WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU
Czy pracując w branży medycznej i beauty możemy zachować funkcjonalność, wygodę i styl? Standardowa i znana nam wszystkim odzież występująca w zawodach medycznych kojarzy się głównie z prostym i nudnym krojem oraz jednobarwnym i niewyrazistym fartuchem. Dzięki nowoczesnym trendom i podążaniu za potrzebami pracowników coraz częściej możemy zaobserwować jak garderoba medyczna poszerza swój wachlarz modeli uniformów oraz staje się różnorodna i stylowa.
Co musi posiadać odzież medyczna
Główna cecha jaka musi być zachowana przy projektowaniu strojów medycznych to ochrona pracownika przed drobnoustrojami przenoszącymi się podczas kontaktu z pacjentem. Odpowiednia higiena i poczucie bezpieczeństwa w pracy to podstawa dla każdego medyka pracującego w różnych środowiskach. Kolejną równie istotną funkcją jest budowanie pełnego zaufania wizerunku wśród pacjentów i klientów.
- Profesjonalny ubiór nie tylko wzbudza autorytet, ale stanowi również symbol przy identyfikacji pełnionego stanowiska. Zważywszy na ilość czasu spędzanego w pracy, fundamentalną składową każdego uniformu jest także poczucie komfortu i wygody. Swobodne i nieskrępowane poruszanie się w ubraniach jest niezwykle ważne podczas pracy czy też w trakcie wykonywania różnorodnych zabiegów – mówi Marlena Stielow, właścicielka firmy ekskluzywnych fartuchów Bonkitel.
Strój służbowy salonów medycznych
Wymienione wyżej właściwości, które są notabene najistotniejsze podczas projektowania uniformów pracowniczych nie są już tak wystarczalne i wymagają dopełnienia. Niezależnie od miejsca pracy każda kobieta ma prawo prezentować się ładnie i atrakcyjnie. Potrzeba wyrażania siebie była dotychczas zabijana przez nieestetyczne a wręcz nudne kitle, na szczęście to się sukcesywnie zmienia. Współczesna odzież medyczna może nie tylko zapewniać bezpieczeństwo i wygodę w pracy, ale również dodawać szyku i elegancji. Co za tym idzie?
- Ekskluzywne damskie fartuchy laboratoryjne powinny podkreślać profesjonalizm i styl specjalistek z dziedziny medycyny, farmacji czy kosmetologii. Prowadząc własną klinikę lub gabinet, warto zadbać o jak najlepsze pierwsze wrażenie, które pomoże klientowi bądź pacjentowi odprężyć się i zaufać w kwestii przeprowadzanych zabiegów czy usług. Pamiętajmy, że nie tylko wystrój wnętrza, do którego wchodzi klient, ma znaczenie, ale ważne jest również pierwsze spojrzenie na pracownika - zaznacza Marlena Stielow.
Duża różnorodność elementów garderoby medycznej pozwala na podkreślanie atutów sylwetki czy też dobór materiałów do swoich potrzeb. Modne kroje dopasowane do figury pracownika czy też bogata liczba fasonów i wzorów, to aspekty, dzięki którym kobieta może czuć się w pracy modnie i stylowo. Niektórym zależy na podkreśleniu talii, innym zaś na dobraniu odpowiedniego koloru fartucha. Wspólnym mianownikiem dla obydwu przypadków jest zdecydowanie elegancka prezencja. To ona dodaje pewności siebie i niekiedy nadaje charakteru indywidualnym jednostkom. Dobrze dobrana stylizacja w salonie medycznym wskazuje również na wysoką jakość oferowanych usług i produktów. Co więcej, pierwsze wrażenie u klientów i pacjentów wywoływane jest właśnie na podstawie ubioru pracowników branży medycznej. Schludny i odpowiednio dobrany kitel wzbudza większe zaufanie oraz świadczy o wysokiej kulturze osobistej kadry medycznej. Niezależnie od profesji jaką wykonuje dany specjalista, każdy powinien mieć prawo wyrażać siebie i czuć się dobrze w swoim uniformie.
Bonkitel: polska marka ekskluzywnych kitli skierowanych do branży medycznej, farmaceutycznej oraz kosmetologicznej. Ponadczasowy design, włoski materiał oraz idealnie dopracowane dodatki tworzą w całości unikatowy, jedyny w swoim rodzaju produkt spełniający oczekiwania najbardziej wymagających profesjonalistów. Strona: www.bonkitel.pl

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Rozszerzenie UE wśród priorytetów duńskiej prezydencji. Akcesja nowych państw może mieć znaczenie dla bezpieczeństwa i gospodarki
Wraz z czerwcem kończy się druga polska prezydencja w Radzie Unii Europejskiej. W ciągu sześciu miesięcy instytucja ta pod przewodnictwem Polski podejmowała działania na rzecz bezpieczeństwa, w wielu wymiarach: zewnętrznym, wewnętrznym, informacyjnym, ekonomicznym, energetycznym, żywnościowym i zdrowotnym. Przede wszystkim doprowadziła do przełomowego wzrostu wydatków UE na obronność. Od 1 lipca pałeczkę przejmują Duńczycy, którzy zwrócą uwagę m.in. na obronę Bałtyku.
Transport
Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.