Komunikaty PR

WSPÓŁCZESNA ODZIEŻ MEDYCZNA – POŁĄCZENIE PROFESJONALIZMU I STYLU

2022-11-25  |  13:30
Biuro prasowe

Czy pracując w branży medycznej i beauty możemy zachować funkcjonalność, wygodę i styl? Standardowa i znana nam wszystkim odzież występująca w zawodach medycznych kojarzy się głównie z prostym i nudnym krojem oraz jednobarwnym i niewyrazistym fartuchem. Dzięki nowoczesnym trendom i podążaniu za potrzebami pracowników coraz częściej możemy zaobserwować jak garderoba medyczna poszerza swój wachlarz modeli uniformów oraz staje się różnorodna i stylowa.

Co musi posiadać odzież medyczna

Główna cecha jaka musi być zachowana przy projektowaniu strojów medycznych to ochrona pracownika przed drobnoustrojami przenoszącymi się podczas kontaktu z pacjentem. Odpowiednia higiena i poczucie bezpieczeństwa w pracy to podstawa dla każdego medyka pracującego w różnych środowiskach. Kolejną równie istotną funkcją jest budowanie pełnego zaufania wizerunku wśród pacjentów i klientów.

- Profesjonalny ubiór nie tylko wzbudza autorytet, ale stanowi również symbol przy identyfikacji pełnionego stanowiska. Zważywszy na ilość czasu spędzanego w pracy, fundamentalną składową każdego uniformu jest także poczucie komfortu i wygody. Swobodne i nieskrępowane poruszanie się w ubraniach jest niezwykle ważne podczas pracy czy też w trakcie wykonywania różnorodnych zabiegów – mówi Marlena Stielow, właścicielka firmy ekskluzywnych fartuchów Bonkitel.

Strój służbowy salonów medycznych

Wymienione wyżej właściwości, które są notabene najistotniejsze podczas projektowania uniformów pracowniczych nie są już tak wystarczalne i wymagają dopełnienia. Niezależnie od miejsca pracy każda kobieta ma prawo prezentować się ładnie i atrakcyjnie. Potrzeba wyrażania siebie była dotychczas zabijana przez nieestetyczne a wręcz nudne kitle, na szczęście to się sukcesywnie zmienia. Współczesna odzież medyczna może nie tylko zapewniać bezpieczeństwo i wygodę w pracy, ale również dodawać szyku i elegancji. Co za tym idzie?

- Ekskluzywne damskie fartuchy laboratoryjne powinny podkreślać profesjonalizm i styl specjalistek z dziedziny medycyny, farmacji czy kosmetologii. Prowadząc własną klinikę lub gabinet, warto zadbać o jak najlepsze pierwsze wrażenie, które pomoże klientowi bądź pacjentowi odprężyć się i zaufać w kwestii przeprowadzanych zabiegów czy usług. Pamiętajmy, że nie tylko wystrój wnętrza, do którego wchodzi klient, ma znaczenie, ale ważne jest również pierwsze spojrzenie na pracownika - zaznacza Marlena Stielow.

Duża różnorodność elementów garderoby medycznej pozwala na podkreślanie atutów sylwetki czy też dobór materiałów do swoich potrzeb. Modne kroje dopasowane do figury pracownika czy też bogata liczba fasonów i wzorów, to aspekty, dzięki którym kobieta może czuć się w pracy modnie i stylowo. Niektórym zależy na podkreśleniu talii, innym zaś na dobraniu odpowiedniego koloru fartucha. Wspólnym mianownikiem dla obydwu przypadków jest zdecydowanie elegancka prezencja. To ona dodaje pewności siebie i niekiedy nadaje charakteru indywidualnym jednostkom. Dobrze dobrana stylizacja w salonie medycznym wskazuje również na wysoką jakość oferowanych usług i produktów. Co więcej, pierwsze wrażenie u klientów i pacjentów wywoływane jest właśnie na podstawie ubioru pracowników branży medycznej. Schludny i odpowiednio dobrany kitel wzbudza większe zaufanie oraz świadczy o wysokiej kulturze osobistej kadry medycznej. Niezależnie od profesji jaką wykonuje dany specjalista, każdy powinien mieć prawo wyrażać siebie i czuć się dobrze w swoim uniformie.

 

Bonkitel: polska marka ekskluzywnych kitli skierowanych do branży medycznej, farmaceutycznej oraz kosmetologicznej. Ponadczasowy design, włoski materiał oraz idealnie dopracowane dodatki tworzą w całości unikatowy, jedyny w swoim rodzaju produkt spełniający oczekiwania najbardziej wymagających profesjonalistów. Strona: www.bonkitel.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.