W GLS przesyłki w Black Friday dostarczał kurier-ninja
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
W tym roku z okazji Black Friday firma kurierska GLS Poland przygotowała wyjątkową kampanię budującą świadomość swojej marki wśród konsumentów e-commerce. W jej ramach, kurier zyskał nowe oblicze i stał się kurierem-ninja. Niezawodnie, szybko i zwinnie dostarczającym zakupy upolowane w ten doskonale wszystkim znany czarny piątek.
Na co dzień kurier, w Black Friday ninja – takie hasło towarzyszy kampanii. Jej głównym elementem jest specjalnie przygotowany spot, w którym obserwujemy jak kurier ninja dostarcza paczkę małemu chłopcu. Zgodnie ze swoją misją GLS dostarcza coś więcej niż przesyłki, dlatego dzięki przesyłce z zabawkowym mieczem chłopiec również staje się ninja, a na jego twarzy pojawia się szczery uśmiech.
Kampania została zrealizowana przy współpracy z agencją reklamową Rebell Studio, która odpowiedzialna była za scenariusz i produkcję spotu oraz zakup mediów. Działania zostały również wsparte poprzez publikacje na profilach GLS Poland na Facebooku, Instagramie oraz platformie LinkedIn.
– W GLS wiemy, że paczki, które dostarczamy, niosą za sobą emocje. To właśnie chcieliśmy pokazać w naszym spocie. Każdego dnia staramy się jeszcze efektywniej i szybciej dostarczać przesyłki naszych klientów. Nasi kurierzy niczym ninja robią co w ich mocy, by niezawodnie doręczyć wszystkie paczki. Szczególnie w tak gorącym okresie, jakim jest Black Friday. Praca przy produkcji spotu dostarczyła nam dużo satysfakcji, co mamy nadzieję, udało się Państwu w tych kilku sekundach przekazać – mówi Małgorzata Markowska, promotion & communication manager GLS Poland.
– Praca kurierów potrafi być wymagająca. Nieraz towarzyszy jej wiele logistycznych wyzwań, ale jest też źródłem ogromnej satysfakcji. Kurierzy dostarczają oczekiwane, wymarzone, wyczekane przesyłki. Czasem poekscytowani odbiorcy zapominają się i już przy nich z pasją otwierają paczki, sprawiając, że są oni częścią tej chwili. I tak, w naszej historii, mały chłopiec z ekscytacją wyjmuje zamówiony miecz z tuby i robi pokaz ninja ruchów. Ku jego zaskoczeniu kurier wyciąga z kieszeni opaskę i w mgnieniu oka zamienia się w kuriera-ninję. Chłopiec z zachwytu nieruchomieje. Ma swojego nowego bohatera! Praca przy tym projekcie była dla nas też niezłym wyzwaniem czasowym, ale tak jak dla kurierów GLS, tak i dla Rebell Studio nie ma rzeczy niemożliwych. Efekt sami oceńcie – mówi Ela Martin, strategy director & partner Rebell Studio.

Linie lotnicze Corendon Airlines świętowały 20. lecie działalności podczas spektakularnej Gali w Antalya Cosmos Theatre

DPD Polska zainstalowała ponad 10 tys. automatów paczkowych w sieci DPD Pickup. Sieć obejmuje już ponad 32 tys. punktów i automatów paczkowych

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.