Wojas otwiera swój salon w Atrium Mosty
Popularna polska marka obuwnicza dołącza do najemców Atrium Mosty. W nowo otwartym salonie Wojas o powierzchni blisko 160 mkw. płocczanie będą mogli wybierać spośród szerokiej oferty obuwia oraz modnej galanterii skórzanej. Pierwszych klientów sklep przyjmie już 29 września br.
Wygodne i stylowe modele, dostępne w różnych fasonach i wyróżniające się modnymi wzorami – to tylko kilka określeń najlepiej opisujących produkty marki Wojas. W nowo otwartym salonie, umiejscowionym w Atrium Mosty na parterze (pomiędzy Media Expert a sklepem Pepco), klienci znajdą buty na każdą porę roku i dla każdego, dopasowując model do swoich kolorystycznych i stylowych upodobań. Sklep zaoferuje im najnowsze kolekcje obuwia damskiego i męskiego, jak również galanterię skórzaną, tj. torebki, paski, portfele, rękawiczki, torby oraz dodatki i środki do pielęgnacji obuwia. Nie zabraknie również szerokiej oferty obuwniczej marki Bartek dla dzieci.
– Wojas jest kolejną firmą, która zdecydowała się otworzyć swój lokal w naszej galerii – w okresie wakacyjnym do najemców Atrium Mosty dołączyły sklepy Biedronka i Forpepe House. Zależy nam na tym, aby nasi goście mieli do swojej dyspozycji różnorodne marki zlokalizowane w jednym miejscu, które spełnią ich oczekiwania. Wzmocnienie oferty obuwniczej jest zatem odpowiedzią na potrzeby zakupowe naszych klientów. Sklep Wojas zaoferuje nie tylko produkty w cenach outletowych, ale również obsługę na wysokim poziomie i szeroki wybór obuwia Bartek dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.
Wojas S.A. to jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.
Uzupełnieniem asortymentu sklepu Wojas jest wysokiej jakości obuwie dziecięce polskiej marki Bartek, która od trzech dekad jest synonimem bezpieczeństwa i wygody.
Więcej informacji: https://atrium-mosty.pl/.

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.