W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV

Maciej Kikta
Smartney Grupa Oney S.A.
Krakowiaków 44
02-255 Warszawa
maciej.kikta|smartney.pl| |maciej.kikta|smartney.pl
512278645
www.smartney.pl
W Smartney DA SIĘ. Pożyczkowy fintech startuje z nową kampanią TV
Smartney startuje ze swoją drugą kampanią telewizyjną. W nowych spotach przedstawia ucieleśnienie filozofii marki – ambitną i pozytywną Dasię - która opowiada o tym, że na rynku finansowym wciąż jest miejsce na rozwiązania, które wydają się niemożliwe. W kampanii należący do francuskiej Grupy Oney Bank Smartney stawia na połączenie przekazu wizerunkowego i sprzedażowego.
Od momentu wejścia na rynek w 2019 roku Smartney konsekwentnie pozycjonuje się jako firma, oferująca swoim klientom mądre rozwiązania finansowe. Również komunikacja skupiona jest wokół „satysfakcji z mądrego wyboru”. Dlatego już przed pandemią oferowane przez Smartney pożyczki niejednokrotnie były numerem 1 pod względem oferowanych cen i korzyści, podczas gdy sam proces pożyczkowy należy niezmiennie do najnowocześniejszych i najszybszych na rynku finansowym. W czasie trwania kampanii telewizyjnej oferta będzie jeszcze atrakcyjniejsza, ponieważ firma wraca z promocją, umożliwiającą darmowy zwrot pożyczki w ciągu 60 dni, jeśli klient zmieni zdanie.
Olga Kulmaczewska, dyrektor ds. Marketingu w Smartney zdradza kulisy powstania konceptu nowej komunikacji: „Pisząc brief do przetargu na kampanię TV chcieliśmy przekazać kwintesencję naszej oferty, która łączy w sobie to co do tej pory było NIEMOŻLIWE: nowoczesny i w pełni online’owy proces, z naprawdę atrakcyjną cenowo i kwotowo ofertą, prostą umową i błyskawiczną wypłatą środków. Postępowanie przetargowe przeprowadziliśmy rekordowo szybko. Otrzymaliśmy wiele konceptów kreatywnych odpowiadających na nasze potrzeby, jednak to Agencja Brasil ujęła nas nieszablonowym podejściem nie tylko do briefu ale i do branży finansowej. Koncept „DA SiĘ” idealnie oddaje ducha naszej marki. Nie bez znaczenia jest również fakt, że wszyscy jesteśmy zmęczeni restrykcjami , ograniczeniami aktualnej sytuacji i takie pozytywne uosobienie szeregu możliwości w postaci DASI jest nam teraz potrzebne!
Dasia to nowa brand hero marki, która przekonuje kolejnych pojawiających się na ekranie bohaterów, że to co pozornie niemożliwe da się zrobić w Smartney. Lekki i nienachalny przekaz trafia do nowoczesnych konsumentów, którym zależy zarówno na cenie produktu jak i wygodzie korzystania z niego. Lekka i rytmiczna konwencja spotu to zasługa współpracy pomiędzy Agencją Brasil, domem produkcyjnym Papaya Films, Reżyserem Aleksandrem Kropidłowskim oraz Rafałem Kulczyckim ze studia Sirens, który był odpowiedzialny za kompozycje muzyki do spotu.
„Liczymy na to, że wyrażenie: „Da się!” w języku potocznym będzie od teraz kojarzone z naszą marką. To pozytywny przekaz, który powinien nam towarzyszyć na codzień - nie tylko w kontekście pożyczania. Korzystajmy z nowych technologii, poszukujmy nowych rozwiązań i marek, które pomogą nam realizować nasze plany, a jednocześnie nie będą od nas wymagać zaangażowania czasowego. Właśnie o tym opowiada Dasia i właśnie to zrobiliśmy w Smartney.” - kończy Kulmaczewska.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=jgbvBNvHk_4
Koncept kreatywny oraz kreacje do spotów przygotowała agencja kreatywna BRASIL.
Produkcja: Dom produkcyjny PAPAYA FILMS
Muzyka: Rafał Kulczycki SIRENS konsultacje muzyczne
Zakup TV, dom mediowy: WAVEMAKER Planowanie i zakup mediów online: SALES & MORE

Jak performance marketing pomaga rosnąć firmom?

25. Kongres Public Relations – ćwierć wieku refleksji, wiedzy i inspiracji

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Proces deregulacji nie dotyczy branży tytoniowej. Jest propozycja kolejnej ustawy w ciągu kilku miesięcy
Najpierw wprowadzenie podatku akcyzowego na saszetki nikotynowe, potem propozycja przepisów, które zmierzają do wycofania tych produktów z rynku – przedstawiciele środowisk biznesowych podkreślają, że przygotowywane przez resort zdrowia przepisy wprowadzają chaos legislacyjny w branży tytoniowej. To tym bardziej dziwi przedsiębiorców, że stoi w opozycji do prowadzonego przez rząd procesu deregulacji w gospodarce. W dodatku może mieć negatywne skutki dla budżetu państwa i doprowadzić do skokowego wzrostu szarej strefy.
Bankowość
Grzyby rozkładające tekstylia nagrodzone w konkursie ING. 1 mln zł trafi na innowacyjne projekty dla zrównoważonych miast

Firma Myco Renew, która opracowała technologię rozkładającą tekstylia za pomocą grzybów, została laureatem siódmej edycji Programu Grantowego ING. Motywem przewodnim konkursu skierowanego do start-upów i młodych naukowców był tym razem zrównoważony rozwój miast i społeczności. Łącznie na nagrodzone innowacyjne projekty trafił 1 mln zł. Wśród nich są także bezzałogowe statki powietrzne dostarczające defibrylatory czy system do zbierania deszczówki w blokach.
Prawo
Trwają próby wzmocnienia dialogu społecznego. Niespokojne czasy wymuszają większe zaangażowanie społeczeństwa w podejmowanie decyzji

Według zapowiedzi szefowej Komisji Europejskiej Ursuli von der Leyen głos partnerów społecznych i dialog społeczny będą stały w centrum procesu decyzyjnego w Europie. Taki jest cel podpisanego w marcu Paktu na rzecz europejskiego dialogu społecznego. Potrzeba wzmocnienia głosu społeczeństwa jest również podkreślana na forum krajowym. Rząd planuje reformę Rady Dialogu Społecznego, by usprawnić pracę tej instytucji, a przedsiębiorcy wzywają do rzetelnego konsultowania ze stroną społeczną ustaw, które wychodzą z rządu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.