Komunikaty PR

Ubezpieczenie na wypadek wyłudzenia „na wnuczka”

2021-01-29  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf.pras ( 0.02 MB )

Pomimo wielu akcji edukacyjnych, tendencja oszustw „na wnuczka” od kilku lat utrzymuje się na podobnym poziomie. Według danych statystycznych Komendy Głównej Policji, w 2019 roku metodą „na wnuczka” czy „policjanta” wyłudzono ponad 72 mln zł. Ofiarą przestępstw padło ok 4,5 tyś poszkodowanych, głównie w dużych miastach Polski. Najwięcej pieniędzy wyłudzono w Warszawie i sąsiednich powiatach – prawie 22 miliony złotych.

Czy ubezpieczenie chroni przed metodą „na wnuczka”?

Osobami najbardziej narażonymi na tego typu oszustwa są seniorzy. Statystyki prowadzone przez policję pokazują, że ponad 44% osób, które padły ofiarą metody „na wnuczka” to osoby w przedziale wiekowym 70-79 lat, a kolejne 36% to osoby powyżej 80 roku życia. Dlatego prócz akcji edukacyjnych warto pomyśleć o dodatkowej formie zabezpieczenia dla swoich rodziców lub dziadków.

Takie zabezpieczenie gwarantuje polisa ubezpieczeniowa Generali. Generali oferuje w ramach ubezpieczenia domu lub mieszkania ochronę nie tylko na wypadek wyłudzenia pieniędzy „na wnuczka” czy „policjanta”, ale także w przypadku podszywania się pod inne osoby. Jest to szczególnie ważne, ponieważ oszuści stają się coraz bardziej kreatywni w swoich metodach.

„Zakres ochrony obejmujący wyłudzenie gwarantuje osobom starszym, powyżej 65 roku życia, zwrot przekazanej oszustowi gotówki nawet do sumy 30 000 zł. Jest to bardzo ważny element ochrony, ponieważ, jak pokazują policyjne statystyki, co roku dochodzi do dużej liczby tego typu oszustw. Bardzo ważne jest dla nas, aby w ofercie posiadać produkty dedykowane różnym klientom, w zależności od ich potrzeb i szkód, na które są najbardziej narażeni. Stąd też propozycja ubezpieczenia Generali, która zapewnia dodatkowe bezpieczeństwo seniorom.” mówi Małgorzata Maciejewska Makroregionalny Dyrektor Sprzedaży CUK Ubezpieczenia

Warto ubezpieczyć się kompleksowo

Ciężko przewidzieć zdarzenia, w których my, lub nasi bliscy, wyrządzimy szkodę. Zniszczenie wyposażenia pokoju hotelowego przez naszego psa, zbicie szyby w oknie przez dziecko w trakcie gry w piłkę czy np. zahaczenie kierownicą roweru o lusterko zaparkowanego samochodu mogą przytrafić się każdemu, a ubezpieczenie OC w życiu prywatnym okazuje się w takiej sytuacji niezbędne.  Polisa uchroni nas m.in. przed finansowymi konsekwencjami zdarzeń, których skutkiem są szkody osobowe lub rzeczowe wyrządzone osobom trzecim.

CUK Ubezpieczenia wraz z Generali przygotowało pakiet, który zapewnia kompleksową ochronę na wypadek szkód, których to my będziemy sprawcami. Wykupując obowiązkową polisę OC na samochód warto od razu zadbać o OC w życiu prywatnym, aby w przyszłości nie martwić się skutkami finansowymi zdarzeń. Zwłaszcza, że dodatkowe ubezpieczenie obejmuje wszystkich domowników, w tym wspomniane wyżej zwierzęta domowe.

Do końca marca za pośrednictwem CUK Ubezpieczenia można skorzystać z oferty Generali, w ramach której przy zakupie OC komunikacyjnego, OC w życiu prywatnym kosztuje złotówkę.

„Ubiegły rok i trwająca pandemia Covid-19 uświadomiły nam, jak nieprzewidywalne potrafi być życie i jak zmienna jest otaczająca nas rzeczywistość. Dlatego z okazji naszego 20-lecia przygotowaliśmy MOC RABATÓW. To wyjątkowe oferty ubezpieczeń m.in. Generali, Proamy czy TUZ Ubezpieczenia, które zapewnią klientom maksymalne bezpieczeństwo i kompleksową ochronę w kluczowych obszarach: ubezpieczeń komunikacyjnych, domu lub mieszkania i ubezpieczeń życia i zdrowia” dodaje Małgorzata Maciejewska.

 

***************************************************************

CUK Ubezpieczenia, wiodący w Polsce dystrybutor ubezpieczeń oferujący produkty ponad 30 Towarzystw Ubezpieczeniowych. Firma funkcjonuje od 20 lat będąc technologicznym i jakościowym liderem branży. Multiagencja działa poprzez różne kanały dotarcia do Klienta i prowadzi sprzedaż poprzez sieć 340 Placówek własnych i franczyzowych, ponad 300 punktów partnerskich, własne Contact Center oraz kanały online. Misją firmy jest kreowanie przyjaznego dla Klienta świata ubezpieczeń. Potwierdzeniem tego są nagrody, które otrzymaliśmy, m.in.: Godło Firma Przyjazna Klientowi, Godło Najwyższa Jakość Quality International oraz Godło Jakość Roku w kategorii Usługa Roku. W naszej firmie najważniejsi są ludzie, którzy z nami pracują i wartości, jakie wnoszą. W codziennej pracy stawiamy na bezpośrednią komunikację, przyjacielskie relacje, poszukiwanie skutecznych rozwiązań oraz nabywanie nowych umiejętności.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ubezpieczenia 88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia Biuro prasowe
2024-12-05 | 13:00

88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia

Polscy rolnicy coraz bardziej świadomie podchodzą do ochrony swoich gospodarstw. Już 88% z nich, poza obowiązkowymi polisami, sięga po dodatkowe produkty ubezpieczeniowe – wynika z
Ubezpieczenia Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
2024-11-22 | 08:20

Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku

Posiadanie ubezpieczenia od ryzyka utraty bądź kradzieży danych osobowych deklaruje od 13 do 28 proc. firm z sektora MŚP, w zależności od ich wielkości. Ale choć cyberpolisy są coraz
Ubezpieczenia Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
2024-11-20 | 11:00

Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie

Porty jako infrastruktura krytyczna Porty są dziś kluczową infrastrukturą dla gospodarek Europy, obsługując znaczną część międzynarodowego handlu. Około 75% europejskiego importu i

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc

Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.

Prawo

ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.

Konsument

Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.