Komunikaty PR

Walutomat debiutuje w TV

2020-04-16  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna
Katarzyna

Poznań
61-608 Poznan
ka|interia.pl| |ka|interia.pl
+48 111 111 111
interia.pl

Serwis wymiany walut Walutomat.pl zadebiutował w kwietniu z kampanią telewizyjną. 10-sekundowy spot emitowany jest w Polsacie, kanałach tematycznych Polsatu oraz TVN. Działania promocyjne obejmują również media internetowe, w tym portale społecznościowe, jak również radio.

Walutomat to największa społecznościowa platforma wymiany walut w Polsce. To także prekursor wymiany walut w Internecie nie tylko w Polsce, ale na świecie. Do tej pory działania marketingowe nie obejmowały stricte kanałów telewizyjnych. Serwis zdecydował się jednak pójść tą drogą. 

- Kampania w TV ma na celu przede wszystkim zwiększenie świadomości naszej marki, zachęcenie nowych użytkowników do skorzystania z serwisu. Walutomat ma ugruntowaną pozycję w branży kantorów internetowych, ale chcemy poszerzyć krąg naszych klientów. Telewizja jest najlepszym medium, by dotrzeć do masowego odbiorcy - mówi Magdalena Jasnoch, kierownik działu marketingu i PR Walutomatu.

Spot to pełna wieloklatkowa animacja utrzymana w popularnym stylu flat. Ilustracje i animowane elementy korespondują z aktualnym key visualem oraz komunikacją marki Walutomat. Za koncept kreatywny spotu odpowiada dział marketingu i PR Walutomatu, natomiast realizacją zajął się poznański dom produkcji Oversee.

Poza kampanią w telewizji, równolegle uruchomiona zostaje kampania digital bazująca na zjawisku multi-screeningu (social media, programmatic, YouTube, kanały VOD i duże portale newsowe). Dodatkowym wsparciem dla kampanii będą działania PR content, e-mail marketing oraz kampania w radiu online.

Link do spotu:

https://www.youtube.com/watch?v=SSN513566iY

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Katarzyna
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.