Komunikaty PR

Wszystkie zakupy robi się na Żabka Jush!

2024-04-26  |  16:30
Biuro prasowe
Kontakt
Rafał Blank
Publicis Consultants

Domaniewska 42
02-672 Warszawa
rafal.blank|publicis-consultants.com| |rafal.blank|publicis-consultants.com
608 636 815
consultants.publicis.pl/
Do pobrania prpress ( 0.09 MB )

Na teraz czy na tydzień? Tylko dla siebie, a może dla całej rodziny? Niezależnie od tego, jakich zakupów potrzebujesz, zrobisz je w jednym miejscu. Wystarczy Ci do tego aplikacja Żabka Jush, w ramach której skorzystasz nie tylko z usługi Jush, ale od teraz także z oferty supermarketu online delio. Tym samym powołana do życia została jedna platforma zakupowa, która połączy największe zalety obydwu usług.

Wśród kupujących online co 3 badany regularnie kupuje produkty spożywcze – wynika z raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. To coraz większa grupa, dla której ważne są przede wszystkim komfort i wygoda, a także szeroki wybór produktów. Konsumentów do zakupów w sieci przyciągają także liczne promocje.

Potwierdza to badanie przeprowadzone na zlecenie Żabki Jush[2]. Najczęściej wskazywanym przez respondentów powodem wyboru zakupów online jest wygoda (49%). Nieco niżej jest oszczędność czasu (44%), możliwość zrobienia zakupów z domu (40%) i brak konieczności stania w sklepowej kolejce (37%). Z kolei nieco ponad 1/4 badanych decyduje się na zakupy online ze względu na szeroki asortyment produktów.

Odpowiedzią na zmieniające się zwyczaje konsumentów jest nowa odsłona Żabki Jush, dzięki której zakupy online staną jeszcze prostsze i wygodniejsze. Twórcy aplikacji zdecydowali się zaoferować swoim klientom jeszcze bardziej dopasowane rozwiązania do ich preferencji.  Co to oznacza w praktyce? Najprościej mówiąc, w aplikacji Żabka Jush klienci zyskają dostęp do supermarketu online delio, co ułatwi realizację wszystkich potrzeb zakupowych. Tym samym nie będą musieli posiadać na swoich telefonach dwóch oddzielnych aplikacji.

Twórcy aplikacji przekonują, że ich ambicją jest nie tylko dostosowywanie się do obecnych trendów, ale także wyprzedzanie ich. Dlatego stale śledzą wszelkie zmiany w preferencjach i oczekiwaniach klientów, aby wprowadzać innowacyjne rozwiązania przed konkurencją.

Misją naszej firmy jest tworzenie rozwiązań, które wyróżniają się na rynku e-grocery wygodą i najwyższą jakością. Obie nasze usługi - Jush i delio -  spotykają się z bardzo pozytywnym odbiorem, co niezmiernie nas cieszy. Po bardzo dobrych wynikach w ubiegłym roku, w którym Żabka Jush urosła trzykrotnie, stawiamy kolejny krok naprzód. W ten sposób jesteśmy bliżej oczekiwaniom klientów, którym oferujemy usługę w duchu prawdziwego ultra convenience   – mówi Maciej Nowakowski, CEO Lite e-Commerce, startupu odpowiedzialnego za rozwój Żabki Jush. 

Dwie usługi w jednym miejscu

W nowej odsłonie aplikacji Żabka Jush na ekranie powitalnym użytkownik sam zadecyduje, z której z dwóch oferowanych usług chce skorzystać -  Jush czy delio supermarket online. Pierwsza z nich oferuje zakupy nawet w 15 minut, ale i delio gwarantuje najszybszą dostawę spośród usług e-grocery w naszym kraju, nawet w ciągu dwóch godzin od złożenia zamówienia. Co warte podkreślenia, w delio klienci zyskują dostęp do oferty produktowej porównywalnej do tradycyjnego supermarketu.

Zdobyliśmy szerokie grono stałych użytkowników, które zwiększa się praktycznie każdego dnia. Jestem pewien, że postawienie na jedną platformę pozwoli nam na dalszy intensywny rozwój i wyznaczy nowe trendy dla całej branży w Polsce  – dodaje Nowakowski. 

Klient każdorazowo będzie mógł wybrać jakiego rodzaju zakupów aktualnie poszukuje. Po wybraniu interesującego go modelu zakupów, będzie mógł przeglądać kategorie, dodawać produkty do koszyka, a następnie dokonywać zamówienia i płatności. Tak jak dotychczas zakupy zarówno w ramach Jush, jak i delio supermarket online będzie można otrzymać z dostawą do domu w Warszawie i Krakowie.

Promocje na start nowej usługi

Na start nowej odsłony aplikacji Żabka Jush oferuje swoim klientom promocje na wybrane produkty, które będą sięgać nawet 50%. Dodatkowo dla każdego klienta delio supermarket online, przygotowano, specjalny kod zniżkowy, dzięki któremu zaoszczędzi on aż 20% na pierwszych zakupach o wartości od 150 do 350 zł. Pozostali użytkownicy także znajdą dla siebie wiele promocji na obie usługi. Na pierwsze zamówienie w Jush w aplikacji oferowane są trzy kupony rabatowe: -30%, -20% i -15% na koszyk o wartości 40-80 zł. Natomiast w delio supermarket online klienci, którzy złożą pierwsze zamówienie, otrzymają kupony o wartości -30zł, -20zł i -15zł na koszyk o wartości od 150 zł.

 


[1] Raport przygotowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.

[2] Badanie przeprowadzone przez Spotlight Research na zlecenie Żabki Jush na reprezentatywnej próbie 1031 Polaków w wieku 18+.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Publicis Consultants
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade Biuro prasowe
2024-07-05 | 12:07

Lidl liderem w sprzedaży produktów na bazie kakao z certyfikatem Fairtrade

Lidl Polska, dla którego zrównoważony rozwój jest jednym z filarów polityki CSR, promuje świadome odżywianie, z poszanowaniem zasobów oraz osób
Handel Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!
2024-07-05 | 11:00

Nowoczesne centrum logistyczne Żabki z prestiżową nagrodą!

Polskie Towarzystwo Logistyczne już po raz 16. nagrodziło najciekawsze projekty, związane z innowacjami w dziedzinie logistyki, realizowane przez rodzime przedsiębiorstwa. W tym roku
Handel Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN
2024-07-04 | 16:07

Pakiet nieruchomości REFIELD sprzedany FALCON za 150 mln PLN

Trzy nowoczesne parki handlowe - Pasaż Kępiński, Pasaż Grodziski oraz Pasaż Golubsko-Dobrzyński (obecnie pod nazwą OTO Park Golub-Dobrzyń) już w pełni w rękach nowego właściciela.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Konkurs Polskie Branży PR

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Sektor finansowy walczy o pracowników. Coraz ważniejsze stają się kompetencje technologiczne

W Polsce 66 proc. organizacji ma trudności w obsadzaniu wakatów nowymi pracownikami o pożądanych kompetencjach. Największe problemy z rekrutacją ma branża finansów i nieruchomości (74 proc.) – wynika z raportu ManpowerGroup „Niedobór talentów”. Wśród najbardziej pożądanych umiejętności są te, które wiążą się z rozwojem technologii. Z jednej strony potrzebna jest chęć pracowników do samorozwoju, by nadążać za trendami, z drugiej – sami pracodawcy muszą ich do tego zachęcać i motywować. To jedno z wielu wyzwań stojących przed firmami.

Ochrona środowiska

Regulacje dotyczące zrównoważonego rozwoju będą dużym wyzwaniem dla biznesu. Firmy potrzebują dużego wsparcia od państwa

W związku z koniecznością wdrażania ESG firmy potrzebują dużego wsparcia zarówno edukacyjnego, merytorycznego, jak i finansowego. Dostosowanie się do wymogów prawnych w tym obszarze jest bowiem dla biznesu, szczególnie małego i średniego, dużym wyzwaniem. Warto jednak wykorzystać ten czas na niezbędne przygotowania i zyskanie przewag konkurencyjnych. Może temu służyć ścisła współpraca z dużymi kontrahentami, którzy są bardziej zaawansowani we wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju. – Pomoc jest zdecydowanie potrzebna ze strony państwa – ocenia Marta Wrembel, wiceprezeska ESG Impact Network.

Transport

Wymiana oświetlenia w stolicy na ostatniej prostej. Zwrot z inwestycji już widać na rachunkach za prąd

Zamiast żółtego lub pomarańczowego światła z sodowych latarni w stolicy coraz częściej spotykamy jasne oświetlenie LED. Do tej pory udało się wymienić ponad 60 tys. opraw, a cały proces ma się zakończyć na przełomie tego i przyszłego roku. Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie przekonuje, że inwestycja w wymianę opraw świetlnych pozwala ograniczyć zużycie prądu nawet o dwie trzecie w porównaniu do starych lamp. Oszczędności, jakie wygenerował ratusz, już sięgają wielu milionów złotych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.