Komunikaty PR

VeloBank po raz kolejny doceni młodych artystów. Ruszył nabór do VeloTalent

2024-03-20  |  14:15
Biuro prasowe

O granty finansowe i eksperckie szkolenia, umożliwiające rozwój kariery, mogą ubiegać się utalentowani, pełnoletni twórcy, którzy nie ukończyli 35. roku życia.  Chętni do wzięcia udziału w VeloTalent mają czas na nadsyłanie zgłoszeń do 26 kwietnia br.

Po sukcesie pilotażowej odsłony programu VeloTalent, którego owocem było wydanie płyty z muzyką klasyczną „Portraits of Nature” Aleksandry Świgut, kolejna edycja również skupi się na kulturze, ale już w szerszym ujęciu, bez ograniczania się do muzyki. Do udziału w VeloTalent bank zaprasza młodych artystów, którzy posiadają w swoim portfolio imponujące sukcesy, aktywnie promują swój talent przed szeroką publicznością, ale potrzebują  wsparcia w postaci mecenatu, które będzie trampoliną dla dalszego, spektakularnego rozwoju. W ten sposób bank realizuje społeczny wymiar ESG i podkreśla, jak ważne w jego filozofii jest docenianie oraz wyróżnianie tych, którzy starają się bardziej.

O talencie i sukcesach

By zawalczyć o udział w VeloTalent, pełnoletni artyści mający mniej niż 35 lat, muszą do 26 kwietnia nadesłać zgłoszenie. Aplikacja, oprócz standardowych informacji o karierze, jej przebiegu i dotychczasowych sukcesach, musi zawierać 2-minutowy film, w którym zaprezentowany zostanie cel, jaki artysta chciałby zrealizować dzięki mecenatowi i wsparciu VeloBanku. Laureat otrzyma nie tylko grant finansowy, ale też indywidualny pakiet profesjonalnych szkoleń oraz wsparcie promocyjne działalności artystycznej. Ogłoszenie wyników nastąpi do 24 maja tego roku.

– Pozytywny odbiór pilotażowej edycji VeloTalent, którą zwieńczyliśmy w grudniu zeszłego roku, był motorem napędowym rozwoju tego projektu. O programie i wszystkich inicjatywach z nim związanych, między styczniem 2023, a lutym 2024 r. wspomniano w blisko 1200 publikacjach medialnych o łącznym zasięgu 5,7 mln użytkowników oraz ekwiwalencie reklamowym o wartości ponad 2,5 mln zł. To dla nas wyraźny sygnał, że wspieranie kultury ma sens nie tylko ideowy, ale również tworzy wartość dodaną dla naszej marki. Chcemy doceniać i promować wyjątkowe osobowości, które aktywnie rozwijają swoje pasje i są pozytywną inspiracją dla młodego pokolenia, a jednocześnie chcemy budować angażującą komunikację wokół naszych działań. Widzimy, że ludzie aktywnie szukają, są wręcz głodni informacji o sukcesach polskich artystów na arenie międzynarodowej, a takich właśnie pasjonatów w obszarze kultury, poszukujemy w drugiej odsłonie VeloTalent  – wskazuje Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.  

O programie VeloTalent

VeloTalent to program z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu, skupiający się na wszechstronnym wsparciu i promocji wyjątkowo uzdolnionych osób ze świata kultury, nauki i sportu. To długofalowa strategia bycia tam, gdzie pasja potrzebuje wzmocnienia oraz inicjatywa, która daje korzyści w modelu 360°: klientom, pracownikom i społeczeństwu. Zapewnia możliwość budowania komunikacji promującej markę w innym niż finansowo-usługowym kontekście. Adresujemy emocje, marzenia. VeloTalent jest parasolem dla mniejszych działań, takich jak docenianie utalentowanych nastolatków przy okazji otwarć regionalnych placówek bankowych. Program obejmuje też zaangażowanie marki w spotkania ze studentami, dzielenie się ekspercką wiedzą i doświadczeniem z młodymi naukowcami zainteresowanymi nowoczesnym bankowaniem. Obszar sportu wspierany jest w ramach mecenatu nad VIA Dolny Śląsk, cyklem popularnych, amatorskich wyścigów kolarskich. Więcej informacji na temat VeloTalent znajduje się na stronie: https://www.velobank.pl/velotalent.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku Biuro prasowe
2024-04-30 | 09:30

Krakowskie Podgórze bogatsze o nowy oddział VeloBanku

Miłośnicy stacjonarnego bankowania z Krakowa ucieszą się z otwarcia czwartej placówki VeloBanku w tym mieście. Położny w biurowcu Hubpoint oddział, w dni robocze między godz. 9:00
Bankowość 20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz
2024-04-29 | 14:00

20 lat gonienia Niemiec – jak Polska korzysta na członkostwie w UE? | Komentarz

Piotr Arak, główny ekonomista VeloBanku Mija 20 lat członkostwa Polski w Unii Europejskiej. To okres podsumowań, patrzenia jak przez te lata zmieniała się gospodarka oraz
Bankowość Na majówkę warto zabrać bank w telefonie
2024-04-26 | 08:45

Na majówkę warto zabrać bank w telefonie

Majówka tuż, tuż, a większość z nas ma w tym czasie wiele spraw na głowie. Niezależnie od tego, czy wybieramy się nad Morze Bałtyckie, czy na zagraniczne wojaże, szukamy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.