Komunikaty PR

Wymieniam mobilnie” z okazji 13 urodzin Walutomatu!

2022-11-25  |  14:35
Biuro prasowe
Kontakt
Magdalena Jasnoch
Currency One

Szyperska 14
61-754 Poznań
magdalena.jasnoch|currency-one.com| |magdalena.jasnoch|currency-one.com
517426896
walutomat.pl

Walutomat, najstarszy serwis wymiany walut online, kończy w tym roku 13 lat. Jak co roku w listopadzie platforma świętuje urodziny, na które przygotowała kilka niespodzianek dla swoich klientów – m.in. konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. 

Akcja urodzinowa Walutomatu ma zachęcić użytkowników do korzystania z aplikacji mobilnej oraz mobilnej autoryzacji. W konkursie dla klientów serwisu do wygrania jest 200 nagród po 40 zł. Natomiast dla nowych użytkowników w akcji promocyjnej, Walutomat rozda bony do Empiku na kwotę 40 zł. Dodatkowo można zawalczyć o nagrodę specjalną, czyli bon o wartości 3000 zł do Wakacje.pl – wystarczy odpowiedzieć na pytanie konkursowe: „Co oznacza dla Ciebie bycie mobilnym?” 

-W tym roku postanowiliśmy zorganizować akcje dla kilku grup docelowych. W konkursie urodzinowym dla klientów nagradzamy ich za wymiany walut poprzez aplikację mobilną. Nowi klienci mogą skorzystać z promocji, w której po rejestracji i wymianie 700 jednostek waluty otrzymują bon do Empiku oraz możliwość zawalczenia o nagrodę specjalną. Nie zapomnieliśmy również o osobnym konkursie dla naszych fanów na Facebooku - mówi Magdalena Jasnoch, Head of Marketing & PR Walutomatu. 

Serwis Walutomat w ciągu 13 lat istnienia zdobył zaufanie ponad 530 tys. klientów, którzy wygenerowali ponad 115 miliardów złotych obrotu od początku działania. Oprócz wymiany walut online, platforma oferuje również tanie przelewy zagraniczne do 50 krajów, natychmiastowe przelewy w euro SEPA Instant oraz Open API dla biznesu.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Currency One
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Finanse Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy Biuro prasowe
2025-06-30 | 15:00

Ailleron Innovation Forum 2025: Innowacje, które realnie zmieniają sektor finansowy

Ailleron Innovation Forum w Krakowie stało się centrum przełomowych idei i globalnych inspiracji. Liderzy FinTech spotkali się 12 czerwca  w Muzeum Sztuki i Techniki
Finanse Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.
2025-06-16 | 13:15

Bitget dołącza do Organizacji UNICEF Game Changers, aby umożliwić edukację w zakresie blockchain dla 300 tys. osób w 2025 r.

Wiodąca giełda kryptowalutowa Bitget i UNICEF Luksemburg ogłaszają nawiązanie współpracy w celu rozwijania umiejętności cyfrowych i technologicznych wśród
Finanse Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe
2025-06-11 | 17:00

Przedsiębiorcy oczekują sprawiedliwego traktowania przez organy podatkowe

- Wkrótce będziemy omawiać 13 pakiet deregulacyjny. Mamy już 350 propozycji zmian w przepisach, z tego 150 skierowanych do realizacji. Obecna deregulacja poprawiła atmosferę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.