Wrocław: ostatnie mieszkania w trzecim etapie Słonecznego Zakątka
W trzecim etapie inwestycji deweloper WPBM „Mój Dom” S.A. zdecydował się na nowatorski system sprzedaży, będący rzadkością na rynku pierwotnym. Lokale wprowadził do oferty dopiero po uzyskaniu pozwolenia na użytkowanie, co sprawia, że przyszli nabywcy mogą wprowadzać się niemal od razu. Obecnie zostało już tylko 10 wolnych mieszkań.
Tego typu rozwiązanie wciąż jeszcze nie należy do przeważających. Korzyści dla kupującego jest dużo – począwszy od krótkiego czasu od załatwiania formalności do wprowadzenia się do mieszkania, aż po możliwość fizycznego zobaczenia lokali w ofercie czy pełen wybór w momencie, gdy inwestycja jest już wybudowana.
– Obecnie mamy w sprzedaży jeszcze 10 mieszkań. W większości to lokale dwupokojowe. Prawie każde posiada balkon lub ogródek, a powierzchnia sięga od 42 do 56 metrów kwadratowych. Jak obserwujemy, ta inwestycja przypada często do gustu rodzinom z dziećmi, które doceniają spokój i bliskość placówek edukacyjnych – mówi Jakub Orski, pracownik dewelopera WPBM „Mój Dom” S.A.
Inwestycja położona jest przy ul. Skarbowców i Babiego Lata. W bezpośrednim sąsiedztwie znajduje się Park Kleciński, a nieco dalej – Park Południowy. Ceny mieszkań w trzecim etapie Słonecznego Zakątka zaczynają się od 7222 zł za metr kwadratowy.
Będzie większy wybór mieszkań, ale ceny wzrosną – prognozy na II kwartał 2024
Promocyjne ceny lokali i miejsc postojowych na Mieszkaniowym Dniu Otwartym
Norbert Philippen wzmocni rozwój MLP Group w Niemczech i Austrii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zmiany klimatu i dezinformacja wśród największych globalnych zagrożeń. Potrzeba nowego podejścia do zarządzania ryzykiem
Niestabilność polityczna i gospodarcza, coraz większa polaryzacja społeczeństwa, kryzys kosztów utrzymania, rosnąca liczba konfliktów zbrojnych i ryzyka cybernetyczne związane z rozwojem sztucznej inteligencji – to największe zagrożenia dla biznesu wskazywane w tegorocznym „Global Risks Report 2024”. Z raportu wynika, że obawy o bliską i dalszą przyszłość wciąż są zdominowane przez ryzyka klimatyczne i środowiskowe. Jednak w tym roku przykryły je niebezpieczeństwa związane z dezinformacją, wspieraną przez AI, która może wywoływać coraz większe niepokoje społeczne. – W tym roku na świecie 3 mld ludzi weźmie udział w wyborach, więc konieczność zaradzenia temu ryzyku staje się coraz pilniejsza – podkreśla Christos Adamantiadis, CEO Marsh McLennan w Europie.
Ochrona środowiska
Ciech od czerwca będzie działać jako Qemetica. Chemiczny gigant ma globalne aspiracje i nową strategię na sześć lat
Globalizacja biznesu, w tym możliwe akwizycje w Europie i poza nią – to jeden z głównych celów nowej strategii Grupy Ciech. Przedstawione plany na sześć lat zakładają także m.in. większe wykorzystanie patentów, współpracę ze start-upami w obszarze czystych technologii i przestawienie biznesu na zielone tory. – Mamy ambitny cel obniżenia emisji CO2 o 45 proc. do 2029 roku – zapowiada prezes spółki Kamil Majczak. Nowej strategii towarzyszy zmiana nazwy, która ma podsumować prowadzoną w ostatnich latach transformację i lepiej podkreślać globalne aspiracje spółki. Ciech oficjalnie zacznie działać jako Qemetica od czerwca br.
Finanse
72 proc. firm IT planuje podwyżki. W branży wciąż ogromna jest różnica w wynagrodzeniach kobiet i mężczyzn
W ubiegłym roku rynek pracy IT był znacznie mniej dynamiczny niż w poprzednich latach – wynika z „Raportu płacowego branży IT w 2024” Organizacji Pracodawców Usług IT. Przy wysokim poziomie podwyżek specjaliści rzadziej zmieniali pracę, ale niektórych zmusiły do tego cięcia w zatrudnieniu wynoszące w zależności od wielkości firmy od 12 do 26 proc. Ten rok zapowiada się bardziej optymistycznie: 61 proc. przedsiębiorstw planuje zwiększać zatrudnienie, a 72 proc. – pensje. Eksperci zwracają uwagę na wciąż duży rozstrzał między wynagrodzeniami kobiet i mężczyzn w tej branży.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.