Komunikaty PR

Wojas otwiera swój salon w Atrium Mosty

2022-09-28  |  15:35
Biuro prasowe

Popularna polska marka obuwnicza dołącza do najemców Atrium Mosty. W nowo otwartym salonie Wojas o powierzchni blisko 160 mkw. płocczanie będą mogli wybierać spośród szerokiej oferty obuwia oraz modnej galanterii skórzanej. Pierwszych klientów sklep przyjmie już 29 września br.

 

Wygodne i stylowe modele, dostępne w różnych fasonach i wyróżniające się modnymi wzorami – to tylko kilka określeń najlepiej opisujących produkty marki Wojas. W nowo otwartym salonie, umiejscowionym w Atrium Mosty na parterze (pomiędzy Media Expert a sklepem Pepco), klienci znajdą buty na każdą porę roku i dla każdego, dopasowując model do swoich kolorystycznych i stylowych upodobań. Sklep zaoferuje im najnowsze kolekcje obuwia damskiego i męskiego, jak również galanterię skórzaną, tj. torebki, paski, portfele, rękawiczki, torby oraz dodatki i środki do pielęgnacji obuwia. Nie zabraknie również szerokiej oferty obuwniczej marki Bartek dla dzieci.

 

– Wojas jest kolejną firmą, która zdecydowała się otworzyć swój lokal w naszej galerii – w okresie wakacyjnym do najemców Atrium Mosty dołączyły sklepy Biedronka i Forpepe House. Zależy nam na tym, aby nasi goście mieli do swojej dyspozycji różnorodne marki zlokalizowane w jednym miejscu, które spełnią ich oczekiwania. Wzmocnienie oferty obuwniczej jest zatem odpowiedzią na potrzeby zakupowe naszych klientów. Sklep Wojas zaoferuje nie tylko produkty w cenach outletowych, ale również obsługę na wysokim poziomie i szeroki wybór obuwia Bartek dla dzieci - mówi Magdalena Chęcielewska, dyrektor Atrium Mosty.

 

Wojas S.A. to jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z  wielopokoleniową, szewską tradycją. Od ponad 30 lat produkuje i sprzedaje obuwie męskie, damskie, młodzieżowe oraz specjalistyczne z zachowaniem tradycyjnych, rzemieślniczych technik produkcji. Oferta obejmuje również galanterię skórzaną oraz akcesoria i środki do pielęgnacji obuwia. Od lat marka kojarzona jest z trwałością, wysoką jakością i modnym designem.

 

Uzupełnieniem asortymentu sklepu Wojas jest wysokiej jakości obuwie dziecięce polskiej marki Bartek, która od trzech dekad jest synonimem bezpieczeństwa i wygody.

 

Więcej informacji:  https://atrium-mosty.pl/.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

K. Gawkowski: Polska w cyfrowej transformacji gospodarki awansowała do pierwszej ligi w Europie. 2,8 mld zł z KPO jeszcze ten proces przyspieszy

Uruchomiony na początku lipca przez Ministerstwo Cyfryzacji i BGK program „KPO: Pożyczka na cyfryzację” cieszy się dużym zainteresowaniem. Samorządy, uczelnie oraz firmy mogą wnioskować o wsparcie finansowe dla inwestycji w transformację cyfrową, m.in. modernizację infrastruktury czy cyberbezpieczeństwo. W sumie na ten cel trafi 2,8 mld zł (650 mln euro). Ze względu na krótki czas naboru obie instytucje organizują w poszczególnych województwach warsztaty dla wnioskodawców, które mają rozwiać ich wątpliwości przy przygotowywaniu wniosków.

Prawo

Koszty certyfikacji wyrobów medycznych sięgają milionów euro. Pacjenci mogą stracić dostęp do wyrobów ratujących życie

Od 2027 roku wszystkie firmy produkujące wyroby medyczne w Unii Europejskiej będą musiały posiadać certyfikat zgodności z rozporządzeniem MDR (Medical Devices Regulation). Nowe przepisy wprowadzają dużo ostrzejsze wymagania w zakresie dokumentacji, badań klinicznych oraz procedur certyfikacyjnych. Branża ostrzega, że część małych i średnich producentów nie zdąży się dostosować. Problemem jest także wysoki koszt i długi czas uzyskiwania certyfikatów. W konsekwencji z rynku mogą zniknąć urządzenia ratujące życie.

Infrastruktura

Nowe przepisy o ochronie ludności cywilnej wprowadzają obowiązkowe elastyczne zbiorniki na wodę. Mają one służyć w razie suszy, pożarów czy wybuchu wojny

Samorządy będą musiały posiadać m.in. elastyczne zbiorniki na wodę pitną i przenośne magazyny wody przeciwpożarowej. To element odpowiedniego przygotowania zasobów na wypadek sytuacji kryzysowych, kataklizmów czy wybuchu konfliktu, wprowadzony nowymi przepisami o ochronie ludności. Eksperci podkreślają, że tego typu rozwiązania to innowacyjne produkty, które nie tylko ułatwiają logistykę w sytuacjach kryzysowych, ale także mogą znacząco skrócić czas reakcji służb ratunkowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.