Komunikaty PR

United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron

2021-02-23  |  16:58
Biuro prasowe

United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach. Spółka właśnie potwierdziła, że jej największa produkcja wydawnicza - Tails of Iron, zostanie wydana jednocześnie na PC, Nintendo Switch oraz konsole stacjonarne nowej i poprzedniej generacji. Multiplatformowa premiera gry planowana jest na II połowę 2021 r.

Producentem gry jest Odd Bug Studio, które poza podstawową wersją PC, przygotuje również wersję na Nintendo Switch. Pingle Studio, z którym United Label właśnie podpisało umowę, przygotuje port gry na konsole PlayStation i Xbox – nowej i poprzedniej generacji.

 

- Kolejna umowa z uznanym partnerem, jakim jest Pingle Studio, to efekt wcześniej ogłaszanych planów co do Tails of Iron. Jest to gra, która ma zdecydowanie największy potencjał sprzedażowy, jak i budżet produkcyjny. Zostanie wydana jednocześnie na wszystkie najważniejsze platformy: PS5, PS4, Xbox X/S, Xbox One, Nintendo Switch, PC podobnie jak to będzie miało miejsce w przypadku gry Eldest Souls,  która zadebiutuje już w II kwartale 2021 r. – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. Jest to narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.

- Zapewnimy grze odpowiedni do skali budżet marketingowy, który bliższy jest grom typu AA niż stricte indie. Jednoczesna premiera na wszystkie kluczowe platformy, wspierana wyraźną kampanią reklamową, to nasza recepta na sukces Tails of Iron. Będzie to drugi tytuł, po Eldest Souls, którego premiera odbędzie się na wszystkich najważniejszych platformach jednocześnie – podsumowuje Tomasz Litwiniuk.

W ramach współpracy z United Label, Pingle Studio będzie odpowiedzialne za przygotowanie wersji Tails of Iron oraz Eldest Souls na konsole nowej i poprzedniej generacji. Jest to globalny podmiot, wspierający deweloperów oraz wydawców na przestrzeni całego procesu produkcji gry: od animacji, przez porting, po testy jakości. Na swoim koncie studio ma porty wielu tytułów, w tym kilku bardzo znanych tj. Life is Strange, Brothers: A Tale of Two Sons czy Hello Neighbor.

Najbliższą premierą spółki, w II kwartale 2021 r. będzie Eldest Souls. Jest to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Deweloperem tytułu jest brytyjskie studio Fallen Flag. Produkcja ma się ukazać identycznie jak w przypadku Tais of Iron - jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. Wishlista Eldest Souls wg stanu na 23 lutego wyniosła ponad 93 tys. zainteresowanych graczy, a produkcja plasuje się na liście TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai Biuro prasowe
2025-03-03 | 12:05

Motorola na MWC 2025: kolejna generacja ekosystemu Smart Connect ze wsparciem moto ai

W zeszłym roku Motorola i Lenovo utworzyły ekosystem Smart Connect, aby umożliwić płynną współpracę smartfonów, tabletów oraz komputerów
IT i technologie Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT
2025-02-26 | 11:15

Praca w IT bez doświadczenia. Liderzy EY GDS o tym, jak odnaleźć swoją ścieżkę do sukcesu na rynku IT

Branża IT przyciąga jak magnes. Zwłaszcza obecnie, gdy AI staje się rzeczywistością, która zmienia sposób, w jaki pracujemy i żyjemy. Praca w IT daje
IT i technologie Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?
2025-02-10 | 15:50

Wyzwania związane z cyfryzacją firm - jak je pokonać?

W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie biznesu, cyfryzacja stała się nie tyle opcją, co koniecznością dla firm chcących utrzymać konkurencyjność. Jednak proces

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Prawo

Handel

Automatyzacja pomaga firmom budować przewagę nad konkurencją. Zwłaszcza wykorzystanie narzędzi sztucznej inteligencji

Firmy coraz chętniej inwestują w cyfryzację i automatyzację procesów, w tym z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI), co pozwala im oszczędzać czas, redukować koszty operacyjne i poprawiać jakość obsługi klienta. Nowoczesne narzędzia takie jak platforma FlowDog pozwalają relatywnie szybko i efektywnie kosztowo usprawniać procesy obsługi reklamacji, zleceń serwisowych czy analizę danych sprzedażowych. Eksperci podkreślają, że dobrze wdrożona automatyzacja może przynieść zwrot z inwestycji już w ciągu kilku miesięcy, zwiększając konkurencyjność firm na dynamicznie zmieniającym się rynku.

Handel

Odwetowe cła z UE na amerykańskie towary mogą być kolejnym etapem wojny handlowej. Następne decyzje spowodują dalszy wzrost cen

Komisja Europejska zapowiedziała nałożenie ceł na amerykańskie produkty w reakcji na wejście w życie ceł USA na stal i aluminium. Unijne cła o wartości 26 mld zł wejdą w życie 1 kwietnia, a w pełni zostaną wdrożone od 13 kwietnia. Donald Trump już zapowiada, że na to odpowie. – Wchodzimy w etap wojny handlowej między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi i na pewno będziemy świadkami wielu takich odwetów z każdej strony – ocenia europosłanka Anna Bryłka.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.