Komunikaty PR

Versum i Pracuj.pl wspierają branżę hair & beauty

2020-07-06  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Urszula Kostrzewa
Ro

Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team

Versum - działający globalnie lider oprogramowania do zarządzania salonami urody rozpoczyna współpracę z Pracuj.pl – liderem rynku rekrutacji online. Dla ponad 130 tys. salonów urody, które przeżywają boom po przestoju związanym z koronawirusem to szansa na zdobycie najlepszych specjalistów w branży.

 

W ciągu miesiąca od otwarcia, Polacy umówili ponad 3,5 mln wizyt o łącznej wartości ponad 500 mln złotych* - wynika z danych Versum. Gwałtowny wzrost zapotrzebowania na usługi fryzjerskie i kosmetyczne spowodował, że właściciele salonów rozpoczęli bój o specjalistów z branży. Dzięki współpracy Versum z Pracuj.pl właściciele salonów hair&beauty zyskają możliwość opublikowania ogłoszenia w Pracuj.pl za symboliczną złotówkę. Dzięki dedykowanym narzędziom proces jest szybki, prosty i zautomatyzowany.

“Od jesieni ubiegłego roku obserwujemy wzrost średniej liczby aplikacji na ogłoszenie w kategorii Hair&Beauty. Rekordowe wyniki odnotowaliśmy w maju, kiedy to średnio 70% więcej aplikacji na ogłoszenie otrzymali pracodawcy szukający pracowników do salonów urody w porównaniu z majem ubiegłego roku. Epidemia Covid-19 zmusiła wiele firm do zwalniania doświadczonych fryzjerów, kosmetyczek czy manicurzystów. Najbliższe miesiące to czas, gdy tacy pracownicy będą szukać nowej posady. To szansa dla wielu salonów urody na łatwiejsze znalezienie dobrej klasy pracownika” - komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w Grupie Pracuj.

 

Rekrutacja jak spod maszynki

Przeprowadzona wśród klientów Versum ankieta wskazuje, że 75% właścicieli salonów planuje zwiększyć zatrudnienie w swoim salonie w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Za najbardziej poszukiwanych specjalistów wskazano fryzjerów, kosmetologów oraz kosmetyczki ze specjalnością manicure/pedicure, mających od 1 do 3 lat doświadczenia zawodowego. Teraz, w ramach wspólnej akcji Versum z Pracuj.pl, zyskają dostęp do najlepszych pracowników z kategorii hair&beauty. 

 

„Od wybuchu pandemii, zainicjowaliśmy szereg działań wspierających właścicieli salonów w kryzysie, wprowadzając np. bony przedpłacone na usługi i produkty. Dzięki głośnej akcji #ChceDoSalonu udało nam się przyczynić do szybkiego otwarcia salonów urody w Polsce. Udostępniamy także płatności online MomentPay, pozwalające płacić bezpiecznie i zgodnie z wytycznymi rządu” – komentuje Sebastian Maśka z Versum. – “Obecnie skupiamy się na bieżącej pomocy, umożliwiając salonom jak najszybszy powrót do stabilnej sytuacji sprzed pandemii” - dodaje.

 

Według danych GUS z lutego 2020 r. w Polsce działało ponad 130 tysięcy salonów urody. Część z nich, wskutek pandemii koronawirusa musiała zredukować zatrudnienie. Dzisiaj ich właściciele poszukują na rynku pracy specjalistów, którzy będą w stanie obsłużyć wzmożony ruch w salonach i zabezpieczą potrzeby klientów. W tym, aby mogły stanąć na nogi, pomóc ma wspólna akcja Versum i Pracuj.pl.

 

* Dane z systemu Versum za okres 18 maja -15 czerwca 2020 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Ro
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Praca Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani? Biuro prasowe
2025-05-21 | 08:00

Nie ma wakacji od prac sezonowych – trwają cały rok. Jacy pracownicy są najbardziej poszukiwani?

Aż 67% pracowników sezonowych to kobiety – wbrew stereotypom o „męskiej pracy fizycznej”. Drugą największą grupę stanowią osoby w wieku 18-24 lata –
Praca Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje
2025-04-30 | 06:00

Mercer Total Remuneration Survey (TRS) – kluczowe wnioski i obserwacje

Wyniki badania płacowego Mercer Total Remuneration Survey (TRS) 2024 dostarczają cennych informacji na temat aktualnych zmian na rynku wynagrodzeń w Polsce. W 2024 roku zauważono kilka
Praca Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie
2025-04-17 | 13:00

Dyskusje o pokoleniu Z na rynku pracy, Women on boards i migracjach. Zakończyło się EFNI Wiosna w Warszawie

Debatą byłych ministrów pracy zakończyło się premierowe EFNI Wiosna zorganizowane przez Konfederację Lewiatan pod hasłem „Przyszłość pracy, praca przyszłości”.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.