WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3: Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influ
WE!RE Fantasy
Ksawerego Liskego 7
50-345 Wrocław
justyna.oracz|werefantasy.com| |justyna.oracz|werefantasy.com
602277329
werefantasy.com
Nowe trendy i strategie w gamingu oraz influencer marketingu będą tematem przewodnim WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3, które odbędzie się 28 czerwca 2023 roku. Konferencja zapewni uczestnikom wiedzę na temat najnowszych badań, trendów i skutecznych strategii związanych z gamingiem w Polsce. Bezpłatne wydarzenie odbędzie się w formie wirtualnej. Organizatorem konferencji jest agencja gaming influencer marketingu WE!RE Fantasy, patronat honorowy objął IAB Polska, a wydarzenie posiada akredytację DIMAQ.
WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3 to jedyna okazja, aby poznać najnowsze badania gamingowe w Polsce przygotowane przez Insightful we współpracy z WE!RE Fantasy oraz nowe trendy i strategie w gaming influencer marketingu.
Agenda konferencji obejmuje różnorodne tematy związane z gamingiem i influencer marketingiem. Prelegenci omówią najnowsze trendy w branży, strategie efektywnego angażowania influencerów do promocji oraz badania dotyczące preferencji i zachowań graczy w Polsce. Ponadto, będziemy mieć okazję dowiedzieć się więcej na temat roli streamingu, platform społecznościowych i nowych technologii w kreowaniu sukcesu w gamingu zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych.
Niewątpliwym wyróżnikiem tej edycji od poprzednich jest oparcie wystąpień na kanwie najnowszych badań Insightful analizujących esport i gaming w Polsce. Dodatkowym atutem będzie temat prawny, który ostatnio dość mocno zyskał niestety na aktualności - Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa, który przygotują ekspertki - Agnieszka Karcz oraz Agnieszka Stasikiewicz z kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy.
Wydarzenie odbędzie się online, co umożliwia uczestnictwo z dowolnego miejsca na świecie. Konferencja jest całkowicie bezpłatna, a zarejestrować się można na stronie https://werefantasy.com/weregamers/
Patronat honorowy wydarzenia objął ponownie IAB Polska. Wydarzenie posiada akredytację DIMAQ, co oznacza, że posiadacze certyfikatu DIMAQ mogą otrzymać punkty recertyfikacyjne za udział w konferencji. DIMAQ jest międzynarodowym standardem kwalifikacji marketingowych dostępnym w Polsce oraz 8 innych krajach europejskich. Patronat medialny objął Nowy Marketing oraz Radio Kampus.
Pełna agenda WE!RE Gamers Marketing Talks vol.3:
10:00 Esport i gaming w Polsce – prezentacja najnowszych badań Insightful dotyczących graczy i ich preferencji
10:25 Sukcesy transmisji esportowych w Polsce
11:00 Aktywizacja i integracja młodzieży poprzez gaming i esport – case study Predator Games
11:35 Dokąd zmierza influencer marketing – trendy
12:10 Czego od influencera może oczekiwać PR-owiec?
12:45 Kampanie influencerskie z pasji a nie z przymusu – case study
13:20 Rola eventów gamingowych w kształtowaniu społeczności i jej lojalizacji wobec tych wydarzeń i marek
14:00 Patostreaming, patoinfleuncerzy i (pato)reklama w świetle prawa
14:30 Zjawisko patoinfluencermarketingu – jak może to rzutować na branże i jak się przed nim bronić
Więcej informacji: https://werefantasy.com/weregamers/

Fundusz Amazon: Milion złotych na wsparcie edukacji Polaków

Nie zgadzasz się z wynikiem maturalnym z biologii lub chemii? Dawid Uczy pomoże Ci się odwołać!

Newline Lyra Pro w Szkole Podstawowej nr 5 w Białymstoku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.