Komunikaty PR

Więcej słodyczy z Ameryki i Azji na stacjach paliw

2020-03-04  |  12:00
Biuro prasowe
Do pobrania 03 ( 0.04 MB )

Na koniec 2019 roku spółka rozpoczęła współpracę z kolejną siecią stacji paliw, należącą do  jednego z polskich koncernów naftowych. Zarząd deklaruje dalszą ekspansję w tym kierunku.

 

W ramach dywersyfikacji sprzedaży spółka podjęła działania zmierzające w kierunku ulokowania swoich produktów na kolejnych sieciach stacji paliw. International Brands Trading ze swoimi produktami, m.in. batonami Reese’s i żelkami Jelly Belly obecne jest także na takich stacjach jak LOTOS, Petrodom, Lukoil czy Statoil.

Obecnie bezpośrednia dystrybucja słodyczy przez IBT odbywa się na stacje Petrodom. Pośrednio zaś, przy udziale subdystrybutora, produkty importowane przez spółkę trafiają
na stacje franczyzowe LOTOS oraz Lukoil i Statoil.

 „Jest to ogromny rynek dla producentów różnych marek FMCG również ze względu na to,
iż stacji benzynowych nie obejmuje zakaz handlu w niedziele i święta. Świadczyć może o tym fakt, że w największych sieciowych stacjach paliw od jakiegoś czasu obecni są już przedstawiciele dużych sieci marketów. Stąd też nasze plany na pogłębianie naszej obecności właśnie na tym rynku.”–
mówi Markus Knopf, Prezes Zarządu International Brands Trading.

Spółka International Brands Trading sprowadza nietypowe słodycze z rynków azjatyckiego
i amerykańskiego. Na wstępnym etapie firma robi rekonesans na danym rynku i wyszukuje najatrakcyjniejsze rodzaje słodyczy i ich smaki. Po zakupie ich od lokalnych producentów
są one eksportowane drogą morską do magazynów w Polsce, Niemczech i Malezji, gdzie zostają etykietowane i przygotowywane do sprzedaży.

„Dystrybucja i subdystrybucja na stacje paliw to dla nas to perspektywiczny kanał. Obecnie stanowi to 5% naszego biznesu. Jest to także sposób na dywersyfikację kierunków sprzedaży. Kolejne przedsięwzięcia pozwalają nam na utrzymanie stałego wzrostu. Przypomnę, iż spółka odnotowała w 2019 roku wzrost obrotu o 30%.” - dodaje Markus Knopf.  

_________________________________________________________________________

International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.