Komunikaty PR

United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron

2021-02-23  |  16:58
Biuro prasowe

United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach. Spółka właśnie potwierdziła, że jej największa produkcja wydawnicza - Tails of Iron, zostanie wydana jednocześnie na PC, Nintendo Switch oraz konsole stacjonarne nowej i poprzedniej generacji. Multiplatformowa premiera gry planowana jest na II połowę 2021 r.

Producentem gry jest Odd Bug Studio, które poza podstawową wersją PC, przygotuje również wersję na Nintendo Switch. Pingle Studio, z którym United Label właśnie podpisało umowę, przygotuje port gry na konsole PlayStation i Xbox – nowej i poprzedniej generacji.

 

- Kolejna umowa z uznanym partnerem, jakim jest Pingle Studio, to efekt wcześniej ogłaszanych planów co do Tails of Iron. Jest to gra, która ma zdecydowanie największy potencjał sprzedażowy, jak i budżet produkcyjny. Zostanie wydana jednocześnie na wszystkie najważniejsze platformy: PS5, PS4, Xbox X/S, Xbox One, Nintendo Switch, PC podobnie jak to będzie miało miejsce w przypadku gry Eldest Souls,  która zadebiutuje już w II kwartale 2021 r. – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. Jest to narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.

- Zapewnimy grze odpowiedni do skali budżet marketingowy, który bliższy jest grom typu AA niż stricte indie. Jednoczesna premiera na wszystkie kluczowe platformy, wspierana wyraźną kampanią reklamową, to nasza recepta na sukces Tails of Iron. Będzie to drugi tytuł, po Eldest Souls, którego premiera odbędzie się na wszystkich najważniejszych platformach jednocześnie – podsumowuje Tomasz Litwiniuk.

W ramach współpracy z United Label, Pingle Studio będzie odpowiedzialne za przygotowanie wersji Tails of Iron oraz Eldest Souls na konsole nowej i poprzedniej generacji. Jest to globalny podmiot, wspierający deweloperów oraz wydawców na przestrzeni całego procesu produkcji gry: od animacji, przez porting, po testy jakości. Na swoim koncie studio ma porty wielu tytułów, w tym kilku bardzo znanych tj. Life is Strange, Brothers: A Tale of Two Sons czy Hello Neighbor.

Najbliższą premierą spółki, w II kwartale 2021 r. będzie Eldest Souls. Jest to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Deweloperem tytułu jest brytyjskie studio Fallen Flag. Produkcja ma się ukazać identycznie jak w przypadku Tais of Iron - jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. Wishlista Eldest Souls wg stanu na 23 lutego wyniosła ponad 93 tys. zainteresowanych graczy, a produkcja plasuje się na liście TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25 Biuro prasowe
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,
IT i technologie Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce
2025-04-02 | 10:40

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

W Polsce zadebiutowała motorola edge 60 fusion – pierwszy tegoroczny model z rodziny edge. Łączy cechy smartfona klasy premium z wysoką odpornością, potwierdzoną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.