Victoria Dom: 2 etap Osiedla Krzewna już w sprzedaży
Osiedle Krzewna 2 to kolejny etap inwestycji Victorii Dom zlokalizowanej na warszawskim Targówku. W 4-kondygnacyjnym budynku powstaną 52 mieszkania z balkonami lub ogródkami. Deweloper już podpisał pierwsze umowy. Ceny mieszkań zaczynają się od 390 tys. zł. Inwestycja będzie oddana do użytku w II kwartale 2023 r.
Osiedle Krzewna powstaje w prawobrzeżnej dzielnicy Warszawy cieszącej się coraz większą popularnością wśród osób poszukujących mieszkań. Podczas inauguracji pierwszego etapu Osiedla Krzewna do biura sprzedaży ustawiła się kolejka. – Pierwszy etap inwestycji doskonale się sprzedaje. Już podpisujemy pierwsze umowy na lokale w 2 etapie – mówi Ewa Rathe-Głowacka z Victorii Dom. – Mamy wszelkie atuty mieszkaniowego hitu: atrakcyjne położenie, dobre skomunikowanie i bogactwo infrastrukturalne. I jak przystało na Victorię Dom, poparliśmy te fakty najbardziej przekonywującym argumentem: ceną – dodaje. W ofercie dewelopera są 2,3,4 – pokojowe, funkcjonalne lokale w metrażach od 36 m2 do 76 m2.
Stąd wszędzie jest blisko
Inwestycja położona jest bardzo blisko stacji PKP Zacisze oraz ul. Radzymińskiej zapewniającej szybki dojazd do centrum Pragi. – Możliwości komunikacyjne uzupełnia dobrze rozwinięta sieć połączeń autobusowych i stacje metra umożliwiające szybki dojazd praktycznie do każdego punktu miasta. Nasi młodzi, dynamicznie kształtujący swą karierę zawodową klienci, podkreślają, że dogodny dojazd to, obok ceny, najważniejszy czynnik skłaniający do zamieszkania w danym miejscu. I rzeczywiście, skoro w 15 minut można z Osiedla Krzewna dotrzeć komunikacją miejską do Parku Skaryszewskiego, a w niespełna 20 minut do Ronda ONZ to trudno o lepszą rekomendację dla singli i par marzących o własnym M – wyjaśnia E. Rathe-Głowacka. Okolica ma w pełni ukształtowaną infrastrukturę w postaci placówek edukacyjnych, usług i sklepów. W pobliżu znajdują się sklepy Lidla, Biedronki i Kauflandu, Media Expert oraz market budowlany OBI.
Atutem unikalne tereny zielone
W bliskim sąsiedztwie Osiedla Krzewna 2 znajdują się atrakcyjne, tereny rekreacyjne oferujące możliwość aktywnego wypoczynku. – Zalew Bardowskiego to unikalne w skali Warszawy sztuczne jezioro, powstałe w ramach rewitalizacji Kanału Bródnowskiego. Jest tu m.in. wieża widokowa, tor wodny oraz ścianka wspinaczkowa. Pobliski las na Utracie zachęca do spacerów licznymi ścieżkami i mostkami prowadzącymi do miejsc wypoczynkowych. I to wszystko bez konieczności samochodowej eskapady za miasto – rekomenduje E. Rathe-Głowacka.
***
Victoria Dom to deweloper z 23-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne uproszczenie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Spółka oddała do użytku ponad 6,4 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 10 tys. mieszkań. Victoria Dom, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 5 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od roku w Lipsku.
Victoria Dom ma certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich. Spółka była wielokrotnie nagradzana, m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej” i Diamentem Forbesa. Osiedle Ursus Factory uznane zostało przez użytkowników obido.pl za Inwestycję Roku 2020 w Warszawie. Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl
Develia rozpoczęła budowy trzech nowych osiedli w Gdańsku
Jak sztuczna inteligencja wspiera deweloperów mieszkaniowych
Deweloperzy stawiają na współpracę z samorządami
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rynek makaronów w Polsce wart jest około 800 mln zł. Producenci pracują nad nowymi funkcjami tych produktów w diecie
Makarony stają się coraz nowocześniejszą kategorią na rynku spożywczym. Konsumenci mają do wyboru m.in. szereg makaronów warzywnych, bezglutenowych, a także funkcjonalnych, których regularne spożywanie ma pomagać w walce z chorobami cywilizacyjnymi, jak cukrzyca, otyłość czy miażdżyca. To m.in. w ten segment rynku chce w najbliższych latach inwestować notowany na warszawskiej giełdzie producent Makarony Polskie. Spółka podkreśla, że wyzwaniem dla dalszego rozwoju firm z branży spożywczej pozostają rosnące koszty działalności, braki kadrowe, a także niestabilność cenowa.
Edukacja
Do Polski z Ukrainy uciekło nawet 70 tys. Romów. Ich sytuacja po ponad dwóch latach nadal pozostaje trudna
Mniejszość romska w Polsce liczy ok. 30 tys. osób, po wybuchu wojny za wschodnią granicą mogła się zwiększyć do nawet 100 tys. na skutek napływu uchodźców z Ukrainy. Jak wskazuje Fundacja w Stronę Dialogu, uchodźcy romskiego pochodzenia nie byli chętnie przyjmowani w punktach recepcyjnych, a na traumę spowodowaną agresją Rosji nałożyły się bieda, wykluczenie społeczne i traktowanie jak uchodźców drugiej kategorii. Przez dwa lata w tym zakresie niewiele się zmieniło, dlatego fundacja zaapelowała do rządu i Rzecznika Praw Obywatelskich o zajęcie się problemami Romów z Ukrainy, w szczególności w zakresie zakwaterowania, edukacji i miejsc pracy.
Transport
Bezpieczeństwo paliwowe w Polsce wymaga inwestycji w nowe moce magazynowe. Branża przyspiesza też zieloną transformację
Branża paliwowa dobrze poradziła sobie z zawirowaniami, które przez ostatnie dwa lata wpływały na polski rynek. Wciąż jednak kwestia bezpieczeństwa paliwowego wymaga dużego wysiłku. Wśród priorytetowych zadań stojących przed sektorem i rządem jest rozbudowa infrastruktury paliwowej, szczególnie nowych mocy magazynowych, ale też kolei i morskich terminali – wskazują eksperci POPiHN. Wyzwaniem w kolejnych latach będzie także zielona transformacja oparta m.in. na elektryfikacji transportu i paliwach alternatywnych, która – w opinii ekspertów – wymaga w Polsce znacznego przyspieszenia.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.