Komunikaty PR

Wystartowała strona DzialajmyRazem.pl

2020-04-02  |  12:15
Biuro prasowe

DzialajmyRazem.pl – serwis ułatwiający przedsiębiorcom pomoc w ratowaniu życia

Wiele firm przeżywa teraz najgorszy czas w swojej historii. Nie oznacza to jednak, że nie chcą już pomagać. Ciągle słyszymy o wielkich i małych gestach. Od korporacji, które przeznaczają miliony na wsparcie służby zdrowia, po lokale gastronomiczne oferujące darmowe posiłki dla opieki medycznej – każdy wspiera, jak tylko może.

Dlatego powstał serwis DzialajmyRazem.pl. Dzięki tej platformie każdy przedsiębiorca, nawet dysponując bardzo skromnymi środkami, może rozwiązać konkretny problem, np. dostarczenie artykułów higienicznych do okolicznej przychodni, która akurat ich potrzebuje.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie takiej strony? Wyjaśnia to Maciej Kuc, pomysłodawca projektu, a także osoba odpowiedzialna za komunikację w znanej wśród graczy firmie G2A.COM:

–  W połowie marca zaangażowaliśmy się w pomoc dla szpitali w Łańcucie i Krakowie. Wielu lokalnych przedsiębiorców z ogromną chęcią postanowiło się przyłączyć, a w rozmowach z nami pytali przede wszystkim o dwie kwestie: „Jak mogę pomóc?” i „Moja firma ma teraz ciężki czas. Czy jest w ogóle sens oferować dwa tysiące złotych?”. Postanowiliśmy stworzyć platformę, dzięki której komunikacja między szpitalami (czy innymi jednostkami ratującymi zdrowie i życie) a przedsiębiorcami będzie wygodna, szybka i bezpieczna. Serwis powstał na infrastrukturze G2A.COM, a obsługiwany jest przez doświadczonych i przeszkolonych w weryfikowaniu firm pracowników, którzy zgłosili się do wolontariatu. Wszystko po to, by platforma była stabilna, dane bezpieczne, a zarówno szpitale, jak i przedsiębiorcy pewni, że wszyscy zarejestrowani na stronie są tymi, za których się podają. 

Pomysłodawcy jeszcze przed uruchomieniem platformy skontaktowali się z kilkudziesięcioma szpitalami i innymi placówkami medycznymi w Polsce. Reakcje były wyłącznie pozytywne, chęć korzystania z serwisu zadeklarowali praktycznie wszyscy. W tej chwili trwa rejestracja placówek i firm, pojawiają się już pierwsze potrzeby i oferty pomocy.

–  Zależy nam przede wszystkim na tym, by informacja o starcie platformy trafiła do jak największej liczby przedsiębiorców w Polsce. Znając zaangażowanie biznesu w pomoc lokalnym społecznościom, nie mamy wątpliwości, że uda się nam wspólnie rozwiązać mnóstwo problemów. Działajmy razem! –  dodaje Maciej Kuc.

Kontakt dla mediów:
Maciej Kuc
Head Of Communications w G2A.COM
Email: mkuc@g2a.com
Tel: +48 606 300 437

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie Biuro prasowe
2025-03-03 | 11:00

Business Centre Club po raz 32. docenił firmy spełniające najwyższe standardy w biznesie

Podczas uroczystej gali po raz 32. wręczone zostały Złote Statuetki Lidera Polskiego Biznesu - prestiżowego wyróżnienia przyznawanego przedsiębiorstwom i menedżerom za
Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów
2025-01-28 | 21:00

Jak inwestować w dobrą sztukę w 2025 roku? Kluczowe wskazówki dla kolekcjonerów

Kupowanie sztuki staje się coraz bardziej popularnym sposobem na łączenie pasji z mądrym lokowaniem kapitału. Globalny rynek sztuki, wyceniany na około 65 miliardów
Wyjątkowy foodbook od Szymona Hołowni zebrał już ponad 114 tys. zł na WOŚP!
2025-01-23 | 20:00

Wyjątkowy foodbook od Szymona Hołowni zebrał już ponad 114 tys. zł na WOŚP!

We wtorek 21.01 o godz. 7.33 wystartowała, a dwa dni później osiągnęła już ponad 114 tys. zł! Z takim rekordem otwarcia zbiórka Szymona Hołowni jest

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności

Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.

Robotyka i SI

Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.

Handel

Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.