Komunikaty PR

Unidevelopment zakończył budowę Osiedla Ursa Home

2020-11-25  |  18:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

W listopadzie dobiegła końca budowa osiedla Ursa Home - trzeciego z czterech projektów mieszkaniowych prowadzonych w Ursusie przez Unidevelopment SA i CPD SA.  Budynki zostały dopuszczone do użytkowania, zatem właściciele mieszkań mogą już odbierać klucze do swojego nowego M.

Prawie półtora roku trwała budowa trzeciego z kolei osiedla, które powstało w ramach wieloetapowej inwestycji firm Unidevelopment SA i CPD SA, prowadzonej pod nazwą Ursa. Trzy nowe budynki mieszkaniowe Ursa Home razem z funkcjonującymi już osiedlami Ursa Park i Ursa Smart City oraz powstającym Ursa Sky, idealnie wpiszą się w klimat tej prężnie rozwijającej się dzielnicy Warszawy. Prace budowlane zakończyły się zgodnie z planem. Do użytkowania równolegle zostały oddane dwa etapy Ursa Home: pierwszy, składający się z dwóch budynków ze 153 mieszkaniami oraz etap drugi, który obejmuje jeden budynek i 188 mieszkań. Cała inwestycja to łącznie 341 lokali mieszkalnych oraz 16 lokali handlowo – usługowych, zlokalizowanych na parterach budynków. Dzięki takiemu rozwiązaniu mieszkańcy osiedla będą mogli korzystać ze sklepów i punktów usługowych na miejscu, co przełoży się na oszczędność czasu i zwiększenie komfortu życia.

- Budowa kompleksu Ursa Home przebiegła bardzo sprawnie i bez żadnych niespodzianek. Dwa etapy przedsięwzięcia oddaliśmy do użytkowania praktycznie w tym samym czasie. Właśnie rozpoczęliśmy proces przekazywania lokali i przewidujemy, że do końca roku uda nam się oddać klucze do większości mieszkań Ursa Home – mówi Barbara Kunicka, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Unidevelopment SA.

Fasada nowych budynków, usytuowanych przy ulicy Herbu Oksza, utrzymana jest w kolorach szarości i bieli, które wprowadzają spokój i harmonię. Bryły charakteryzuje prostota i naturalność, co jest idealnym tłem dla zieleni wkomponowanej w całość kompleksu. Budynki składają się z sześciu pięter i jednej kondygnacji podziemnej, w której zlokalizowany jest parking dla mieszkańców, boksy rowerowe i komórki lokatorskie. Na terenie kompleksu znajdują się również naziemne miejsca postojowe dla samochodów oraz stanowiska dedykowane dla rowerów. Osiedle Ursa Home położone jest obok terenów zielonych, co sprzyja spędzaniu czasu na świeżym powietrzu. Z myślą      o najmłodszych na terenie osiedla wybudowany został również plac zabaw.

Realizując projekt Ursa Home chcieliśmy stworzyć miejsce nowoczesne i przestronne, nawiązujące do młodej i dynamicznie rozwijającej się dzielnicy. Ursa Home odpowiada na różne potrzeby, oferując zarówno kawalerki o powierzchni 30 mkw., jak i rodzinne mieszkania czteropokojowe o powierzchni prawie 100 mkw. Na atrakcyjność naszego osiedla wpływa również jego bardzo dobre skomunikowanie z centrum miasta poprzez łatwy dostęp do głównych węzłów komunikacyjnych oraz przystanków SKM i  autobusowych. Projekt Ursa Home od samego początku cieszył się ogromnym zainteresowaniem ze strony Klientów. Najlepiej świadczy o tym fakt, że do momentu zakończenia budowy prawie wszystkie mieszkania zostały sprzedane – dodaje Barbara Kunicka.

Obecnie na warszawskim Ursusie do sprzedaży trafił czwarty etap osiedla – Ursa Sky, na który składają się 183 mieszkania o powierzchni od 32 mkw. do 102 mkw. oraz dziewięć lokali handlowo-usługowych. Ceny mieszkań zaczynają się od 6980,00 zł za mkw. 

Ursa Home to wspólna inwestycja firm Unidevelopment SA oraz CPD SA. Za projekt architektoniczny osiedla odpowiada pracownia projektowa HRA Architekci, a Generalnym Wykonawcą jest notowana na giełdzie firma Unibep SA. Ursa Home to trzecie z czterech osiedli projektu Ursa, na który składają się Ursa Park (etapy zakończone w 2018 r. i 2019 r.) oraz Ursa Smart City (zakończone w 2016 i 2017 r.). Obecnie trwa budowa czwartej części całości inwestycji – Ursa Sky, której oddanie planowane jest na IV kwartał 2021 roku.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Nieruchomości Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia? Biuro prasowe
2024-08-01 | 12:40

Strefy wejściowe w hotelach - projektowanie pierwszego wrażenia?

ZDJĘCIA: https://wetransfer.com/downloads/df5da596b95d2b7b77b8b6205a68ee9020240801065655/0a8a1ba96438821c06f4194c9a88cf6d20240801065757/c80605   Zmiany trendów w branży
Nieruchomości Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej
2024-08-01 | 10:00

Savills IM podsumowuje udane półrocze Galerii Katowickiej

Savills Investment Management (Savills IM), międzynarodowy menedżer inwestycyjny, podsumował wyniki Galerii Katowickiej w pierwszej połowie 2024 r. Wiodące centrum handlowo-rozrywkowe w
Nieruchomości Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe
2024-08-01 | 01:00

Które projekty mieszkaniowe to hity sprzedażowe

W których, projektach w pierwszej połowie tego roku deweloperzy sprzedali najwięcej mieszkań? Czym te inwestycje przyciągają kupujących? Co najbardziej zachęca nabywców, jakie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.