Komunikaty PR

Usługa antykryzysowa-LoveBrands Relations oferuje 2h darmowych konsultacji

2020-03-20  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Izabela Hoppe
LoveBrands Relations

Ul. Generała Józefa Zajączka 11 lok. C5
01-510 Warszawa
izabela.hoppe|lbrelations.pl| |izabela.hoppe|lbrelations.pl
608 750 786
www.lbrelations.pl
Do pobrania inf. pras ( 0.23 MB )

Sieć 3AW i LoveBrands Relations promują swoje usługi antykryzysowe kampanią w kanałach społecznościowych. W Polsce LoveBrands Relations oferuje do 2h konsultacji on-line gratis

Kryzys ma wpływ na wiele obszarów – także na reputację firm i marek. Jak komunikować zmiany organizacyjne będące jego efektem? Czy modyfikować dotychczasową strategię komunikacji? Czy podejmować dodatkowe działania CSR, a jeśli tak, to jak je komunikować? Do udzielenia odpowiedzi na te i inne pytania klientów gotowe są agencje zrzeszone w międzynarodowej sieci 3AW, w tym polska agencja LoveBrands Relations. To dlatego w kanałach społecznościowych m.in. FB, Twitter, Instagram i LinkedIn sieć 3AW uruchomiła kontekstową kampanię promującą swoje usługi w tym zakresie. Ponadto dla firm działających w Polsce i doświadczających właśnie kryzysu LoveBrands Relations do końca marca 2020 oferuje do 2h bezpłatnych konsultacji on-line.

 

W ostatnim czasie wielu klientów zwracało się do nas z pytaniami dotyczącymi strategii komunikacyjnych i planowanych aktywności w kontekście kryzysu, którego doświadczamy. Nasi stali klienci na takie doradztwo mogą liczyć od ręki. Wiemy jednak, że wciąż na rynku wiele firm nie współpracuje na stałe z agencjami doradztwa komunikacyjnego. Menedżerowie z tych firm są często pozostawieni sami sobie. Muszą na własną rękę podejmować decyzje, które czasem mogą być kosztowne dla wizerunku ich firm i marek. To dlatego chcieliśmy im przypomnieć, że w każdej chwili można i warto skorzystać z porady ekspertów, którzy komunikacją zajmują się na co dzień, i zaoferować bezpłatnie do 2h konsultacji kryzysowych – oczywiście on-line, zgodnie z zasadą #zostańwdomu. 

Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations

 

Jak firmy mogą skorzystać z oferty agencji strategicznej LoveBrands Relations? Na potrzeby akcji firma założyła adres e-mailowy konsultacje_kryzysowe@lbrelations.pl, na który firmy mogą nadsyłać informacje o chęci skorzystania z bezpłatnych konsultacji on-line. Jak wyjaśnia Dorota Bieniek-Kaska, firma LoveBrands Relations już od początku tygodnia pracuje w 100% zdalnie, więc nie stanowi to jakiegokolwiek problemu. Konsultacje mogą się odbywać za pośrednictwem Microsoft Teams lub Skype.

 

Kampania, którą właśnie uruchomiła w swoich kanałach społecznościowych agencja LoveBrands Relations, jest adaptacją kreacji stworzonej przez sieć 3AW na potrzeby wszystkich agencji afiliowanych, a jest ich już ponad 20 na całym świecie. Wszystkie łączy gotowość do kreowania na potrzeby klientów szeroko zakrojonych strategii komunikacyjnych obejmujących m.in. komunikację marketingową, PR i komunikację kryzysową oraz komunikację digitalową, a także eventy, w tym te promowane poprzez streaming on-line. Sieć ma cztery główne biura: w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii. LoveBrands Relations dołączyła do niej w maju 2019.

 

Więcej informacji udzieli:Joanna NiemiecWiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relationstel. +48 570 840 485 e-mail: joanna.niemiec@lbrelations.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: LoveBrands Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura Biuro prasowe
2024-12-19 | 15:17

Manufaktura nagrodzona prestiżowymi Złotymi Spinaczami Manufaktura Manufaktura

Podczas 22. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego co roku przez Związek Firm Public Relations, Manufaktura w Łodzi została nagrodzona dwoma statuetkami – Złotym i Srebrnym
Media i PR SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!
2024-12-16 | 12:00

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu!

SLODKIE zaprasza do noworocznej celebracji w szampańskim stylu! Marka znana z produkcji wyjątkowych słodyczy reklamowych zapowiada 2025 rok kolekcją, która zachwyca smakiem, formą i
Media i PR Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her
2024-12-11 | 11:00

Marka Komfort debiutuje z serialem „Na Komfortowej”. W rolach głównych Edyta Her

Komfort - ekspert w zakresie kompleksowej renowacji wnętrz, po raz pierwszy w swojej historii wchodzi na rynek produkcji rozrywkowych. Już 9 grudnia na kanale YouTube marki odbędzie się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Prawo

W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi

W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.