Uczta dla oczu od Hisense - cytaty
Silna pozycja lidera rynku
Rok 2022 przyniósł marce Hisense liczne sukcesy. Konsekwentny rozwój własnych technologii i urządzeń owocował silną pozycją w czołówce liderów branży. Wraz z końcem roku marka zajęła drugie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży TV na świecie, a już na początku roku pochwaliła się otwarciem nowego europejskiego centrum badawczo-rozwojowego. Hisense nie zwalnia tempa i przedstawia plany na kolejne miesiące.
Pomimo trudnej sytuacji gospodarczej, wraz z końcem roku 2022 Hisense zajął 2. miejsce pod względem globalnej sprzedaży ilościowej telewizorów. Osiągnięcie sukcesu było możliwe, dzięki skoncentrowaniu się na innowacyjności oraz badaniach i rozwoju produktu, które są strategicznymi filarami marki. Z pewnością nie osiadamy na laurach. Stawiamy sobie kolejne cele, by stać się liderem rynku, tworząc najbardziej innowacyjne technologie w zakresie elektroniki użytkowej oraz urządzeń gospodarstwa domowego. – mówi Karolina Kłopotowska, Zastępca Dyrektora Generalnego w Hisense Poland.
Jak wyróżnić się na rynku w dobie kryzysu?
Trwająca trudna sytuacja gospodarcza to duże wyzwanie dla marek chcących wyróżnić się na tle konkurencji. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez GFK, którego wyniki zostały zaprezentowane w czasie konferencji prasowej Hisense, na rynku możemy zaobserwować trzy silne trendy konsumenckie. Co więcej, żyjemy w dobie zwiększonej świadomości, która wpływa na większe wymagania względem marek.
W oparciu o raporty i badania GfK, wiemy, że w dobie kryzysu konsumenci chętniej wybierają produkty, które ułatwią codzienne obowiązki, są dopasowane do ich potrzeb oraz są jak najbardziej ekologicznym rozwiązaniem. Marki chcące wyróżnić się na tle konkurencji, powinny kierować się tymi trzema trendami konsumenckimi. – mówi Karolina Kłopotowska, Zastępca Dyrektora Generalnego w Hisense Poland.
Jak wygląda to w praktyce? 34% biorących udział w badaniu przeprowadzonym przez GFK wskazuje, że jest gotowych zapłacić za urządzenia, które ułatwiają życie. 57% respondentów wskazuje, że chętniej kupi produkty, które są dopasowane do ich potrzeb i aż 73% uważa, że firmy powinny podejmować działania odpowiedzialne względem środowiska naturalnego, na przykład używanie materiałów i składników przyjaznych dla środowiska
Hisense stawia na innowacyjność
Podczas konferencji prasowej zaprezentowana została najnowsza linia telewizorów, a wśród nich seria Laser TV 4K L9H, cztery serie miniLED – UXKQ, U8KQ, U7KQ i U6KQ, a także tegoroczne QLEDy – A7KQ, A6KQ, A5KQ oraz serię E7KQ PRO.
Tegoroczna oferta marki to połączenie innowacyjnych technologii oraz nowoczesnych funkcjonalności – wszystko po to, by zapewnić wrażenia audiowizulane na najwyższym poziomie. – mówi Konrad Arseniuk, VP Sales TV Hisense Poland – Zastosowanie nowych rozwiązań pozwoliło nam na osiągnięcie najlepszych efektów. Nowe modele zaskoczą nie jednego widza.
Najnowsze modele TV od Hisense zostały zaprezentowane w pięciu specjalnie zaaranżowanych strefach doświadczeń. Każda z nich na inny sposób zaangażowała zmysły uczestników, by w pełni mogli doświadczyć wirtualnego świata Hisense.
Seria L9H – nowa flagowa linia Laser TV
Tegoroczna sieria Laser TV – L9H – oferuje jeszcze lepsze wrażenia audiowizualne. Wszystko za sprawą technologii Dolby Vision, HDR10+ oraz Dolby Atmos, w które zostały wyposażone modele 100- i 120L9H. Telewizory laserowe od Hisense dostępne są w dwóch rozmiarach – 100 oraz 120 cali, które czynią je największymi dostępnymi ekranami na rynku. Podobnie jak modele zeszłoroczne, 120L9H i 100L9H wyposażone są w projektor ultrakrótkiego rzutu, wykorzystujący technologię Trichroma. Trójkolorowy laser pozwala na uzyskanie jeszcze lepszego odwzorowania barw i jednolitej jasności, dzięki pokryciu barw BT.2020 na poziomie 107%, wyświetlając ponad miliard kolorów.
Serie UXKQ, U8KQ, U7KQ i U6KQ – niezawodna technologia miniLED
W 2023 roku marka Hisense postawiła na rozwój technologii miniLED, którą wyróżnia najwyższej jakości obraz, wiarygodne odwzorowanie kolorów oraz wysoki kontrast. Tak wysoka jakość obrazu możliwa jest dzięki panelom miniLED zbudowanych z niewielkich rozmiarów diod, tworzących lokalne strefy przyciemniania. Zastosowana technologia pozwala na lepszą kontrolę jasności, palety barw oraz kontrastu. Tegoroczny line up Hisense to aż cztery serie kategorii miniLED. Seria U7KQ oraz U8KQ to udoskonalone zeszłoroczne linie marki. Nowe modele wyróżnia znacznie większa liczba lokalnych stref przyciemniania oraz wyższa jasność. Podczas gdy seria A6KQ to ergonomiczne rozwiązanie dla miłośników nowych technologii, najnowsza linia UXKQ zaskoczy widzów jakością obrazu, dzięki liczbie do nawet 1008 lokalnych stref przyciemniania (model 75UXKQ). Wszystkie serie miniLED zostały wyposażone w innowacyjne technologie audiowizualne, w tym: Dolby Vision, HDR10+ oraz Dolby Atmos.
Seria E7KQ PRO – dla fanów gier video
Z myślą o miłośnikach gamingu Hisense zaprezentował linię E7KQ PRO, której parametry sprawiają, że będzie to mocny gracz wśród ekranów dedykowanych wirtualnej rozrywce. Technologia Quantum Dot Colour zapewnia wysokiej jakości obraz, który wyróżnia szeroka paleta barw oraz wiarygodnie odwzorowane kolory, natomiast za odpowiednie podświetlenie obrazu oraz wysoki kontarst odpowiada technologia Direct Full Array. Wysoka częstotliwość odświeżania – do nawet 240HZ, technologia ALLM i VRR oraz minimalne opóźnienie na wejściu (input lag na poziomie 5,5ms) sprawią, że każdy miłośnik gier video doceni serię E7K PRO.
Serie A7KQ, A6KQ i A5KQ – nowoczesna technologia QLED
W 2023 roku Hisense wzbogacił kategorię QLED o nowe modele, wśród których znalazły się linie A7KQ, A6KQ oraz A5KQ. Wszystkie trzy serie oparte są na technologii Quantum Dot Colour, która oferuje wysokiej jakości obraz i szeroką paletę barw. Dla zapewnienia jak najlepszych wrażeń audiowizualnych telewizory zostały wyposażone w technologie Dolby Vision, HDR10+ oraz technologię DTS Virtual X.
Nowa gama telewizorów Hisense to odpowiedź na panujące na rynku trendy oraz potrzeby konsumentów, którzy poszukują nowych rozwiązań technologicznych oraz wysokiej jakości obrazu.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Komisja Europejska chce wprowadzić ujednolicone przepisy dotyczące wyrobów tytoniowych. Europosłowie mówią o kolejnej nadregulacji
Ministerstwo Zdrowia opracowało nowy projekt przepisów wprowadzających kolejne zakazy dotyczące wyrobów tytoniowych – całkowitą eliminację e-papierosów oraz zakaz aromatów w woreczkach nikotynowych. Najprawdopodobniej w ciągu kolejnych dwóch–trzech lat Polska będzie musiała implementować nową dyrektywę dotyczącą wszystkich produktów tytoniowych, nad którym niebawem ma rozpocząć prace Komisja Europejska. Europosłowie mówią o ryzyku chaosu legislacyjnego, nadregulacji i wskazują na zagrożenia związane z proponowaną podwyżką akcyzy.
Konsument
Za trzy miesiące ruszy w Polsce system kaucyjny. Wątpliwości budzą kwestie rozliczeń i podatków

Zaledwie trzy miesiące zostały do startu systemu kaucyjnego w Polsce. Kaucje obejmą szklane i plastikowe butelki oraz puszki z napojami. To duża zmiana dla producentów napojów, sklepów i konsumentów oraz pośredniczących w zbiórce operatorów systemów kaucyjnego. Na razie przepisy są na tyle niedoprecyzowane, że budzą wiele wątpliwości w kwestii rozliczania podatków czy rozliczeń z operatorami. Producenci będą musieli płacić podatek od niezwróconych butelek, co zwiększy ich koszty.
Transport
Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.