Vienna Life dba o bezpieczeństwo w czasach pandemii
Vienna Life podejmuje działania mające zapewnić bezpieczeństwo pracowników i klientów w czasie trwania epidemii COVID-19. Informowanie o tym, co ważne, możliwość zdalnego zarządzania posiadanymi produktami oraz elektroniczny obieg i autoryzacja dokumentów to odpowiedź firmy na bieżące wyzwania.
Bezpieczny dostęp do informacji i produktów
Bezpieczeństwo i zdrowie klientów jest dla Vienna Life wartością nadrzędną, dlatego firma włączyła się w akcję #zostańwdomu. Klienci Vienna Life mają pełen dostęp do swoich produktów zdalnie – dzięki serwisowi online oraz aplikacji mobilnej. Vienna Life Online pozwala m.in. sprawdzić przebieg inwestycji, zarządzać przyszłymi składkami
i aktywować nowe usługi. Z kolei bezpłatna aplikacja Vienna Life (na iOS i Android) pozwala w każdej chwili sprawdzić m.in. skład portfela inwestycyjnego, historię rachunku czy aktualne notowania funduszy. Do dyspozycji klientów niezmiennie pozostają także agenci oraz infolinia.
Vienna Life przekazuje też swoim klientom bieżące informacje o sytuacji rynkowej. Firma organizuje dla nich webinary i szkolenia. Ponadto na stronie internetowej oraz w kanałach social media publikowane są bieżące komentarze rynkowe, przygotowywane przez zespół zarządzający. Dzięki temu klienci, bez wychodzenia z domu, zyskują stały dostęp do najważniejszych informacji, co jest szczególnie ważne w tak dynamicznie zmiennych okolicznościach.
Pomocne narzędzia zawsze pod ręką i bez wychodzenia z domu
W dobie licznych wyzwań wszelkie udogodnienia pozwalające oszczędzić czas są na wagę złota. Dlatego Vienna Life udostępnia swoim klientom szereg bezpłatnych narzędzi, które mogą usprawnić zdalne zarządzanie portfelem. Należy do nich m.in. FundAlert, czyli monitoring funduszy dla wszystkich tych, którzy nie mają czasu lub możliwości, by stale śledzić notowania i bezzwłocznie reagować na dynamiczne zmiany rynkowe.
Z kolei inPlus to rozwiązanie, które pozwala łagodzić negatywny wpływ niepewnych okresów rynkowych, w czasie wzrostu dając jednocześnie szansę na zysk. Dzięki niemu podejmowanie istotnych decyzji można zlecić ekspertom, stale monitorującym sytuację na rynku.
Rebalancing pomaga natomiast klientom kontrolować poziom ryzyka ich inwestycji. W zależności od preferencji klienta, co kwartał, pół roku lub co rok narzędzie automatycznie dokona transferu środków pomiędzy funduszami, tak aby struktura portfela pozostała bez zmian. Pozwala to sprawnie
i konsekwentnie realizować długoterminowe cele inwestycyjne.
Ponadto zawieranie nowych umów z Vienna Life jest możliwe z wykorzystaniem internetu. Dzięki platformie eWniosek można elektronicznie podpisać umowę, a komplet dokumentów trafia na skrzynkę e-mailową klienta. Autoryzacja odbywa się za pomocą wdrożonego już w 2019 roku
e-Podpisu, stanowiącego zaawansowaną i bezpieczną formę elektronicznej autoryzacji dokumentów. Vienna Life była pierwszą firmą na rynku, która wdrożyła takie rozwiązanie.
Pamiętamy o pracownikach
Vienna Life, w tym trudnym czasie, dba także o swoich pracowników. Firma wdrożyła rozwiązania, zapewniające im bezpieczeństwo, a jednocześnie pozwalające bez przeszkód realizować zawodowe obowiązki. Pracownicy pracują zdalnie, a firma dostarcza im wielu przydatnych narzędzi komunikacyjnych, umożliwiających zarówno wykonywanie codziennych zadań, jak i utrzymywanie dobrych relacji wewnątrz firmy. Vienna Life dba także o możliwości rozwoju, zapewniając pracownikom webinaria i szkolenia. Z myślą o tych, którzy z jakichś względów muszą pojawić się
w biurze dokonywana jest codzienna dezynfekcja powierzchni oraz udostępnione są rękawiczki i maseczki ochronne oraz środki odkażające.
88% rolników sięga po dodatkowe ubezpieczenia
Cyberpolisa nie uchroni przed hakerem, ale złagodzi skutki ataku
Cyberzagrożenia wobec portów morskich w Europie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.