Komunikaty PR

Wózki na nocną zmianę

2020-09-10  |  11:16
Biuro prasowe
Kontakt
Wojciech Podsiadły
Get More Services

ul. Rynek 60/2
50-116 Wrocław
w.podsiadly|getmoreservices.pl| |w.podsiadly|getmoreservices.pl
+48571246669
www.getmoreservices.pl

Giełdy owoców i warzyw obsługują interesantów w godzinach porannych. By przygotować obiekt i towar na ich przybycie, prace trwają zazwyczaj nocą. Jak wyposażane są wózki funkcjonujące w takich warunkach? Sprawdziliśmy na przykładzie hurtowni Total Produce w Southampton.

Total Produce to największy na świece wytwórca owoców i warzyw z ponad setką oddziałów w 30 krajach. W ramach działalności spółki funkcjonują kompletne łańcuchy przepływu materiałów z farm do zakładów przetwórstwa, chłodni, magazynów i pakowni – aż po dystrybucję do handlu hurtowego, detalicznego i branży HoReCa. – Jako jeden z największych w świecie producentów i dostawców świeżych owoców jesteśmy dumni z jakości oferowanych towarów, pełnej transparentności łańcuchów dostaw oraz usług dostosowanych do potrzeb naszych klientów – mówi Colin Jauncey, menadżer oddziału Total Produce w Southampton. Flotę transportu wewnętrznego chłodni przy tamtejszej hurtowni zasiliły ostatnio nowe wózki widłowe.

Charakterystyka obiektu

W oddziale Total Produce w Southampton znajduje się funkcjonujący siedem dni w tygodniu w godzinach od 21 do 11 magazyn z chłodniami. Obsługiwana przez niego hurtownia specjalizuje się w handlu owocami (w tym egzotycznymi), warzywami, grzybami, ziołami i sałatami. Firma prowadzi działania zgodnie z GLOBALG.A.P. – najpopularniejszym w świecie systemem certyfikacji dobrych praktyk rolniczych. Zapewnia on bezpieczeństwo produkcji żywności i dąży do zmniejszenia jej niekorzystnego wpływu na środowisko i zdrowie konsumenta, uwzględniając przy tym względy etyczne oraz zalecenia dla kreowania przyjaznych warunków pracy. Między innymi w związku z tym ważnym kryterium doboru rozwiązań transportu wewnętrznego są w Total Produce kwestie ekologii oraz BHP. Z uwagi na sposób aranżacji obiektu w Southampton i specyfikę pracy w nocy wózki musiały także charakteryzować się kompaktową konstrukcją i dobrą widocznością niezależnie od warunków zewnętrznych. Tempo pracy bywa duże, istotne było więc także to, by pojazdy były solidne, proste w obsłudze i by można było na nich polegać.

Zastosowane rozwiązanie

W ramach ostatniej rozbudowy floty oddziału Total Produce w Southampton firma odebrała pozyskane z myślą o załadunku ciężarówek oraz obsłudze magazynu hurtowni 4 czołowe wózki elektryczne STILL RX 20. – Nowe RX 20 zostały rekomendowane klientowi w związku z najwyższą wydajnością, najdłuższym czasem pracy na jednej baterii i najmniejszym promieniem skrętu w swojej klasie – mówi Krzysztof Pigla, specjalista ds. produktu STILL Polska. – Nie bez znaczenia był także niski pobór mocy oraz względy ergonomiczne. Z zastosowanym wyposażeniem wózki umożliwiają komfortową i bezpieczną pracę w godzinach nocnych – dodaje. – Rozwiązania wykorzystane w STILL RX 20 zapewniają operatorom dobrą widoczność i wygodę. Przykładowo, ze względu na wąskie korytarze robocze oraz pracę na nocną zmianę zamontowaliśmy w nich system Blue Safety Light – mówi Kevin Willis, H&S Operations Manager w Total Produce. Niebieskie światło sygnalizuje innym uczestnikom ruchu kierunek, w którym przemieszcza sią pojazd. Panoramiczny maszt EasyView minimalizuje z kolei ryzyko, że to operator kogoś lub czegoś nie zauważy.

Efekt wdrożenia

– Operatorzy pokochali wózki od pierwszego wejrzenia. Dzięki właściwościom jezdnym tych maszyn przepracowanie całej zmiany jest bezbolesne. Dostajemy od pracowników w tym temacie jedynie pozytywną informację zwrotną. – mówi Kevin Willis. – Z rozwiązań STILL korzystamy już od 9 lat, ale w procesie decyzyjnym zawsze kluczowe są opinie operatorów. Przetestowali wózki wielu innych dostawców, ale szczególnie upodobali sobie te maszyny. Z drugiej strony, jako kierownictwo, mamy poczucie, że ich konstrukcja nie ma sobie na rynku równych, nie musimy więc martwić się o ich niezawodność – relacjonuje menadżer Total Produce do spraw zdrowia i bezpieczeństwa pracy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Get More Services
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Transport DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw Biuro prasowe
2025-02-24 | 08:30

DPD Mobile z kolejnymi państwami na mapie Europy. Wysyłki międzynarodowe z aplikacji już do 20 państw

DPD Polska konsekwentnie rozwija zakres usług w ramach DPD Mobile, zapewniając użytkownikom aplikacji jeszcze większą wygodę w nadawaniu przesyłek międzynarodowych. Od teraz
Transport Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków
2025-01-29 | 09:10

Przełomowe badanie. Polscy właściciele ciężarówek chcą elektryków

Jeszcze 2-3 lata temu trudno było znaleźć właściciela ciężarówki dopuszczającego myśl o zamianie jej na elektryczną. Przez ten czas najwidoczniej wiele się zmieniło. Z
Transport Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany
2024-12-27 | 14:30

Polska produkcja rowerów wodorowych coraz bliżej - Groclin ogłasza plany

Rosnące zainteresowanie rowerami wodorowymi, konieczność wykorzystywania innowacyjnych technologii w codziennym życiu oraz zwiększone zapotrzebowanie na nowe rozwiązania w transporcie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Handel

Na wojnie handlowej straci nie tylko Unia Europejska, ale przede wszystkim USA. Cła odwetowe na eksport USA wynoszą już 190 mld dol.

Donald Trump podniósł cła na produkty z Kanady, Meksyku, Chin, a także nałożył taryfy na import stali i aluminium od wszystkich partnerów handlowych USA, w tym Unii Europejskiej. KE odpowiedziała nałożeniem ceł na amerykańskie produkty o łącznej wartości 26 mld euro. Wiadomo, że USA odpowiedzą wprowadzeniem kolejnych taryf, co nakręci wojnę handlową. – Jeżeli się obkładamy cłami, to my stracimy i straci Ameryka, żadnego innego skutku wojen handlowych w historii nie było – podkreśla europoseł Janusz Lewandowski.

Konsument

Branżę tworzyw sztucznych czekają kosztowne zmiany. Firmy wdrożą innowacyjne technologie recyklingu

Polska branża tworzyw sztucznych stoi przed wyzwaniami, które wynikają z unijnych regulacji i rosnącej świadomości ekologicznej konsumentów. Wdrożenie zasad gospodarki obiegu zamkniętego staje się koniecznością, a dla firm oznacza to koszty i inwestycje w nowe technologie. Z drugiej strony inwestycje w GOZ mogą przynieść firmom długofalowe korzyści zarówno w kontekście oszczędności surowców, jak i wzmocnienia pozycji na rynku. Kluczowy pozostaje jednak dostęp do finansowania i gotowość firm na wdrażanie zmian.

Finanse

UE przedstawi w tym tygodniu szczegóły dotyczące planu dozbrojenia Europy. Problemem jest sposób jego sfinansowania

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi Białą Księgę w sprawie przyszłości europejskiej obronności. Znajdą się w niej wytyczne dotyczące zwiększenia produkcji i gotowości obronnej w obliczu możliwej agresji militarnej ze strony Rosji. Zgodnie z planem ReArm Europe na obronę w ciągu najbliższych czterech lat ma trafić 800 mld euro.  – Działania KE to ideologiczne zapowiedzi i teoretyczne obietnice. Unia Europejska znajduje się obecnie w ogromnym kryzysie finansowym i brakuje pieniędzy na obronność – ocenia europoseł Bogdan Rzońca.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.