Wprowadzenie na rynek europejski aparatu INSTAX mini 11 Pastel Green
FUJIFILM Poland Sp. z o.o.
Ul. Krakowiaków 44, budynek 7
02-255 Warszawa
iwona.krakowska|fujifilm.com| |iwona.krakowska|fujifilm.com
882794706
www.fujifilm.com/pl
INSTAX mini 11 PASTEL GREEN – dostępny już teraz
Fujifilm Europe wprowadza na rynek nowy wariant kolorystyczny aparatu INSTAX mini 11 – w kolorze Pastel Green (pastelowa zieleń). Nowy i intrygujący INSTAX mini 11 Pastel Green trafia do użytkowników w najsłodszym z kolorów – został opracowany z myślą o najnowszych trendach modowych.
Podobnie jak pozostałe aparaty w rodzinie INSTAX mini 11, również ta nowa wersja kolorystyczna została wyposażona w funkcję „automatycznej ekspozycji”, w ramach której aparat, po wciśnięciu spustu migawki, automatycznie wykrywa poziom światła zastanego i optymalnie dobiera czas otwarcia migawki i siłę błysku lampy błyskowej zgodnie z warunkami oświetleniowymi. Funkcja pozwala użytkownikom na wykonywanie zdjęć, na których obiekt główny oraz tło są optymalnie naświetlone w różnorodnych sytuacjach zdjęciowych. Zarówno ujęcia wykonane w jasny słoneczny dzień w plenerze, jak również te zrobione w słabo oświetlonych wnętrzach w restauracji czy podczas imprezy będą udane, z możliwością uzyskania wysokiej jakości odbitek natychmiast po zwolnieniu migawki.
Kolejną funkcją aparatu INSTAX mini 11, sprawiającą, że wykonywanie zdjęć natychmiastowych staje się łatwe jak nigdy dotąd, jest tryb selfie, który jest idealny do wykonywania autoportretów i ujęć w zbliżeniu. Po uruchomieniu aparatu tryb selfie jest aktywowany po prostu poprzez pociągnięcie za frontową krawędź obiektywu. Aparat INSTAX mini 11 Pastel Green powinien trafić do sprzedaży w sugerowanej cenie detalicznej 419 zł.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają prace nad szczegółowymi wytycznymi dla schronów. Prowadzona jest też inwentaryzacja i ocena stanu istniejących obiektów
W MSWiA trwają prace nad rozporządzeniem, które określi m.in., jakie warunki powinny spełniać miejsca schronienia, oraz wprowadzi spójne standardy dotyczące ich organizacji i wyposażenia. Ich opracowanie wymagane jest przez ustawę o ochronie ludności i obronie cywilnej, która weszła w życie 1 stycznia br. Trwa także inwentaryzacja istniejących obiektów zbiorowej ochrony, w tym schronów. Jak podkreślają eksperci, mamy w tym obszarze wiele zaległości do nadrobienia. Problemem jest niedobór specjalistów od budowli schronowych, którzy mogliby ten proces wesprzeć i przyspieszyć.
Handel
Nowy rozdział we współpracy Wielka Brytania – Unia Europejska. Bezpieczeństwo jedną z kluczowych kwestii

19 maja odbędzie się w Londynie pierwszy od brexitu na tak wysokim szczeblu szczyt brytyjskich i unijnych przywódców. Zdaniem polskich europosłów obydwie strony dojrzały do ponownego zacieśnienia stosunków i są dla siebie kluczowymi partnerami. Rozmowy dotyczyć mają przede wszystkim zagadnień związanych z obronnością, ale także możliwości swobodnego przemieszczania się młodych ludzi. Wyzwaniem we wzajemnych relacjach wciąż są kwestie handlowe.
Transport
W Amazon pracuje ponad 750 tys. robotów. Najnowszy jest wyposażony w „zmysł” dotyku

Pierwsze roboty wyposażone w „zmysł” dotyku wykorzystywane są przez Amazon do obsługi produktów w centrach realizacji zamówień w USA i Niemczech. Roboty potrafią precyzyjnie przeszukiwać nawet ciasne przestrzenie półek w poszukiwaniu konkretnych produktów i z wyczuciem przenosić je na taśmę. Dzięki nim pracownicy nie muszą się schylać ani wspinać po drabinie w poszukiwaniu towaru. Automatyzacja wspiera też pracę kurierów. Paczki, które mają być dostarczone pod wskazany adres, podświetlane są w furgonetce na zielono, co ułatwia znalezienie właściwej przesyłki i skraca czas dostawy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.