Komunikaty PR

Vouchery na przedświąteczne zakupy w programie Mastercard® w Getin Banku

2020-11-23  |  10:50

Powoli wchodzimy w okres przedświątecznej gorączki zakupowej. Z tej okazji Getin Noble Bank przygotował dla swoich Klientów nową promocję dla kart debetowych Mastercard, w ramach której istnieje możliwość otrzymania 6800 punktów w programie Bezcenne Chwile. Punkty mogą zostać wymienione m.in. na vouchery o łącznej wartości 100 zł i wykorzystane u partnerów programu takich jak Circle K, RTV Euro AGD, Empik, Decathlon czy Douglas podczas mikołajkowych lub świątecznych zakupów!

 

Promocja potrwa do 31.03.2021 r. lub do wyczerpania puli 4200 nagród po 6800 punktów. Aby wziąć w niej udział należy spełnić kilka prostych warunków. Przede wszystkim Klient musi posiadać aktywną i ważną kartę debetową Mastercard, wydaną przez Getin Noble Bank. 

 

Następnie niezbędne jest przystąpienie do programu Mastercard Bezcenne Chwile oraz rejestracja w nim wspomnianej karty. Można dokonać tego w łatwy sposób za pośrednictwem strony internetowej https://bezcennechwile.mastercard.pl/. Jeśli Klient posiada już konto w programie, wystarczy, że doda do niego kartę, która ma zostać objęta promocją. Warto wspomnieć, że podczas procesu rejestracji należy wyrazić zgody marketingowe, które wskazane zostały w Regulaminie. 

 

Ostatnim krokiem do uzyskania atrakcyjnej nagrody jest wykonanie zarejestrowaną kartą debetową minimum trzech transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę co najmniej 300 zł. Warunek ten musi zostać spełniony w przeciągu 30 dni kalendarzowych od momentu dodania karty do programu Mastercard Bezcenne Chwile.

 

6800 punktów zostanie przyznanych na konto Klienta w terminie do 15 dni roboczych licząc od dnia spełnienia wszystkich warunków promocji. Będą one ważne przez 2 miesiące od dnia ich naliczenia, co oznacza, że właśnie tyle czasu będzie miał Klient, aby wymienić je np. na vouchery o wartości 100 zł do wykorzystania podczas świątecznych zakupów u partnerów programu.

 

Szczegóły oraz regulamin promocji dostępny jest pod tym adresem.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Bankowość VeloAnaliza: Polski rynek rowerów elektrycznych jest wart ponad miliard złotych Biuro prasowe
2024-07-31 | 11:00

VeloAnaliza: Polski rynek rowerów elektrycznych jest wart ponad miliard złotych

Wartość całego rynku rowerowego w Polsce w 2024 roku osiągnie najwyższy dotychczas poziom 4,9 mld zł – pokazują szacunki VeloBanku na bazie danych Statista. Rynek rowerowy ma w
Bankowość Wniosek na Wymarzone auto od VeloBanku na „jeden klik” prosto ze smartfona
2024-07-23 | 10:00

Wniosek na Wymarzone auto od VeloBanku na „jeden klik” prosto ze smartfona

VeloBank dokłada kolejne udogodnienie dla osób korzystających z kredytu samochodowego Wymarzone auto. Od teraz wniosek o finansowanie można składać bezpośrednio z poziomu bankowości
Bankowość VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku
2024-07-16 | 14:00

VeloPodróże: na wyjazd spakuj krem z filtrem, okulary i aplikację VeloBanku

Korzystasz z lata, pakując walizkę i ruszając w podróż? Niezależnie od tego, czy wybierasz zagraniczne wojaże, czy planujesz odkrywać uroki polskiego wybrzeża lub gór, ważne

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Z programów lojalnościowych w sklepach korzysta 85 proc. Polaków. Ważne są dla nich promocje, personalizowane oferty i zbieranie punktów na nagrody

Przy wyborze sklepu stacjonarnego Polacy zwracają uwagę na dogodną lokalizację, duży wybór produktów i atrakcyjne ceny. Istotne są dla nich również programy lojalnościowe, z których korzysta już 85 proc. konsumentów, a 40 proc. decyduje się na zakupy właśnie ze względu na oferowane w nim rabaty – wynika z badania SW Research na zlecenie sieci Carrefour. Przyszłością rozwoju takich programów są spersonalizowane oferty, które pomagają klientom oszczędzać pieniądze na produktach kupowanych przez nich najczęściej. W taką stronę swoją platformę rozwija również Carrefour. Ostatnio sieć połączyła siły z programem Payback, przez co zasięg programu lojalnościowego zwiększył się do 10 mln klientów.

Przemysł spożywczy

Polska marnuje potencjał bycia europejskim liderem w produkcji biometanu. Jak dotąd nie działa żadna taka instalacja

Biometan mógłby w przyszłości pokryć nawet połowę krajowego zapotrzebowania na paliwa gazowe oraz przyczynić się do wykreowania całego nowego łańcucha wartości w gospodarce. W Polsce potencjał produkcji tego gazu sięga nawet 16 mld m3 rocznie, przy czym realnie dostępne substraty do jego produkcji pozwalają na wytworzenie ok. 9 mld m3 biometanu rocznie – pokazuje nowy raport Polskiej Organizacji Biometanu. Eksperci wskazują, że Polska mogłaby się stać europejskim potentatem w produkcji tego gazu, ale jak dotąd nie działa jeszcze żadna taka instalacja.

Ochrona środowiska

Budownictwo powoli się zazielenia. Dziś podejmowane wysiłki przyniosą rezultaty ok. 2030 roku

Budownictwo, które jest jednym z sektorów mających największy wpływ na środowisko i klimat, kładzie coraz większy nacisk na zrównoważony rozwój. Trendy w branży ukierunkowane na ten cel skupiają się przede wszystkim na wykorzystaniu technologii oraz udoskonalaniu istniejących i tworzeniu nowych, inteligentnych materiałów budowlanych, które lepiej odpowiadają na wyzwania środowiskowe związane z efektywnością energetyczną czy jakością powietrza. – Wydaje mi się, że w okolicach 2030 roku powinniśmy już widzieć wyraźną zmianę. Natomiast pełne zrównoważenie, pełna cyrkularność to moim zdaniem najwcześniej 2040 rok – mówi Tomasz Bojęć, partner zarządzający ThinkCo.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.