W Olivii, po sąsiedzku, Razem Możemy jeszcze Więcej
Krzysztof Król
Ultra Relations
Leśna 18b4
81-549 Gdynia
krzysztof|ultrareltions.com| |krzysztof|ultrareltions.com
728612070
ultrarelations.com
Wsparcie dla przedsiębiorców, odzież ochronna i ciepłe posiłki dla Szpitala na Polankach, pomoc dla seniorów oraz webinaria z ekspertami - Olivia Business Centre uruchamia działania społeczne, które pozwolą przetrwać trudny dla wszystkich Polaków czas.
Akcję Razem Możemy Więcej zapoczątkowaną w Olivia Business Centre symbolizuje wielkie czerwone serce, które każdego wieczora pojawia się na elewacji najwyższego budynku w Polsce Północnej Olivia Star. Jest gestem wsparcia dla wszystkich służb zaangażowanych w pomoc medyczną i koordynację walki z zagrożeniem zarażenia wirusem powodującym chorobę COVID-19 i apelem na rzecz jedności, mieszkańców Gdańska.
W czującym się częścią oliwskiej społeczności OBC od dwóch tygodni działa sztab kryzysowy, którego zadaniem jest zapewnienie bezpieczeństwa. Ponadto powołany został zespół koordynujący przygotowanie i wdrożenie potrzebnych społecznie inicjatyw Te są niezmiernie ważne dla przedsiębiorców, którzy w okresie zagrożenia epidemicznego potrzebują wsparcia. Z myślą o ich potrzebach Olivia Business Centre uruchamia szeroko pojęte działania, w tym zaangażowanie w formie lobbingu na rzecz niezbędnych rozwiązań formalno – prawnych, które pomogą w obecnej sytuacji gospodarczej. Lista zgłaszanych postulatów przy współpracy z organizacją Pracodawców Pomorza zostanie przekazana polskiej stronie rządowej.
Pomoc jest równocześnie oferowana gdańskiemu Szpitalowi Marynarki Wojennej na ul. Polanki, który stając się placówką zakaźną będzie odnotowywał rosnące zapotrzebowanie na ubrania ochronne oraz tak ważne ciepłe posiłki dla całego personelu medycznego walczącego z chorobą.
Centrum Biznesowe nie zapomina o starszych sąsiadach, aktywnie wspierając akcję Ojców Dominikanów, dzięki której seniorzy będą mogli bezpiecznie zostać w domach, bo o ich potrzeby zadbają wolontariusze robiąc zakupy i realizując recepty w aptekach.
Jednocześnie Olivia Business Centre przygotowuje się do uruchomienia cyklu szkoleń, w postaci webinarów i warsztatów, które przez najbliższe tygodnie pozwolą wspólnie przetrwać ten trudny czas i odpowiadają na potrzeby związane ze zdalną organizacją pracy
Rozpocznie je kurs języka angielskiego prowadzony na profilu Olivia Business Centre na portalu Facebook wspólnie z grupą Talkersi. Lekcje poprowadzą Wiktor Jodłowski założyciel grupy oraz Jake Jephcott, Development Director w Olivia Business Centre, rodowity anglik od lat mieszkający w Polsce.
Wszyscy stanęliśmy w obliczu próby. Wyjdziemy z niej silniejsi, lepsi i pewni, że tylko Razem Możemy Więcej. Bądźmy całym sercem dla innych, pamiętając, że nie wszyscy proszą o pomoc. A ta jest potrzebna dookoła!
O szczegółach akcji będziemy informować Państwa w osobnych komunikatach.
#nowehistorie w relacjach pomiędzy inwestorami, a służbami konserwatorskimi
Z jakimi problemami borykają się właściciele podczas wykańczania mieszkania
Popyt na komfortowe przestrzenie dla studentów wciąż rośnie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Konsument
T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii
T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.
Problemy społeczne
W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym
– Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.
Konsument
Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend
Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.