Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku

Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach której istnieje możliwość otrzymania 6800 punktów w programie Bezcenne Chwile. Punkty mogą zostać wymienione m.in. na vouchery o łącznej wartości 100 zł i wykorzystane u partnerów programu takich jak Circle K, RTV Euro AGD, Empik, Decathlon czy Douglas podczas mikołajkowych lub świątecznych zakupów!
Promocja potrwa do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania puli 4200 nagród po 6800 punktów. Aby wziąć w niej udział należy spełnić kilka prostych warunków. Przede wszystkim Klient musi posiadać aktywną i ważną kartę debetową Mastercard, wydaną przez Getin Noble Bank.
Następnie niezbędne jest przystąpienie do programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz rejestracja w nim wspomnianej karty. Można dokonać tego w łatwy sposób za pośrednictwem strony internetowej https://bezcennechwile.mastercard.pl/. Jeśli Klient posiada już konto w programie, wystarczy, że doda do niego kartę, która ma zostać objęta promocją. Warto wspomnieć, że podczas procesu rejestracji należy wyrazić zgody marketingowe, które wskazane zostały w Regulaminie.
Ostatnim krokiem do uzyskania atrakcyjnej nagrody jest wykonanie zarejestrowaną kartą debetową minimum trzech transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Warunek ten musi zostać spełniony w przeciągu 30 dni kalendarzowych od momentu dodania karty do programu Mastercard Bezcenne Chwile.
6800 punktów zostanie przyznanych na konto Klienta w terminie do 15 dni roboczych licząc od dnia spełnienia wszystkich warunków promocji. Będą one ważne przez 2 miesiące od dnia ich naliczenia, co oznacza, że właśnie tyle czasu będzie miał Klient, aby wymienić je np. na vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania podczas świątecznych zakupów u partnerów programu.
Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

Grudziądz z placówką VeloBanku. Na mieszkańców czeka atrakcyjny kredyt gotówkowy

Już połowa Polaków pomaga potrzebującym w święta

Klienci VeloBanku z garścią prezentów w bankowości mobilnej i internetowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Pracodawcy chcą ułatwień w zatrudnianiu cudzoziemców. Strategia migracyjna ograniczy jednak napływ imigrantów
Zatrudnianie obcokrajowców, zwłaszcza w zawodach, w których brakuje rąk do pracy i wykwalifikowanej siły roboczej, może być sposobem na częściowe uzupełnienie niedoborów kadrowych, z którymi coraz częściej borykają się polscy pracodawcy. Choć firmy apelują o maksymalne ułatwienie tego procesu, to proponowana przez rząd strategia migracyjna podkreśla raczej potrzebę kontrolowania napływu migrantów.
Handel
Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.
Infrastruktura
Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.