Łukasz Wasiuta nowym dyrektorem ds. komunikacji i promocji w Fundacji „Na Ratune
Fundacja Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową
Ślężna 114s/1
53-111 Wrocław
justyna.zalewska|naratunek.org| |justyna.zalewska|naratunek.org
665929699
www.naratunek.org
W rezultacie trwającego kilka tygodni procesu rekrutacji i selekcji z dniem 13 grudnia 2021 r. stery działu komunikacji i promocji instytucji, która od 30 lat wspiera leczenie dzieci chorych na raka z całej Polski przejął Łukasz Wasiuta. Annie Apel, Prezes Zarządu Fundacji, zależało na znalezieniu managera charakteryzującego się nie tylko wieloletnim doświadczeniem biznesowym, ale również wysoką wrażliwością na potrzeby dzieci oraz ich rodziców.
- Fundacja jest obecnie na etapie opracowania nowej strategii. Planujemy rozpocząć innowacyjne projekty, które będą wspierać dzieci i ich rodziców w chorobie nowotworowej z kliniki „Przylądek Nadziei”- lokalnie, ale również na terenie całego kraju - mówi Anna Apel Prezes Zarządu Fundacji „Na Ratunek dzieciom z chorobą nowotworową”. - Dążymy również do pozyskania nowych partnerów w wielu obszarach. W związku z tym szukaliśmy osoby o podejściu biznesowym, posiadającej kompetencje z obszaru promocji i marketingu oraz doświadczenie w realizowaniu ogólnopolskich projektów. Łukasz Wasiuta to idealna osoba na stanowisko dyrektora ds. komunikacji i promocji. Jestem pewna, że jego wiedza, umiejętności i predyspozycje pozwolą nam jeszcze lepiej wypełniać misję Fundacji – dodaje Anna Apel
W polskim środowisku marketingowo-biznesowym Łukasz Wasiuta to rozpoznawalna postać. Był managerem w największych wrocławskich agencjach public relations jak również współzałożycielem jednej z agencji marketingowych a po godzinach spełnia się jako redaktor naczelny „Akademii Kulinarnej od nauki do sztuki kulinarnej”.
- Powołanie na to stanowisko to dla mnie wielki zaszczyt i zobowiązanie. Po ponad 12 latach pracy w biznesie, zdecydowałem się włączyć w działalność jednej z czołowych instytucji dobroczynnych w Polsce. Angaż do Fundacji to dla mnie osobiste wyzwanie i nowy rozdział w życiu. – mówi Łukasz Wasiuta. - W nowej roli wykorzystam moje doświadczenie w budowaniu długotrwałych relacji medialnych oraz biznesowych, które przynosiły konkretne rezultaty i miały pozytywny wpływ na przedsiębiorstwa i instytucje, z którymi dotąd współpracowałem. Obok doświadczenia wniosę w działalność działu komunikacji i promocji myślenie strategiczne, kreatywność oraz filozofię współtworzenia projektów z partnerami z różnych sektorów – zapowiada Łukasz Wasiuta. - Bardzo liczę, że wspólnie z całym zespołem wzniesiemy Fundację na wyższy poziom.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.