Volkswagen Bank sponsorem zawodów zimowych dla dzieci w Beskid Sport Arena
Na początku lutego w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena rozegrano wyścigi zjazdowe dla dzieci. Wśród sponsorów wydarzenia „Zimowa jazda” byli Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank, którzy sfinansowali nagrody dla zwycięzców konkursu. Imprezę zorganizował salon samochodowy Audi Lellek Katowice.
„Zimowa jazda” jest cyklicznym wydarzeniem dla miłośników śnieżnych aktywności, które co roku odbywa się w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena. Podczas tegorocznej imprezy zorganizowano wyścigi zjazdowe dla dzieci na nartach i snowboardzie, a także gry indywidulane oraz zespołowe z udziałem konferansjera i DJ-a. Konkurencje koordynował organizator – salon samochodowy Audi Lellek Katowice.
– W ramach współpracy z dealerem Audi Lellek Katowice zostaliśmy zaproszeni do współorganizacji imprezy, która przez swój zakres gwarantowała nam szerokie dotarcie do potencjalnych klientów. Omawialiśmy możliwy rozwój szkoleń dla pracowników w ramach naszej oferty bankowej, nad której rozwojem pracujemy cały czas – dodała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.
Podczas narciarskiego wydarzenia „Zimowa jazda” wyeksponowano samochody z salonu Audi Lellek Katowice. Jeden z nich został umieszczony w szklanym boksie. Podobnie jak przy wszystkich innych tego typu imprezach, na stoku nie zabrakło banerów i innych gadżetów od Volkswagen Bank. Tego dnia nawet gondole i skipassy były w barwach banku. Firma zasponsorowała 18 nagród w pięciu kategoriach wiekowych dla młodych narciarzy oraz trzy nagrody dla snowboardzistów.
– Nawiązanie długofalowych relacji z siecią dealerską ma na celu zwiększenie udziału sprzedaży naszych marek na rynku krajowym oraz budowanie zaufania do usług leasingowych i bankowych oferowanych przez Grupę Volkswagen w Polsce – podsumował Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Financial Services.
– W bieżącym sezonie, a jest to już nasz czwarty, z wielką radością przyjęliśmy do grona partnerów firmy Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank. Dotychczasowa, długoletnia już współpraca naszych firm gwarantowała współpracę na najwyższym poziomie przy procesie szkoleniowym pracowników, w ramach oferty pracowniczej– skomentował Jarosław Wojas, Dyrektor Zarządzający Audi Lellek Katowice.
Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji.

Rusza kolejna edycja „Doceniam Velo - polecam Velo”. Nawet 100 zł za polecenie V

SCB nagradza za polecanie kredytów gotówkowych w programie „Po znajomości 2023”

Nie produkt, a klient w centrum zainteresowania banków
Transmisje online
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Aż 62 proc. pracowników oczekuje wzrostu wynagrodzenia. Częściej też rozglądają się za nową, lepiej płatną pracą
Pracownicy coraz bardziej odczuwają słabnącą siłę nabywczą swoich wynagrodzeń i wyraźnie oczekują, że ich pensje będą nadążać za rosnącymi cenami. 28 proc. zamierza w nadchodzącym czasie starać się o podwyżkę, a wzrostu wynagrodzenia oczekuje aż 62 proc. – wynika z badania „Barometr rynku pracy” Gi Group Holding. Firmy nie są tak skłonne do podwyżek jak jeszcze rok temu. – W tej sytuacji pracownicy często szukają alternatywnych rozwiązań, a pierwszym z nich jest poszukiwanie pracy dorywczej. Częściej rozglądają się za nowym pracodawcą i lepiej płatną pracą – mówi Anna Wesołowska, dyrektor zarządzająca Gi Group Temp & Perm. Niska skłonność firm do podwyższania płac to efekt trudniejszej sytuacji rynkowej, ale pracodawcy zamierzają zatrzymywać pracowników także na inne sposoby, m.in. poprzez szkolenia czy premie.
Ochrona środowiska
Odchodzenie od węgla następuje zbyt wolno. W tym tempie świat zmierza w kierunku ocieplenia o 3 stopnie

Zużycie energii z węgla nie zmniejsza się wystarczająco szybko – ostrzegają szwedzcy naukowcy. Z ich analizy zobowiązań poszczególnych krajów dotyczących dekarbonizacji wynika, że w tym tempie nie uda się osiągnąć celu porozumienia paryskiego, jakim jest ograniczenie ocieplenia klimatu do maksymalnie 2 stopni do końca wieku. Bardziej realny scenariusz to wzrost temperatury o co najmniej 2,5, a nawet o 3 stopnie Celsjusza. W Europie w odchodzeniu od węgla przodują Niemcy, z kolei polska gospodarka wciąż jest i najprawdopodobniej długo jeszcze będzie silnie uzależniona od tego surowca. Globalna optyka wskazuje natomiast, że największy problem z dekarbonizacją będzie miała Azja.
Współpraca

Obsługa konferencji prasowych
Zapraszamy do współpracy przy organizacji konferencji prasowych. Nasz doświadczony i kompetentny zespół sprosta każdej realizacji. Dysponujemy nowoczesnym, multimedialnym centrum konferencyjnym i biznesowym w samym sercu Warszawy. Zapraszamy do kontaktu w sprawie oferty.
Nauka
Polska spółka pracuje nad testem wykrywającym wcześnie raka trzustki z próbki moczu. Przełomowa technologia wchodzi w zaawansowany etap badań

Polska spółka Urteste jest w trakcie pracy nad testem wykrywającym raka trzustki. Badania kliniczne nad projektem Panuri, bo o nim mowa, mogą się rozpocząć jeszcze w tym roku. – To technologia innowacyjna, w zasadzie niestosowana przez inne firmy na świecie – mówi prezes zarządu Urteste, Grzegorz Stefański. Jednocześnie zapowiada dalsze prace nad 10 prototypami testów diagnostycznych do badania kolejnych nowotworów. Biotechnologiczna spółka niedawno przeszła z NewConnect na główny parkiet GPW w Warszawie. Ten obszar działalności cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.