Komunikaty PR

United Label: Umowa na portowanie Tails of Iron

2021-02-23  |  16:58
Biuro prasowe

United Label, globalny wydawca gier indie, stawia na jednoczesną premierę swoich gier na wszystkich najważniejszych platformach. Spółka właśnie potwierdziła, że jej największa produkcja wydawnicza - Tails of Iron, zostanie wydana jednocześnie na PC, Nintendo Switch oraz konsole stacjonarne nowej i poprzedniej generacji. Multiplatformowa premiera gry planowana jest na II połowę 2021 r.

Producentem gry jest Odd Bug Studio, które poza podstawową wersją PC, przygotuje również wersję na Nintendo Switch. Pingle Studio, z którym United Label właśnie podpisało umowę, przygotuje port gry na konsole PlayStation i Xbox – nowej i poprzedniej generacji.

 

- Kolejna umowa z uznanym partnerem, jakim jest Pingle Studio, to efekt wcześniej ogłaszanych planów co do Tails of Iron. Jest to gra, która ma zdecydowanie największy potencjał sprzedażowy, jak i budżet produkcyjny. Zostanie wydana jednocześnie na wszystkie najważniejsze platformy: PS5, PS4, Xbox X/S, Xbox One, Nintendo Switch, PC podobnie jak to będzie miało miejsce w przypadku gry Eldest Souls,  która zadebiutuje już w II kwartale 2021 r. – komentuje Tomasz Litwiniuk, prezes United Label.

Tails of Iron, to projekt o największym budżecie produkcyjnym w portfolio United Label. Jest to narracyjna gra z gatunku RPG-lite, umiejscowiona w charakterystycznej stylizowanej na średniowiecze scenerii. Opowiada historię prawowitego dziedzica tronu królestwa szczurów, młodego Redgi the Rat, który musi odzyskać ziemię swoich przodków, opanowaną przez najeźdźców z klanu Iron Frog.

- Zapewnimy grze odpowiedni do skali budżet marketingowy, który bliższy jest grom typu AA niż stricte indie. Jednoczesna premiera na wszystkie kluczowe platformy, wspierana wyraźną kampanią reklamową, to nasza recepta na sukces Tails of Iron. Będzie to drugi tytuł, po Eldest Souls, którego premiera odbędzie się na wszystkich najważniejszych platformach jednocześnie – podsumowuje Tomasz Litwiniuk.

W ramach współpracy z United Label, Pingle Studio będzie odpowiedzialne za przygotowanie wersji Tails of Iron oraz Eldest Souls na konsole nowej i poprzedniej generacji. Jest to globalny podmiot, wspierający deweloperów oraz wydawców na przestrzeni całego procesu produkcji gry: od animacji, przez porting, po testy jakości. Na swoim koncie studio ma porty wielu tytułów, w tym kilku bardzo znanych tj. Life is Strange, Brothers: A Tale of Two Sons czy Hello Neighbor.

Najbliższą premierą spółki, w II kwartale 2021 r. będzie Eldest Souls. Jest to gra z gatunku „souls-like”, skupiająca się na starciach z bossami, łącząc dynamiczną rozgrywkę z wyjątkową grafiką stworzoną w technologii pixel-art. Deweloperem tytułu jest brytyjskie studio Fallen Flag. Produkcja ma się ukazać identycznie jak w przypadku Tais of Iron - jednocześnie na najważniejszych platformach, optymalizując tym samym budżet marketingowy wydawcy. Wishlista Eldest Souls wg stanu na 23 lutego wyniosła ponad 93 tys. zainteresowanych graczy, a produkcja plasuje się na liście TOP100 najbardziej oczekiwanych gier platformy Steam.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
IT i technologie Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska Biuro prasowe
2025-06-04 | 15:30

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na brak ochrony w świecie cyfrowym. Codziennie pojawiają się nowe zagrożenia: wycieki danych, ataki phishingowe,
IT i technologie Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
2025-05-13 | 14:45

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25

Emitel ponownie został Partnerem Technologicznym konferencji Impact’25 – jednego z najważniejszych wydarzeń poświęconych nowoczesnym technologiom, gospodarce
IT i technologie Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?
2025-04-29 | 10:00

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Udział kobiet na stanowiskach kierowniczych w Polsce wynosi 43 % i jest to drugi najwyższy wynik w Europie (wyżej jest jedynie Łotwa – 46%).* Polki od lat udowadniają,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.