Więcej słodyczy z Ameryki i Azji na stacjach paliw

Na koniec 2019 roku spółka rozpoczęła współpracę z kolejną siecią stacji paliw, należącą do jednego z polskich koncernów naftowych. Zarząd deklaruje dalszą ekspansję w tym kierunku.
W ramach dywersyfikacji sprzedaży spółka podjęła działania zmierzające w kierunku ulokowania swoich produktów na kolejnych sieciach stacji paliw. International Brands Trading ze swoimi produktami, m.in. batonami Reese’s i żelkami Jelly Belly obecne jest także na takich stacjach jak LOTOS, Petrodom, Lukoil czy Statoil.
Obecnie bezpośrednia dystrybucja słodyczy przez IBT odbywa się na stacje Petrodom. Pośrednio zaś, przy udziale subdystrybutora, produkty importowane przez spółkę trafiają
na stacje franczyzowe LOTOS oraz Lukoil i Statoil.
„Jest to ogromny rynek dla producentów różnych marek FMCG również ze względu na to,
iż stacji benzynowych nie obejmuje zakaz handlu w niedziele i święta. Świadczyć może o tym fakt, że w największych sieciowych stacjach paliw od jakiegoś czasu obecni są już przedstawiciele dużych sieci marketów. Stąd też nasze plany na pogłębianie naszej obecności właśnie na tym rynku.”– mówi Markus Knopf, Prezes Zarządu International Brands Trading.
Spółka International Brands Trading sprowadza nietypowe słodycze z rynków azjatyckiego
i amerykańskiego. Na wstępnym etapie firma robi rekonesans na danym rynku i wyszukuje najatrakcyjniejsze rodzaje słodyczy i ich smaki. Po zakupie ich od lokalnych producentów
są one eksportowane drogą morską do magazynów w Polsce, Niemczech i Malezji, gdzie zostają etykietowane i przygotowywane do sprzedaży.
„Dystrybucja i subdystrybucja na stacje paliw to dla nas to perspektywiczny kanał. Obecnie stanowi to 5% naszego biznesu. Jest to także sposób na dywersyfikację kierunków sprzedaży. Kolejne przedsięwzięcia pozwalają nam na utrzymanie stałego wzrostu. Przypomnę, iż spółka odnotowała w 2019 roku wzrost obrotu o 30%.” - dodaje Markus Knopf.
_________________________________________________________________________
International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Rośnie liczba i wartość udzielonych konsumentom kredytów gotówkowych. Gorzej mają się kredyty ratalne oraz te udzielane firmom
Rynek kredytowy w Polsce co do zasady rośnie, choć nierównomiernie. Z danych Biura Informacji Kredytowej wynika, że najlepiej rozwija się segment kredytów gotówkowych dla konsumentów. Wartościowo wzrosła też kwota udzielonych limitów w kartach kredytowych. Według prognoz BIK w całym roku wzrośnie wartość zarówno udzielonych kredytów mieszkaniowych, jak i gotówkowych, choć tych pierwszych poniżej inflacji. Wcześniejsze cięcia stóp procentowych przez RPP nie zmieniły tej prognozy.
Transport
37,5 proc. środków z Planu Społeczno-Klimatycznego trafi na walkę z ubóstwem transportowym. Organizacje branżowe apelują o zmianę priorytetowych projektów [DEPESZA]

Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej z końcem czerwca zakończyło konsultacje Planu Społeczno-Klimatycznego, który otwiera drogę do pozyskania 65 mld zł (11,4 mld euro) z unijnego Społecznego Funduszu Klimatycznego. Polska będzie jego największym beneficjentem, a 37,5 proc. budżetu zostanie przeznaczone na bezpośrednie wsparcie osób narażonych na ubóstwo transportowe. Organizacje branżowe oceniają jednak, że walka z tym zjawiskiem może się okazać nieskuteczna. W toku konsultacji zgłosiły swoje zastrzeżenia co do priorytetów w wydatkach i sposobu wsparcia inwestycji w transport rowerowy.
Prawo
Firmy będą mogły przetestować krótszy tydzień pracy z rządowym wsparciem. Nabór wniosków ruszy w sierpniu

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej uruchamia pilotaż krótszego tygodnia pracy. Zainteresowane wzięciem w nim udziału firmy będą się mogły ubiegać o wsparcie finansowe ze strony rządu. Politycy Nowej Lewicy, którzy są pomysłodawcami testu tego rozwiązania, przekonują, że finalnie zyskają na nim wszyscy, zarówno pracownicy, jak i pracodawcy, a ostrzeżenia o spodziewanych problemach gospodarki są mocno przesadzone.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.