Vixa Games ma umowę z Forever Entertainment
Inner Value
Koszykowa 54
00-675 Warszawa
k.kleczkowski|innervalue.pl| |k.kleczkowski|innervalue.pl
+48 533 070 550
innervalue.pl/
Vixa Games, deweloper gier na konsole i komputery stacjonarne, podpisał umowę licencyjną z jednym z największych wydawców gier na Nintendo Switch na świecie – Forever Entertainment (FE). W ramach jej ramach FE zostało wyłącznym dystrybutorem gry Dino Galaxy Tennis na japońską konsolę przez okres trzech lat. Premiera tytułu planowana jest w Q1 2022r.. Wynagrodzenie dla Vixa Games za udzielenie licencji będzie wynosić 50 proc. kwoty uzyskanej przez FE z tytułu elektronicznych pobrań lub tradycyjnej sprzedaży. 8 listopada gdańska spółka rozpoczęła pierwszą publiczną ofertę akcji. Zapisy na akcje oferowane rozpoczną się 15 listopada.
– Dino Galaxy Tennis z naszego portfolio produkcyjnego doczeka się wersji na Nintendo Switch. Za wydanie projektu będzie odpowiedzialny jeden z największych wydawców gier na świecie na japońską konsolę – Forever Entertainment. Cieszę się, że możemy współpracować z tak doświadczonym partnerem. Port gry został już ukończony, prace lokalizacyjne są na finiszu. Projekt niebawem zostanie wysłany do certyfikacji. Premiera tytułu odbędzie się w I kwartale 2022 roku. Gra będzie dostępna w siedmiu wersjach językowych – mówi Juliusz Mićko, prezes zarządu Vixa Games.
Wynagrodzenie dla Vixa Games za udzielenie licencji ustalono na 50 proc. kwoty uzyskanej przez Forever Entertainment z tytułu elektronicznych pobrań lub tradycyjnej sprzedaży egzemplarzy gry.
Dino Galaxy Tennis to dwuwymiarowa gra przeznaczona do trybu wieloosobowego. Osią rozgrywki są galaktyczne zawody tenisowe rozgrywane na asteroidach. Gracze wcielają się w rolę dinozaurów ze specjalnymi umiejętnościami “astro-tenisowymi”. W grze dostępne są tryby współpracy dla maksymalnie 4 graczy. Projekt zawiera również pełny tryb fabularny dla jednego gracza oraz różne tryby wyzwań pobocznych. Przewidywana cena sprzedaży to ok. $10.
Tytuł jest już dostępny w wersji na PC. W II-III kwartale 2022 roku gra ma być dostępna na konsoli Microsoftu.
8 listopada Vixa Games rozpoczęła publiczną ofertę akcji. W jej ramach inwestorzy mogą nabyć 183 375 nowo emitowanych akcji zwykłych na okaziciela serii C. Cenę emisyjną ustalono na 16,36 zł za jedną akcję. W ramach oferty Spółka chce pozyskać od inwestorów do 3 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na sfinansowanie nakładów związanych z tworzeniem gier studia oraz jego bieżącą działalność. Zapisy na akcje oferowane odbędą się w dniach 15-29 listopada.
Szczegóły dostępne są na stronie: https://vixagames.com/ofertapubliczna
W drugim kwartale 2022 roku Vixa Games ma plany dołączenia do spółek notowanych na NewConnect.
O Vixa Games:
Vixa Games to niezależny producent gier, specjalizujący się w tworzeniu casualowych produkcji z segmentu Indie Premium. Strategia studia, działającego od 2016 r., zakłada produkcję co najmniej dwóch średniobudżetowych tytułów rocznie. Są one dedykowane najważniejszym platformom dystrybucyjnym, m.in. Nintendo Switch, konsolom PlayStation, Xbox oraz komputerom stacjonarnym. Najpopularniejsze dotychczasowe gry z portfolio Vixa Games to m.in. Jumping Joe i Love Colors. Vixa Games pracuje aktualnie nad tytułem The Crackpet Show. Premiera tego tytułu odbędzie się 16 grudnia br. w trybie early access na platformie Steam. Studio zapowiada także premierę gry Dino Galaxy Tennis na konsolę Nintendo Switch, która planowana jest w Q1 2022 r. Przyszłoroczne plany Vixa Games zakładają debiut na rynku NewConnect.
SAP Story: Grupa American Heart of Poland stawia na rozwój z SAP
Synappx Cloud Print – oprogramowanie Sharp do zarządzania drukiem w chmurze
Universal Robots i MiR otwierają nowy robotyczny hub w Danii.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Rewolucja w legislacji dotyczącej opakowań i powstających z nich odpadów. Działania firm wyprzedzają wymogi prawne
Po długich i burzliwych pracach Parlament Europejski przyjął ostatecznie pod koniec kwietnia br. rozporządzenie PPWR w sprawie opakowań i odpadów opakowaniowych. Oczekuje się, że nowe przepisy wejdą w życie w 2026 roku i będą stanowić rewolucję nie tylko dla konsumentów, ale przede wszystkim dla przemysłu, który będzie musiał położyć dużo większy nacisk na ekoprojektowanie i wziąć odpowiedzialność za odpady powstające z wytwarzanych produktów. Część firm już zaczęła wprowadzać w tym zakresie zmiany na własną rękę, m.in. eliminując odpady z tworzyw sztucznych.
Infrastruktura
Polskie aglomeracje stają się coraz bardziej cyfrowe. Skokowo wzrasta zużycie danych w sieci
W 12 największych polskich metropoliach mieszka 16 mln Polaków, a każdego dnia z przedmieść do centrów dojeżdża do pracy i szkoły od 50 tys. do nawet 300 tys. ludzi – wynika z raportu Play. To duże wyzwanie dla infrastruktury miast, również telekomunikacyjnej, bo zużycie danych dynamicznie rośnie. W sieci Play wzrost ten już dwukrotnie przekroczył gwałtowny skok z okresu pandemii COVID-19. Dostęp do szybkiego internetu mobilnego i stacjonarnego jest obecnie kluczowy dla miast, a do tego konieczne są dalsze inwestycje w infrastrukturę sieciową.
Firma
Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe
Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.