Komunikaty PR

Veganuary 2023 z Żabką

2023-01-12  |  10:40
Biuro prasowe

Żabka wspiera Veganuary, czyli inicjatywę, której celem jest promocja diety wegańskiej oraz zwiększenie dostępności roślinnych produktów i potraw. Sieć zachęca konsumentów do spróbowania produktów roślinnych ze swojej oferty. W tym celu przygotowała specjalną akcję pod hasłem „Jedz, jak lubisz, a my damy ci roślinną opcję”. W ramach niej swoje premiery mają nowe, w 100% roślinne produkty marek własnych Plant Hunter, Foodini, Dobra Karma i Haps!.

Przejście na dietę wegańską lub wegetariańską może być m.in. smacznym i zdrowym sposobem codziennego odżywiania. Decydując się na roślinną dietę, stawiamy przede wszystkim na produkty takie jak: warzywa i owoce, rośliny strączkowe czy produkty zbożowe (najlepiej pełnoziarniste). Dzięki temu ograniczamy zbędne i niezdrowe w diecie tłuszcze nasycone, występujące w produktach odzwierzęcych i oprócz pozytywnego wpływu na nasze zdrowie i samopoczucie, zyskujemy korzystny wpływ na kondycję i skutecznie zapobiegamy wielu chorobom dietozależnym. Zwiększając w diecie ilość warzyw i owoców oraz zdrowych, nienasyconych tłuszczów występujących w olejach, orzechach i nasionach pestek oleistych – siemieniu lnianym, pestkach dyni lub słonecznika, stosujemy najlepszą profilaktykę przeciw chorobom nowotworowym i najczęstszej przyczynie zgonów w Polsce – chorobom układu krążenia i powikłaniom cukrzycowym. Dieta wegańska i wegetariańska jest jednocześnie bogata w witaminy, składniki mineralne oraz antyoksydanty, które są w naszej codziennej diecie często deficytowe – mówi Agnieszka Piskała-Topczewska, Manager of Good Nutrition w Żabka Polska.

Jeszcze więcej roślinnych produktów w Żabce

W trakcie trwania akcji „Jedz, jak lubisz, a my damy ci roślinną opcję” klienci sklepów Żabka mają okazję spróbować produktów w 100% roślinnej marki własnej Plant Hunter, takich jak: gnocchi szpinakowe z kremowym sosem (13,99 zł/szt.), tortilla w stylu latynoskim jak z mięsem i papryczką piri piri (9,99 zł/szt.) czy spaghetti jak bolońskie (11,99 zł/szt.). Dostępne są także roślinne hummusy Dobra Karma – klasyczny (4,60 zł/szt.) i z falafelem (7,99 zł/szt.), płynne przekąski Foodini  (w cenie 5,50 zł/250 ml lub 12,50 zł/750 ml przy zakupie 2 szt. z aplikacją Żappka), żelki Haps! w dwóch wariantach smakowych: malinowe z witaminą B12 i wiśniowo-bananowe (3,50 zł/szt. przy zakupie 2 szt.). Alternatywą dla klasycznego i kultowego już Hot Doga jest opcja roślinna z parówką na bazie białka grochu z dodatkiem oleju rzepakowego, błonnika pszennego bezglutenowego oraz przypraw (4,99 zł/szt. przy zakupie z aplikacją Żappka) oraz Wegger, czyli w 100% roślinny burger (5,99 zł/szt. przy zakupie 2 szt.).

Prócz bogatej roślinnej oferty marek własnych dostępne są w asortymencie także m.in.: mleka roślinne, pasty warzywne czy roślinne słodycze.

Więcej o „Jedz, jak lubisz, a my damy ci roślinną opcję” na: https://www.zabka.pl/gazetka-promocyjna

Styczniowa wege akcja

Veganuary to kampania zapoczątkowana w 2014 roku przez brytyjską organizację pozarządową o tej samej nazwie. Inicjatywa zachęca do wypróbowania w styczniu diety wegańskiej. Jej celem jest także zwiększenie dostępności produktów i potraw roślinnych w sklepach oraz restauracjach. W 2022 roku w Veganuary wzięło udział ponad 629 tys. osób, z czego aż 98 proc. poleciłoby dołączenie do inicjatywy swojemu znajomemu. Uczestniczyli w nim ludzie z 228 krajów, a na https://veganuary.com/ pojawiło się ponad 1,5 tys. nowych wege przepisów i produktów. Przez cały rok Veganuary zachęca i wspiera zarówno ludzi, jak i firmy do przejścia na dietę roślinną, traktując ją jako sposób na ochronę środowiska, zapobieganie cierpieniu zwierząt i poprawę zdrowia milionów ludzi.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ważą się losy nowej umowy między Unią Europejską a Ukrainą na temat zasad handlu. Obecne przepisy wygasają 5 czerwca

5 czerwca wygasa ATM, czyli wprowadzona przed trzema laty i potem z modyfikacjami przedłużana umowa między UE a Ukrainą, liberalizująca zasady wwozu ukraińskich towarów na teren Wspólnoty. Strona ukraińska chciałaby jej przedłużenia, na razie jednak Unia zgodziła się jedynie na przedłużenie bezcłowego przywozu żelaza i stali. Największe obawy, zwłaszcza w Polsce, budzi kwestia produktów rolnych. Zdaniem europosłanki Konfederacji Anny Bryłki należałoby wrócić do obowiązującej przed 2022 rokiem umowy stowarzyszeniowej DCFTA, ponieważ Ukraina może dziś eksportować swoje towary drogą morską poprzez porty na Morzu Czarnym, a dzięki darmowemu dostępowi do unijnego rynku bogacą się jedynie potentaci rolni.

Ochrona środowiska

Nowe technologie pomagają szybciej i dokładniej sortować odpady. Wciąż nie wszystkie da się jednak przetworzyć

Do 2030 roku 55 proc. odpadów opakowaniowych z tworzyw sztucznych powinno trafiać do przetworzenia. W ubiegłym roku było to ok. 27 proc. Nowe technologie w coraz większym stopniu ułatwiają sortowanie odpadów, ale nie pozwalają jeszcze na przetworzenie wszystkich ich rodzajów. To pierwsze wyzwanie związane z zamykaniem obiegu. Kolejnym jest zwiększanie zawartości materiałów pochodzących z recyklingu w produkowanych opakowaniach, czego wymagają unijne przepisy. Choć w tym obszarze widać w ostatnich latach znaczące postępy, nie brakuje wyzwań.

Handel

Rosyjskie surowce przestaną płynąć do UE. Spóźniony, ale ambitny i istotny plan ma być wdrożony do 2027 roku

– Kupowanie surowców energetycznych z Rosji jest jak kupowanie broni przeciwko Ukrainie – uważa europosłanka PO Mirosława Nykiel. Dlatego KE planuje do 2027 roku ograniczyć do zera import rosyjskich paliw. Joanna Scheuring-Wielgus ocenia, że taka decyzja powinna zapaść już dawno, ale lepiej późno niż wcale. Co więcej, państwa członkowskie powinny być w tych deklaracjach zjednoczone najbardziej, jak się da.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.