Vishal Gupta obejmuje stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora ds.IT Lexmark
Firma Lexmark, światowy lider w dziedzinie rozwiązań do przetwarzania obrazu, ogłosiła, że Vishal Gupta dołączył do jej zespołu wykonawczego jako starszy wiceprezes i dyrektor ds. Informatyki i technologii, zastępując Toma Eade, który przechodzi na emeryturę. Na tym stanowisku będzie odpowiedzialny za korporacyjne IT, strategię korporacyjną oraz całe oprogramowanie i analizy stanowiące podstawę oferty Lexmarka.
- Z przyjemnością witamy Vishala w zespole wykonawczym Lexmarka. - powiedział Allen Waugerman, prezes i dyrektor generalny Lexmarka. - Jego cechy przywódcze, wizja strategiczna i dogłębna wiedza w zakresie IoT, cyberbezpieczeństwa, sztucznej inteligencji, uczenia maszynowego chmury hybrydowej oraz rozwoju produktów i platform idealnie wpisują się w strategię Lexmarka, zwłaszcza gdy jesteśmy na drodze do firmy przyszłości.
Gupta przychodzi do Lexmarka z Unisys, gdzie kierował zespołem ponad 1500 inżynierów i był odpowiedzialny za wszystkie produkty i platformy. Przed dołączeniem do Unisys w 2018 roku Gupta pełnił funkcję starszego wiceprezesa ds. Inżynierii w Symantec Corporation, nadzorując globalne zespoły zajmujące się kompleksową inżynierią, architekturą i zarządzaniem produktami dla wielu linii produktowych w ramach oferowanych programów zabezpieczających. Przed objęciem stanowiska w firmie Symantec Vishal był dyrektor ds. Produktu i IoT w Silent Circle, firmie zajmującej się cyberbezpieczeństwem i prywatnością w obszarze komunikacji mobilnej. Wcześniej zajmował wysokie stanowiska kierownicze w Cisco Systems, w tym stanowisko wiceprezesa ds. pionowych rozwiązań IoT.
Gupta posiada tytuł licencjata w dziedzinie inżynierii elektrycznej i elektronicznej na Birla Institute of Technology and Science w Pilani w Indiach, tytuł magistra inżynierii komputerowej w Dartmouth College oraz tytuł MBA w The Wharton School na University of Pennsylvania.
- Połączenie oprogramowania, technologii informacyjnej, nauki o danych i strategii korporacyjnej Lexmarka jest wyjątkowe i potężne i będzie napędzać ekspansję firmy na podstawowe obszary sąsiadujące i nie tylko. - powiedział Gupta. - Z niecierpliwością czekam na pomoc w realizacji misji firmy Lexmark i przyspieszeniu jej transformacji dla naszych klientów, partnerów i pracowników.
Zatrzymać najlepszych – nowy raport IDEAS NCBR i OPI
Strategiczna współpraca AWS i Deloitte
Zalman Alpha2 36 — efektowne chłodzenie typu AiO
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.