Komunikaty PR

Volkswagen Bank sponsorem zawodów zimowych dla dzieci w Beskid Sport Arena

2023-02-28  |  10:50
Biuro prasowe

Na początku lutego w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena rozegrano wyścigi zjazdowe dla dzieci. Wśród sponsorów wydarzenia „Zimowa jazda” byli Volkswagen Financial Services oraz Volkswagen Bank, którzy sfinansowali nagrody dla zwycięzców konkursu. Imprezę zorganizował salon samochodowy Audi Lellek Katowice.

„Zimowa jazda” jest cyklicznym wydarzeniem dla miłośników śnieżnych aktywności, które co roku odbywa się w ośrodku narciarskim Beskid Sport Arena. Podczas tegorocznej imprezy zorganizowano wyścigi zjazdowe dla dzieci na nartach i snowboardzie, a także gry indywidulane oraz zespołowe z udziałem konferansjera i DJ-a. Konkurencje koordynował organizator – salon samochodowy Audi Lellek Katowice.

W ramach współpracy z dealerem Audi Lellek Katowice zostaliśmy zaproszeni do współorganizacji imprezy, która przez swój zakres gwarantowała nam szerokie dotarcie do potencjalnych klientów. Omawialiśmy możliwy rozwój szkoleń dla pracowników w ramach naszej oferty bankowej, nad której rozwojem pracujemy cały czas – dodała Daria Pawęda, Dyrektor Departamentu Rozwoju Biznesu i Obsługi Klienta w Volkswagen Bank GmbH Oddział w Polsce.

Podczas narciarskiego wydarzenia „Zimowa jazda” wyeksponowano samochody z salonu Audi Lellek Katowice. Jeden z nich został umieszczony w szklanym boksie. Podobnie jak przy wszystkich innych tego typu imprezach, na stoku nie zabrakło banerów i innych gadżetów od Volkswagen Bank. Tego dnia nawet gondole i skipassy były w barwach banku. Firma zasponsorowała 18 nagród w pięciu kategoriach wiekowych dla młodych narciarzy oraz trzy nagrody dla snowboardzistów.

– Nawiązanie długofalowych relacji z siecią dealerską ma na celu zwiększenie udziału sprzedaży naszych marek na rynku krajowym oraz budowanie zaufania do usług leasingowych i bankowych oferowanych przez Grupę Volkswagen w Polsce – podsumował Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Financial Services.

– W bieżącym sezonie, a jest to już nasz czwarty, z wielką radością przyjęliśmy do grona partnerów firmy Volkswagen Financial Services i Volkswagen Bank. Dotychczasowa, długoletnia już współpraca naszych firm gwarantowała współpracę na najwyższym poziomie przy procesie szkoleniowym pracowników, w ramach oferty pracowniczej– skomentował Jarosław Wojas, Dyrektor Zarządzający Audi Lellek Katowice.

Volkswagen Bank, działający w ramach Volkswagen Financial Services, specjalizuje się w działalności kredytowej i depozytowej. Oferuje m.in. konta firmowe i detaliczne, lokaty, karty bankowe Visa, kredyty samochodowe i gotówkowe, w tym także linię produktów bankowych dla klasycznej motoryzacji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis Biuro prasowe
2024-04-23 | 16:00

Nest Bank kolejny raz ze złotym medalem EcoVadis

W tym roku po raz kolejny otrzymał złoto - znalazł się w gronie 5% firm najlepiej ocenionych w badaniu.   ESG na poważnie    ESG i zrównoważony rozwój to
Bankowość Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy
2024-04-23 | 12:15

Złoty Bankier 2024 dla VeloBanku za kredyt gotówkowy

Kredyt gotówkowy VeloBanku na 1. miejscu XV edycji Złotego Bankiera, jednego z bardziej uznanych przez świat finansów rankingu, organizowanego przez redakcje Bankier.pl i Pulsu
Bankowość Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
2024-04-18 | 15:20

Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu

17. kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył VeloBank. Marka znalazła się też w finale Diamond SABRE Awards.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Zwolnienia lekarskie w prywatnej opiece medycznej są ponad dwa razy krótsze niż w publicznej. Oszczędności dla gospodarki to ok. 25 mld zł

Stan zdrowia pracujących Polaków wpływa nie tylko na konkurencyjność firm i koszty ponoszone przez pracodawców, ale i na całą gospodarkę. Jednak zapewnienie dostępu do szybkiej i efektywnej opieki zdrowotnej może te koszty znacząco zmniejszyć. Podczas gdy średnia długość zwolnienia lekarskiego w publicznym systemie ochrony zdrowia wynosi 10 dni, w przypadku opieki prywatnej to już tylko 4,5 dnia – wynika z badania Medicover. Kilkukrotnie niższe są też koszty generowane przez poszczególne jednostki chorobowe, co pokazuje wyraźną przewagę prywatnej opieki. Zapewnienie dostępu do niej może ograniczyć ponoszone przez pracodawców koszty związane z prezenteizmem i absencjami chorobowymi w wysokości nawet 1,5 tys. zł na pracownika.

Ochrona środowiska

Trwają prace nad szczegółami ścisłej ochrony 20 proc. lasów. Prawie gotowy jest także projekt ws. kontroli społecznej nad lasami

Postulat ochrony najcenniejszych lasów w Polsce znalazł się zarówno w „100 konkretach na pierwsze 100 dni rządów”, jak i w umowie koalicyjnej zawartej po wyborach 15 października 2023 roku. W wyznaczonym terminie nie udało się dotrzymać wyborczej obietnicy, ale prace nad nowymi regulacjami przyspieszają. Wśród priorytetów jest objęcie ochroną 20 proc. lasów najbardziej cennych przyrodniczo i ustanowienie kontroli społecznej nad lasami. Ministerstwo Klimatu i Środowiska konsultuje swoje pomysły z przedstawicielami różnych stron, m.in. z leśnikami, ekologami, branżą drzewną i samorządami.

Motoryzacja

Dwie duże marki chińskich samochodów w tym roku trafią do sprzedaży w Polsce. Są w stanie konkurować jakością z europejskimi producentami aut

Według danych IBRM Samar w Polsce w pierwszych dwóch miesiącach 2024 roku zarejestrowano 533 auta chińskich producentów. Jednak niedługo mogą się one pojawiać na polskich drogach znacznie częściej, ponieważ swoją obecność na tutejszym rynku zapowiedziało już kilku kolejnych producentów z Państwa Środka. Chińskich samochodów, przede wszystkim elektryków, coraz więcej sprzedaje się również w Europie. Prognozy zakładają, że ich udział w europejskim rynku do 2025 roku ma zostać niemal podwojony. – Jakość produktów dostarczanych przez chińskich producentów jest dzisiaj zdecydowanie lepsza i dlatego one z powodzeniem konkurują z producentami europejskimi – mówi Wojciech Drzewiecki, prezes IBRM Samar.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.