniechęcać do zakupu samochodów elektrycznych. W Polsce brakuje wyspecjalizowanych w tym warsztatów
Obawy o serwis i jego koszty sprawiają, że część osób odkłada zakup bezemisyjnego pojazdu na później. Wskazuje na to co 11. Polak – wynika z Barometru Nowej Mobilności. – Serwis samochodów elektrycznych w kontekście cen nie różni się aż tak bardzo od samochodu spalinowego, a jest nawet tańszy – ocenia Bartosz Jeziorański, założyciel i dyrektor generalny EV Repair.
Handel
Sztuczna inteligencja zmienia e-handel. Będzie wygodniej dla konsumentów, ale też sporo zagrożeń
W ciągu siedmiu lat wartość rynku związanego z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w handlu elektronicznym wzrośnie ponad dwuipółkrotnie – do ponad 22 mld dol. Przedsiębiorcy widzą w niej duży potencjał marketingowy. Z punktu widzenia konsumentów obecność AI na platformach sprzedażowych to szansa na oszczędzenie czasu przy wyszukiwaniu produktów i możliwość otrzymywania spersonalizowanych ofert. To jednak również duże ryzyka – zwiększone ryzyko narażenia na manipulację i deepfake, a także obawa o bezpieczeństwo danych osobowych.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.