Komunikaty PR

WaveNet - Informacja dla Klientów, Partnerów, Pracowników -BĄDŹ BEZPIECZNY

2020-04-10  |  09:00

Informacja dla Klientów, Partnerów, Pracowników - Bądź Bezpieczny

 

Drodzy Klienci, Partnerzy, Pracownicy, 

Koronawirus (COVID-19) wdarł się w Nasze życie i stał się naszą codziennością, spowodował też wiele pytań. Chcielibyśmy poinformować Państwa o aktualnej sytuacji w Naszej Firmie i jej funkcjonowaniu.

 

Drodzy Państwo, zdrowie i bezpieczeństwo Nas wszystkich: klientów, pracowników i ich rodzin, zawsze było i będzie naszym najwyższym priorytetem.

Monitorujemy postęp epidemii, przestrzegamy zaleceń oraz stosujemy środki zapobiegawcze
- maseczki, płyny dezynfekujące, rękawiczki -  wpisały się one na dobre w nasz obecny krajobraz.
Nasi pracownicy częściowo pracują, z domu, częściowo z biura, a gro z nich pracuje na zewnątrz przy budowie masztów telekomunikacyjnych, czy utrzymując sieć teleinformatyczną dla Państwa.

Każdy z Naszych pracowników został poinformowany i zaopatrzony w środki zapobiegawcze i jest proszony o stosowania się do zaleceń dotyczących Covid-19. Pracownicy są również proszeni
o ograniczenie kontaktów społecznych do niezbędnego minimum. Wszystkie Nasze obowiązki wykonujemy z zachowaniem najwyższej staranności, aby zapobiec dalszemu rozprzestrzenianiu się wirusa i prosimy o współpracę w tym zakresie.

Nie stoimy w miejscu, nasze działania maja na celu pomoc Wam i sprostać Państwa potrzebom biznesowym, które są dla nas ważne  również w aspekcie indywidualnym - LUBIMY Z WAMI PRACOWAĆ I WSZYSCY, chcemy by Covid – 19, przeszedł w zapomnienie, a do tego czasu wspólnie rozwiązujmy nawet najtrudniejsze problemy.

Pracujemy, aby wszyscy  mieli dostęp do sieci telekomunikacyjnych i by internet - tak niezbędny dziś  
- był dostępny cały czas. Apelujemy zostańcie w domu jeśli możecie, a my zaopiekujemy się Wami,
by Wasza praca zdalna była jak najbardziej efektywna i bezproblemowa dzięki dostępowi do sieci telekomunikacyjnej i bezprzewodowego internetu. Nasz zespół inżynierów, dział utrzymania sieci funkcjonuje z zastosowaniem procedur higieny oraz bezpieczeństwa i jest gotowy na podejmowanie działań serwisowych w każdym momencie. Zespół wsparcia kryzysowego, działa w Biurze, by monitorować wszystkie sytuacje i reagować na nie maksymalnie szybko.
Co więcej …………Nie zwalniamy – REKRUTUJEMY :

Wszystkich zainteresowanych ofertami pracy zapraszamy do odwiedzenia strony WWW.WAVENET.PL zakładka KARIERA, przesyłanie swoich CV na adres praca@wavenet.pl lub odwiedzenie naszego profilu na Pracuj.pl zakładka WaveNet.

INFORMACJA DLA KANDYDATÓW - REKRUTUJEMY ZDALNIE – nasze rozmowy rekrutacyjne przeprowadzane są telefonicznie i przez dostępne na rynku komunikatory. Zapraszamy do składania swoich APLIKACJI pod adresem praca@wavenet.pl 

W każdej innej sprawie MOŻECIE się z Nami kontaktować telefonicznie. Zapraszamy również
do kontaktu mailowego pod adresem: biuro@wavenet.pl oraz telefonicznie pod numerem
 +48 22 423 75 32 w dni robocze od godziny 8:00 do 16:00 w godzinach pracy biura. 

Covid-19 to próba dla nas Wszystkich. Jesteśmy pewni, że Wspólnie przezwyciężymy tę kryzysową sytuację i będziemy w wspólnie realizować nie jeden projekt.                        
                                   
 Życzymy zdrowia, pracujemy i pozostajemy z Państwem w kontakcie.                                                                                                                                         Zespół  WaveNet Sp. z o.o.
 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Telekomunikacja Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów Biuro prasowe
2025-03-26 | 10:30

Raport PLSE: ćwierć miliarda złotych kar dla telekomów za naruszanie praw klientów

Kary na kwotę niemal ćwierć miliarda złotych od UOKiK dla firm telekomunikacyjnych w latach 2020-2024 za naruszenie praw konsumentów – między innymi za wprowadzenie
Telekomunikacja Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów
2024-12-27 | 10:00

Smartfony: długi i cyberataki – pokolenie Z na celowniku hakerów

Obecnie prawie nikt nie wyobraża sobie życia bez smartfona i Internetu. Niestety rosnące zapotrzebowanie na korzystanie z urządzeń mobilnych nie idzie w parze z chęcią do płacenia za te
Telekomunikacja Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona
2024-12-03 | 09:00

Porównywarki telefonów - pomoc przy zakupie smartfona

Smartfony są urządzeniami wspierającymi codzienne funkcjonowanie. Dla wielu to podręczny asystent, który pomaga m.in. organizować pracę. Nie tak łatwo wybrać smartfona,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Negocjacje między UE i USA w sprawie ceł trwają. Przełom możliwy podczas czerwcowej wizyty Trumpa w Europie

Czas, jaki Donald Trump zostawił krajom obłożonym cłami na negocjacje, zbliża się do półmetka. Umowę podpisała Wielka Brytania, ogłoszono również porozumienie z Chinami. Unia Europejska, która jest czwartym partnerem handlowym USA, do niedawna zdawała się nie czynić żadnych postępów w rozmowach. Jednak negocjacje trwają. Zdaniem europosła Michała Szczerby z PO stanowisko Unii powinno być twarde, a przede wszystkim jednomyślne. Okazją do rozmów może być wizyta Trumpa na czerwcowym szczycie NATO w Hadze.

Przemysł

Unijne programy szansą dla polskiego przemysłu zbrojeniowego. Wkrótce uruchomione będzie 150 mld euro na niskooprocentowane pożyczki

Prace nad uruchomieniem instrumentu pożyczkowego SAFE są na ostatniej prostej. Jak poinformował MON, po wielu tygodniach negocjacji został on przyjęty przez stałych przedstawicieli państw członkowskich przy UE. Wdrożenie SAFE oznacza uruchomienie 150 mld euro niskooprocentowanych pożyczek na finansowanie inwestycji państw członkowskich w obronność. Wysiłki krajowe i unijne koncentrują się teraz na zwiększaniu potencjału europejskiego przemysłu obronnego i budowaniu zdolności obrony i odstraszania.

Konsument

Roboty w służbie środowisku. Ograniczanie ilości odpadów możliwe dzięki automatyzacji

Sztuczna inteligencja i robotyka już dziś pomagają firmom ograniczać swój wpływ na środowisko. Korzyści z inwestycji w zaawansowaną automatyzację odczuwają także konsumenci. Przykładem może być automatyczny system pakowania wdrażany przez Amazon. Robot dostosowujący każdorazowo rozmiar papierowego opakowania do danego produktu pozwolił już zaoszczędzić 3 mln t materiału opakowaniowego, co oznacza dla kupujących mniej materiałów do utylizacji i prostszy recykling.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.