Wystartowała jesienna aktywacja Śliwki Nałęczowskiej i pralin Solidarności
1 października br. rozpoczęła się promocja wspierająca sprzedaż pralin Śliwka Nałęczowska, Wiśnia w Likierze i Złoty Orzech od Solidarności. Na konsumentów czekają unikalne kubki z nadrukiem według projektu laureatki I miejsca konkursu Design by Śliwka Nałęczowska 2018.
W kanale tradycyjnym i mniejszych sklepach kubek stanowi gratis przy zakupie zestawu pralin. Aby go otrzymać, wystarczy nabyć promocyjne opakowanie, składające się z dwóch sztabek: Śliwka Nałęczowska 190 g i Złota Wiśnia 190 g. Mechanika promocji dedykowanej placówkom handlu nowoczesnego opiera się na założeniu buy&get. Konsumenci, którzy kupią praliny oryginalny kubek odbiorą za symboliczny 1 gr. W akcji biorą udział: Śliwka Nałęczowska 190 g, 300 g, 350 g, 490 g, luz; Złota Wiśnia 190 g, 306 g, 365 g, luz; Złoty Orzech 189 g i luz.
Do promocyjnych zakupów zachęcają specjalne ekspozycje w placówkach kanału tradycyjnego i nowoczesnego (palety, standy, krawaty i listwy przypółkowe). Ponadto marki Solidarność i Śliwka Nałęczowska są wspierane kampanią outdoorową, digitalową (w tym w social mediach) i sponsoringową w TV.
Promocja potrwa do wyczerpania zapasów.
![WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024 Biuro prasowe](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_926425206,w_300,wo_300,ho_169,_small.jpg)
WIŚNIOWSKI dumnym sponsorem Transmisji Igrzysk Olimpijskich w Paryżu 2024
![Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1685219980,w_201,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rodzik Agency PR złotą firmą według opinii klientów
![Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu](https://www.newseria.pl/files/_uploaded/glownekonf_1851052747,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Miej na to Magne B6 Forte – Kampania FCB Health Spark dla Sanofi o roli magnezu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-innowacje.png)
Jedynka Newserii
![](/files/11111/n-lifestyle.png)
Ochrona środowiska
![](https://www.newseria.pl/files/11111/anna-jimenez-calaf-ploq7ouq0fm-unsplash,w_274,_small.jpg)
Trzynaście państw UE wytwarza już więcej energii z OZE niż z paliw kopalnych. Polska jeszcze nie, ale też bije rekordy w zielonej energii
30 do 27 proc. – tak wyglądał w UE w I połowie br. udział energii z odnawialnych źródeł versus z paliw kopalnych. To oznacza, że po raz pierwszy w historii mieliśmy na Starym Kontynencie więcej zielonej energii. Takim osiągnięciem może się już pochwalić prawie połowa państw członkowskich. W Polsce – po bardzo dynamicznym wzroście produkcji energii słonecznej – udział OZE sięga już ok. 30 proc., a węgla spada poniżej 60 proc. Mimo znaczących postępów w ostatnich dwóch latach wciąż wiele aspektów zielonej transformacji w kraju wymaga poprawy. Motywacją do przyspieszenia zmian są korzyści finansowe – na rachunkach za prąd – oraz środowiskowe.
Sport
Siatkówka z coraz większym wsparciem sponsorów. Największe firmy inwestują nie tylko w drużyny narodowe, ale i ligowe kluby
![](https://www.newseria.pl/files/11111/pge-projekt-warszawa-bb-foto,w_133,r_png,_small.png)
Polska liga siatkówki jest jednym z chętniej oglądanych w Polsce wydarzeń sportowych. W ubiegłym sezonie spotkania w fazie zasadniczej przyciągnęły do hal ponad pół miliona osób, a średnia oglądalność meczów ligowych wzrosła do ponad 84 tys. Sukcesy sportowe i zainteresowanie widzów przekładają się na coraz większe zaangażowanie sponsorów, także w siatkówkę ligową. Stołeczny zespół siatkarzy Projekt Warszawa pozyskał nowego sponsora tytularnego – została nim PGE Polska Grupa Energetyczna.
Infrastruktura
Na budowę sieci światłowodowych w Polsce trafi z UE niespełna 7 mld zł. Inwestycje może jednak zahamować biurokracja
![](https://www.newseria.pl/files/11111/nexera-dofinansowanie-foto,w_133,r_png,_small.png)
W Polsce światłowód ma już blisko połowa z 9,5 mln użytkowników internetu stacjonarnego, a ta technologia szybko zyskuje na popularności – w ubiegłym roku zwiększyła swój udział w rynku o 10 proc. – Środki unijne przeznaczone na dobudowanie sieci światłowodowych w Polsce to w tej chwili w sumie 6–7 mld zł – zauważa Jacek Wiśniewski, prezes zarządu Nexery. Jak wskazuje, w praktyce zagospodarowanie tych pieniędzy może być jednak problematyczne ze względu na biurokrację, brak koordynacji między różnymi urzędami i resortami oraz krótki czas, jaki pozostał na ich wydatkowanie.
Partner serwisu
Szkolenia
![](https://www.newseria.pl/files/11111/ramka-prawa-akademia-newser_1,w_274,_small.jpg)
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.