Victoria Dom rozpoczęła sprzedaż 10. etapu inwestycji Miasteczko Nova Ochota
Cieszące się dużą popularnością Miasteczko Nova Ochota rośnie. Victoria Dom rozpoczęła właśnie sprzedaż kolejnych mieszkań w 10. już etapie tej inwestycji. W ofercie jest 149 lokali o powierzchni od 26 m2 do 99 m2. Mieszkanie można kupić już od 340 tys. zł. Deweloper podkreśla, że mimo pandemicznych opóźnień w całym sektorze, wszystkie jego inwestycje są oddawane w terminie.
MNO to konsekwentnie realizowana koncepcja „miasta w mieście” ze wszystkimi udogodnieniami aglomeracji w osiedlowej skali. W inwestycji powstającej na styku Ochoty, Włoch i Rakowa w sprzedaży są mieszkania 1,2,3,4- i 5-pokojowe. Każde z nich ma balkon lub ogródek. W budynku zaprojektowano przestrzeń na komórki lokatorskie, boksy rowerowe i wózkownię.
Inwestycje oddawane na czas
– Naszym atutem jest przekazywanie mieszkań klientom w terminie. A niektóre udaje nam się oddać nawet przed oficjalnym terminem. Nie będę jednak ukrywać, że niestety jest to coraz trudniejsze. Potwierdzają to deweloperzy, a także dane. Z najnowszych badań CBRE wynika, że właśnie z tego powodu liczba mieszkań na warszawskim rynku pierwotnym maleje. Od lipca do września br. sprzedanych zostało 4 tys. lokali, czyli niemal o jedną trzecią mniej niż w poprzednim kwartale. Deweloperzy zmagają się ze skutkami pandemii w postaci barier administracyjnych – mówi Ewa Rathe-Głowacka z Victorii Dom. Główny Urząd Statystyczny poinformował, że wrzesień był drugim miesiącem z rzędu, w którym liczba rozpoczętych budów mieszkań spadła. – W sytuacji niesłabnącego popytu, każdy lokal z gwarancją otrzymania w terminie kluczy przyciąga klientów – dodaje E. Rathe-Głowacka.
Dobra lokalizacja zarówno dla rodzin, jak i singli
Miasteczko Nova Ochota to bardzo atrakcyjna propozycja „miasta w mieście” z licznymi udogodnieniami oferowanymi mieszkańcom. – Zaplanowaliśmy inwestycję przede wszystkim dla rodzin z dziećmi oraz młodych osób, które planują swoje pierwsze „M”. Z myślą o nich zaprojektowaliśmy kort tenisowy, skwer z fontanną, lokale usługowe oraz stację ładowania samochodów elektrycznych. Rodzice na pewno docenią bliskość osiedlowego przedszkola, a wszyscy znajdujące się nieopodal tereny zielone, w tym m.in Park Szczęśliwicki oraz Park ze Stawami Cietrzewia – mówi E. Rathe-Głowacka. Lokalizacja Miasteczka Nova Ochota jest przyjazna pod względem komunikacyjnym – pozwala szybko dostać się do centrum stolicy. W odległości 3 minut jest stacja WKD Raków, która dodatkowo ułatwia poruszanie się bez stania w korkach. Na osiedlu będzie bogaty asortyment sklepów, na większe zakupy w kilka minut można dotrzeć do CH Blue City, Reduty oraz sklepów takich jak: E.Leclerc, Castorama lub Makro.
Blisko 700 mieszkań do IV kwartału 2022 roku
Budowa osiedla mieszkaniowego Miasteczko Nova Ochota rozpoczęła się w IV kwartale 2019 roku, a dobiegnie końca w czwartym kwartale 2022 roku. Victoria Dom odda do użytku w sumie 680 lokali. 10 etap jest finalnym w całej inwestycji. Generalnym jej wykonawcą jest spółka AMConstruction.
Victoria Dom to deweloper z 23-letnim doświadczeniem, którego filozofią jest maksymalne uproszczenie zakupu mieszkania. Pomaga w tym Dom Kredytowy Victoria. Victoria Dom oddała do użytku ponad 6,4 tys. mieszkań i domów. Obecnie w różnych fazach realizacji i przygotowania jest ponad 12 tys. mieszkań. Spółka, która prowadzi inwestycje przede wszystkim w Warszawie, w ubiegłym roku rozpoczęła również budowę osiedla Viva Piast w Krakowie. Od 5 lat deweloper jest obecny także na rynku niemieckim – w Berlinie, a od roku w Lipsku.
Victoria Dom jest członkiem Polskiego Związku Firm Deweloperskich, posiada certyfikat dewelopera poświadczający wiarygodność i fachowość usług. Victoria Dom była wielokrotnie nagradzana. Ostatnio została wyróżniona m.in. nagrodą Deweloper Roku „Gazety Finansowej”, Diamentem Forbesa, a Osiedle Ursus Factory uznane przez użytkowników obido.pl za Inwestycję Roku 2020 w Warszawie. Więcej informacji na stronie: www.victoriadom.pl

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.