Komunikaty PR

Veovee wzmacnia team: awansowały Magdalena Wachol i Agata Dadej

2022-01-03  |  15:06
Biuro prasowe
Do pobrania 01 ( 0.14 MB )

W strukturze warszawskiej agencji mobile marketingowej Veovee dokonują się kolejne zmiany. Na przestrzeni ostatnich miesięcy awansowały: Magdalena Wachol, obejmując stanowisko Group Account Managera oraz Agata Dadej, która została powołana na Account Managera. Na koniec roku zespół wzmocniła również Aleksandra Terebus, obejmując posadę Account Managera.

Magdalena Wachol w branży mediowej pracuje od 2014 roku, a z Veovee jest związana od ponad 3 lat. Wraz z awansem na Group Account Managera przejęła opiekę nad zespołem sprzedaży agencyjnej i nadzoruje realizację kampanii mobilnych z zakresu rich media, video i gamingu. Magdalena współpracuje z największymi grupami mediowymi i realizuje kampanie dla globalnych marek, takich jak Play, Coca-Cola, TVN Media, Mars czy Danone. Specjalizuje się w rozbudowanych i interaktywnych mechanizmach reklamowych tworzonych od podstaw na potrzeby klientów. Swoją karierę rozpoczynała w agencji Adrino, gdzie przez 4 lata zajmowała się kompleksową obsługą kampanii mobile, a następnie działała w obszarze performance marketingu w Grupie Sarigato. Magdalena Wachol z wykształcenia jest filologiem - studia ukończyła na Uniwersytecie Warszawskim.

Agata Dadej do zespołu Veovee dołączyła w czerwcu 2021 roku i z końcem roku awansowała na Account Managera. Od listopada odpowiada za obsługę kampanii mobilnych dla kluczowych domów mediowych, m.in. Publicis Media. Agata jest z wykształcenia ekonomistką. Karierę w marketingu zaczęła w centrali OBI, gdzie prowadziła projekty digitalowe, jak również offline’owe. Doświadczenie, które zdobyła w markach z branży budowlanej, takich jak OBI i Hilti oraz finansowej, m.in. eService świadczą o tym, że nie obawia się nowych wyzwań. Do jej zainteresowań należy też fotografia produktowa oraz content marketing.

Aleksandra Terebus w listopadzie 2021 roku dołączyła do zespołu Veovee i objęła stanowisko Account Managera. Na co dzień zajmuje się kompleksową obsługą kampanii mobile przy współpracy z największymi grupami mediowymi. Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w jednym z największych domów mediowych w Polsce – GroupM, gdzie przez ponad 2 lata współprowadziła projekty grupy PSA, Play, Costa Coffee oraz TVN. Aleksandra jest absolwentką Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie na kierunku E-biznes.

- Powiększamy nasz zespół i stale pracujemy nad jego strukturą, aby móc kompleksowo odpowiadać na potrzeby klientów, które zmieniają się dynamiczniej niż kiedykolwiek. Miniony rok to czas intensywnych, strategicznych działań biznesowych dla marki Veovee, które pozwolą w przyszłym roku jeszcze lepiej podejść do nowych wyzwań i projektów. Cieszymy się, że Magda Wachol, Agata Dadej i Aleksandra Terebus, jako doświadczone specjalistki, będą nas w tych działaniach wspierać - komentuje Karolina Wacholska-Sulejewska, CEO, Veovee

Veovee jest warszawską agencją, która specjalizuje się w działaniach digital marketingowych skupiając się szczególnie na kampaniach mobile. Łączy reklamodawców z użytkownikami oraz tworzy interaktywne kreacje, które dopasowuje do swoich klientów jak i również odbiorców, doradzając im na każdym etapie realizacji projektu. Zespół Veovee w kampaniach mobile marketingowych wykorzystuje najnowsze technologie. Współpracują między innymi z największymi domami mediowymi takimi jak GroupM, Dentsu Aegis Netwrok czy Mullenlowe MediaHub. Prowadzą również projekty ze znanymi firmami na przykład z Play, Samsung, Coca-Cola, McDonald’s.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom? Biuro prasowe
2025-06-11 | 09:00

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

Cyfrowa inżynieria wzrostu, gdzie każda decyzja opiera się na danych, a wszystkie złotówki pracują na Twoje wyniki? Właśnie tak można określić performance marketing! Coraz
Media i PR 25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji
2025-06-11 | 08:50

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji   Blisko 500 godzin wykładów, w których uczestniczyło 6 349
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.