Wystartowała kampania BIC Kids Dla Twojego Małego Artysty!
Każde dziecko jest Małym Artystą, a każdy jego rysunek małym dziełem sztuki – to założenie tegorocznej komunikacji marki BIC Kids w okresie powrotu do szkoły. W ogólnopolskiej kampanii pod hasłem „Dla Twojego Małego Artysty!”, która potrwa od połowy lipca do września br., marka koncentruje się na przekazie, że rysowanie jest fantastyczną aktywnością, która przynosi dzieciom i rodzicom mnóstwo korzyści.
Marka BIC Kids powstała z myślą o wspieraniu rozwoju i kreatywności dzieci. Oferuje m.in. kredki ołówkowe, kredki świecowe, pastele olejne i flamastry, które zostały zaprojektowane przez zespół ekspertów w dziedzinie psychomotoryki i ergonomii tak, by wspomagać sprawność małych rączek i ułatwiać naukę pisania. Dzięki produktom BIC Kids każdy Mały Artysta może rozwijać się podczas zabawy i swobodnego rysowania.
Przekaz kampanii „Dla Twojego Małego Artysty!” podkreśla fakt, że należy doceniać i wspierać każde dziecko w jego rozwoju i twórczym działaniu. Inspirując i stawiając pytania, marka zachęca do refleksji i pobudza do kreatywnej aktywności. Przekonanie, że w każdym dziecku tkwi potencjał Małego Artysty, który odpowiednio wspierany, może stać się źródłem niesamowitej satysfakcji zarówno dla maluchów, jak i ich rodziców – to kluczowy przekaz zaplanowanych działań.
Komunikacja obejmie kampanie digitalową i influencerską, wsparcie PR oraz aktywacje w punktach sprzedaży. Jej celem jest wzmocnienie świadomości marki BIC Kids wśród rodziców dzieci w wieku przedszkolnym i szkolnym.
W ramach kampanii digitalowej marka będzie obecna m.in. w mediach społecznościowych, na YouTubie, Instagramie i platformach VOD. Do akcji zaproszono także influencerów. Komunikację wzmocnią działania PR oraz dedykowane materiały POS, w tym spektakularne ekspozycje (galerie sztuki, bramy), w punktach sprzedaży. Na potrzeby aktywacji w dużych sieciach handlowych, w sieciach lokalnych i sklepach papierniczych w całej Polsce, przygotowano gadżet – ramkę magnetyczną, w którą można oprawić pracę Małego Artysty. Ramki będą dostępne przy zakupie produktów o określonej wartości.
Kreacje i filmy na potrzeby kampanii digitalowej przygotowały agencje Helikopter i Columbit, media zakupił dom mediowy OMD. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Blackout w Hiszpanii i Portugalii ujawnił braki europejskiego systemu elektroenergetycznego. Niezbędna modernizacja sieci i połączeń między krajami
Komisja Europejska musi wyciągnąć wnioski z problemów z dostawami energii w Hiszpanii i Portugalii. Zapowiada też podjęcie działań, aby uniknąć takich poważnych blackoutów w przyszłości. Eksperci apelują przede wszystkim o inwestycje w modernizację sieci, by była ona gotowa na większą liczbę źródeł odnawialnych, a także w rozbudowę połączeń między państwami członkowskimi, dzięki czemu łatwiej będzie reagować na kryzysy.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Telekomunikacja
Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.