Versum i Pracuj.pl wspierają branżę hair & beauty
Ro
Marszałkowska 58/27
02-345 Warszawa
urszula.kostrzewa|ro.team| |urszula.kostrzewa|ro.team
+48531435182
www.ro.team
Versum - działający globalnie lider oprogramowania do zarządzania salonami urody rozpoczyna współpracę z Pracuj.pl – liderem rynku rekrutacji online. Dla ponad 130 tys. salonów urody, które przeżywają boom po przestoju związanym z koronawirusem to szansa na zdobycie najlepszych specjalistów w branży.
W ciągu miesiąca od otwarcia, Polacy umówili ponad 3,5 mln wizyt o łącznej wartości ponad 500 mln złotych* - wynika z danych Versum. Gwałtowny wzrost zapotrzebowania na usługi fryzjerskie i kosmetyczne spowodował, że właściciele salonów rozpoczęli bój o specjalistów z branży. Dzięki współpracy Versum z Pracuj.pl właściciele salonów hair&beauty zyskają możliwość opublikowania ogłoszenia w Pracuj.pl za symboliczną złotówkę. Dzięki dedykowanym narzędziom proces jest szybki, prosty i zautomatyzowany.
“Od jesieni ubiegłego roku obserwujemy wzrost średniej liczby aplikacji na ogłoszenie w kategorii Hair&Beauty. Rekordowe wyniki odnotowaliśmy w maju, kiedy to średnio 70% więcej aplikacji na ogłoszenie otrzymali pracodawcy szukający pracowników do salonów urody w porównaniu z majem ubiegłego roku. Epidemia Covid-19 zmusiła wiele firm do zwalniania doświadczonych fryzjerów, kosmetyczek czy manicurzystów. Najbliższe miesiące to czas, gdy tacy pracownicy będą szukać nowej posady. To szansa dla wielu salonów urody na łatwiejsze znalezienie dobrej klasy pracownika” - komentuje Łukasz Marciniak, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży w Grupie Pracuj.
Rekrutacja jak spod maszynki
Przeprowadzona wśród klientów Versum ankieta wskazuje, że 75% właścicieli salonów planuje zwiększyć zatrudnienie w swoim salonie w ciągu najbliższych 6 miesięcy. Za najbardziej poszukiwanych specjalistów wskazano fryzjerów, kosmetologów oraz kosmetyczki ze specjalnością manicure/pedicure, mających od 1 do 3 lat doświadczenia zawodowego. Teraz, w ramach wspólnej akcji Versum z Pracuj.pl, zyskają dostęp do najlepszych pracowników z kategorii hair&beauty.
„Od wybuchu pandemii, zainicjowaliśmy szereg działań wspierających właścicieli salonów w kryzysie, wprowadzając np. bony przedpłacone na usługi i produkty. Dzięki głośnej akcji #ChceDoSalonu udało nam się przyczynić do szybkiego otwarcia salonów urody w Polsce. Udostępniamy także płatności online MomentPay, pozwalające płacić bezpiecznie i zgodnie z wytycznymi rządu” – komentuje Sebastian Maśka z Versum. – “Obecnie skupiamy się na bieżącej pomocy, umożliwiając salonom jak najszybszy powrót do stabilnej sytuacji sprzed pandemii” - dodaje.
Według danych GUS z lutego 2020 r. w Polsce działało ponad 130 tysięcy salonów urody. Część z nich, wskutek pandemii koronawirusa musiała zredukować zatrudnienie. Dzisiaj ich właściciele poszukują na rynku pracy specjalistów, którzy będą w stanie obsłużyć wzmożony ruch w salonach i zabezpieczą potrzeby klientów. W tym, aby mogły stanąć na nogi, pomóc ma wspólna akcja Versum i Pracuj.pl.
* Dane z systemu Versum za okres 18 maja -15 czerwca 2020 r.
BCC: Rewolucji w kodeksie pracy nie będzie
Kariera kobiet w IT, czyli ciągła walka ze stereotypami
5 trendów, które zdominują polski rynek pracy w 2025 roku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.