Wystartowała strona DzialajmyRazem.pl
DzialajmyRazem.pl – serwis ułatwiający przedsiębiorcom pomoc w ratowaniu życia
Wiele firm przeżywa teraz najgorszy czas w swojej historii. Nie oznacza to jednak, że nie chcą już pomagać. Ciągle słyszymy o wielkich i małych gestach. Od korporacji, które przeznaczają miliony na wsparcie służby zdrowia, po lokale gastronomiczne oferujące darmowe posiłki dla opieki medycznej – każdy wspiera, jak tylko może.
Dlatego powstał serwis DzialajmyRazem.pl. Dzięki tej platformie każdy przedsiębiorca, nawet dysponując bardzo skromnymi środkami, może rozwiązać konkretny problem, np. dostarczenie artykułów higienicznych do okolicznej przychodni, która akurat ich potrzebuje.
Skąd wziął się pomysł na stworzenie takiej strony? Wyjaśnia to Maciej Kuc, pomysłodawca projektu, a także osoba odpowiedzialna za komunikację w znanej wśród graczy firmie G2A.COM:
– W połowie marca zaangażowaliśmy się w pomoc dla szpitali w Łańcucie i Krakowie. Wielu lokalnych przedsiębiorców z ogromną chęcią postanowiło się przyłączyć, a w rozmowach z nami pytali przede wszystkim o dwie kwestie: „Jak mogę pomóc?” i „Moja firma ma teraz ciężki czas. Czy jest w ogóle sens oferować dwa tysiące złotych?”. Postanowiliśmy stworzyć platformę, dzięki której komunikacja między szpitalami (czy innymi jednostkami ratującymi zdrowie i życie) a przedsiębiorcami będzie wygodna, szybka i bezpieczna. Serwis powstał na infrastrukturze G2A.COM, a obsługiwany jest przez doświadczonych i przeszkolonych w weryfikowaniu firm pracowników, którzy zgłosili się do wolontariatu. Wszystko po to, by platforma była stabilna, dane bezpieczne, a zarówno szpitale, jak i przedsiębiorcy pewni, że wszyscy zarejestrowani na stronie są tymi, za których się podają.
Pomysłodawcy jeszcze przed uruchomieniem platformy skontaktowali się z kilkudziesięcioma szpitalami i innymi placówkami medycznymi w Polsce. Reakcje były wyłącznie pozytywne, chęć korzystania z serwisu zadeklarowali praktycznie wszyscy. W tej chwili trwa rejestracja placówek i firm, pojawiają się już pierwsze potrzeby i oferty pomocy.
– Zależy nam przede wszystkim na tym, by informacja o starcie platformy trafiła do jak największej liczby przedsiębiorców w Polsce. Znając zaangażowanie biznesu w pomoc lokalnym społecznościom, nie mamy wątpliwości, że uda się nam wspólnie rozwiązać mnóstwo problemów. Działajmy razem! – dodaje Maciej Kuc.
Kontakt dla mediów:
Maciej Kuc
Head Of Communications w G2A.COM
Email: mkuc@g2a.com
Tel: +48 606 300 437
Fundacja Poland Business Run przekazała 2 mln zł na wsparcie osób z niepełnosprawnościami
Medialna siła marki – pobierz bezpłatny, praktyczny przewodnik dla PR-owców i marketerów!
Dobra ryba na Święta – dla nas i oceanów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Infrastruktura
Rekordowy przelew dla Polski z KPO. Część pieniędzy trafi na termomodernizację domów i mieszkań
Przed świętami Bożego Narodzenia do Polski wpłynął największy jak dotąd przelew unijnych pieniędzy – nieco ponad 40 mld zł z Krajowego Planu Odbudowy. Zgodnie z celami UE ponad 44 proc. tych środków zostanie przeznaczona na transformację energetyczną, w tym m.in. termomodernizację domów i mieszkań czy wymianę źródeł ciepła. Od początku tego roku na ten cel trafiło 3,75 mld zł z KPO, które sfinansowały program Czyste Powietrze.
Prawo
W lutym zmiana na stanowisku Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Co roku trafia do niego kilka tysięcy spraw związanych z instytucjami unijnymi
W ubiegłym tygodniu Parlament Europejski wybrał Portugalkę Teresę Anjinho na stanowisko Europejskiego Rzecznika Praw Obywatelskich. Ombudsman przyjmuje i rozpatruje skargi dotyczące przypadków niewłaściwego administrowania przez instytucje unijne lub inne organy UE. Tylko w 2023 roku pomógł ponad 17,5 tys. osobom i rozpatrzył niemal 2,4 tys. skarg.
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.