Wafle Familijne Mus je schrupać… zanim znikną!
Lekkie gofrowe, przełożone kremowym musem, chrupiące i idealne do podjadania - takie są Wafle Familijne. Nic więc dziwnego, że mają tendencję do… znikania w tajemniczych okolicznościach! Dlatego pamiętaj – mus je schrupać… zanim znikną!
Gdzie się podziały nasze wafelki? Czy Familijne schrupały wróbelki? Odpowiedzi na te i inne pytania marka udziela w nowej kampanii, realizowanej od maja m.in. w telewizji. Zaprasza w niej do rodzinnej zabawy w poszukiwanie zaginionych wafelków w towarzystwie rysunkowych postaci – dinożarła, wróbelka, bluesowych miśków czy przybysza z kosmosu. Mus zobaczyć… choćby tutaj www.familijne.pl
Familijne to wafle rodzinne numer jeden w Polsce. Uwielbiane od ponad 25 lat za idealne połączenie chrupiącego wafelka i lekkiego, kremowego musu. Dostępne w szerokim wyborze aż 11 smaków, są chrupiącą, słodką przekąską do podjadania i dzielenia się z bliskimi w każdym miejscu i czasie.
Gruby kaliber wśród wafli, delikatny jak obłoczki!
Do najbardziej ulubionych i unikalnych smaków należą Familijne wafle Gofrowe - pierwsze w kraju połączenie grubego, chrupiącego wafla o strukturze przypominającej gofra z puszystym musem czekoladowym lub waniliowym. A dla tych, którzy kochają jeszcze bardziej przyjemnościowe smaki jest coś specjalnego – ciemny kakaowy wafel gofrowy z karmelowym kremem! No nie ma rady, mus je schrupać!
Klasyka najszybciej znika
Wafle Familijne śmietankowe, kakaowo-śmietankowe i kakaowe to trzy klasyczne smaki, które znikają z półek najszybciej. Wytrawne kakao i słodka śmietanka należą bowiem do ulubionych smaków Polaków. Idealnie chrupiące i lekkie (bo bez czekolady) wafelki ma pod ręką każda mama, by zawsze móc uratować sytuację, gdy… Familijne „znikną” w tajemniczych okolicznościach. Nigdy nie można być pewnym, czy zostały schrupane czy może porwane?;) Dlatego… mus je schrupać… zanim znikną!
Wafle Familijne są dostępne w sugerowanej cenie det. ok. 2,99 zł za opakowanie 180 g.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=JwM6t3NOQzI

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.