Więcej słodyczy z Ameryki i Azji na stacjach paliw

Na koniec 2019 roku spółka rozpoczęła współpracę z kolejną siecią stacji paliw, należącą do jednego z polskich koncernów naftowych. Zarząd deklaruje dalszą ekspansję w tym kierunku.
W ramach dywersyfikacji sprzedaży spółka podjęła działania zmierzające w kierunku ulokowania swoich produktów na kolejnych sieciach stacji paliw. International Brands Trading ze swoimi produktami, m.in. batonami Reese’s i żelkami Jelly Belly obecne jest także na takich stacjach jak LOTOS, Petrodom, Lukoil czy Statoil.
Obecnie bezpośrednia dystrybucja słodyczy przez IBT odbywa się na stacje Petrodom. Pośrednio zaś, przy udziale subdystrybutora, produkty importowane przez spółkę trafiają
na stacje franczyzowe LOTOS oraz Lukoil i Statoil.
„Jest to ogromny rynek dla producentów różnych marek FMCG również ze względu na to,
iż stacji benzynowych nie obejmuje zakaz handlu w niedziele i święta. Świadczyć może o tym fakt, że w największych sieciowych stacjach paliw od jakiegoś czasu obecni są już przedstawiciele dużych sieci marketów. Stąd też nasze plany na pogłębianie naszej obecności właśnie na tym rynku.”– mówi Markus Knopf, Prezes Zarządu International Brands Trading.
Spółka International Brands Trading sprowadza nietypowe słodycze z rynków azjatyckiego
i amerykańskiego. Na wstępnym etapie firma robi rekonesans na danym rynku i wyszukuje najatrakcyjniejsze rodzaje słodyczy i ich smaki. Po zakupie ich od lokalnych producentów
są one eksportowane drogą morską do magazynów w Polsce, Niemczech i Malezji, gdzie zostają etykietowane i przygotowywane do sprzedaży.
„Dystrybucja i subdystrybucja na stacje paliw to dla nas to perspektywiczny kanał. Obecnie stanowi to 5% naszego biznesu. Jest to także sposób na dywersyfikację kierunków sprzedaży. Kolejne przedsięwzięcia pozwalają nam na utrzymanie stałego wzrostu. Przypomnę, iż spółka odnotowała w 2019 roku wzrost obrotu o 30%.” - dodaje Markus Knopf.
_________________________________________________________________________
International Brands Trading jest jednym z największych w Polsce dystrybutorów światowych marek słodyczy
i słonych przekąsek z kontynentów azjatyckiego i Ameryki Północnej. Prowadzona przez polsko niemiecki Zarząd firma prężnie się rozwija na rynku polskim i zagranicznym. Centra dystrybucyjne i magazyny spółki znajdują się
w Polsce, Niemczech i Malezji. Spółka współpracuje z dużymi sieciami supermarketów oraz największymi sieciami sklepów spożywczych w Polsce.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.