Komunikaty PR

Wystartowała strona DzialajmyRazem.pl

2020-04-02  |  12:15
Biuro prasowe

DzialajmyRazem.pl – serwis ułatwiający przedsiębiorcom pomoc w ratowaniu życia

Wiele firm przeżywa teraz najgorszy czas w swojej historii. Nie oznacza to jednak, że nie chcą już pomagać. Ciągle słyszymy o wielkich i małych gestach. Od korporacji, które przeznaczają miliony na wsparcie służby zdrowia, po lokale gastronomiczne oferujące darmowe posiłki dla opieki medycznej – każdy wspiera, jak tylko może.

Dlatego powstał serwis DzialajmyRazem.pl. Dzięki tej platformie każdy przedsiębiorca, nawet dysponując bardzo skromnymi środkami, może rozwiązać konkretny problem, np. dostarczenie artykułów higienicznych do okolicznej przychodni, która akurat ich potrzebuje.

Skąd wziął się pomysł na stworzenie takiej strony? Wyjaśnia to Maciej Kuc, pomysłodawca projektu, a także osoba odpowiedzialna za komunikację w znanej wśród graczy firmie G2A.COM:

–  W połowie marca zaangażowaliśmy się w pomoc dla szpitali w Łańcucie i Krakowie. Wielu lokalnych przedsiębiorców z ogromną chęcią postanowiło się przyłączyć, a w rozmowach z nami pytali przede wszystkim o dwie kwestie: „Jak mogę pomóc?” i „Moja firma ma teraz ciężki czas. Czy jest w ogóle sens oferować dwa tysiące złotych?”. Postanowiliśmy stworzyć platformę, dzięki której komunikacja między szpitalami (czy innymi jednostkami ratującymi zdrowie i życie) a przedsiębiorcami będzie wygodna, szybka i bezpieczna. Serwis powstał na infrastrukturze G2A.COM, a obsługiwany jest przez doświadczonych i przeszkolonych w weryfikowaniu firm pracowników, którzy zgłosili się do wolontariatu. Wszystko po to, by platforma była stabilna, dane bezpieczne, a zarówno szpitale, jak i przedsiębiorcy pewni, że wszyscy zarejestrowani na stronie są tymi, za których się podają. 

Pomysłodawcy jeszcze przed uruchomieniem platformy skontaktowali się z kilkudziesięcioma szpitalami i innymi placówkami medycznymi w Polsce. Reakcje były wyłącznie pozytywne, chęć korzystania z serwisu zadeklarowali praktycznie wszyscy. W tej chwili trwa rejestracja placówek i firm, pojawiają się już pierwsze potrzeby i oferty pomocy.

–  Zależy nam przede wszystkim na tym, by informacja o starcie platformy trafiła do jak największej liczby przedsiębiorców w Polsce. Znając zaangażowanie biznesu w pomoc lokalnym społecznościom, nie mamy wątpliwości, że uda się nam wspólnie rozwiązać mnóstwo problemów. Działajmy razem! –  dodaje Maciej Kuc.

Kontakt dla mediów:
Maciej Kuc
Head Of Communications w G2A.COM
Email: mkuc@g2a.com
Tel: +48 606 300 437

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Światowy Dzień Przewlekłego Zapalenia Zatok Przynosowych z Polipami Nosa Biuro prasowe
2024-04-19 | 14:00

Światowy Dzień Przewlekłego Zapalenia Zatok Przynosowych z Polipami Nosa

Nowoczesne metody leczenia polipów nosa w zasięgu ręki  Osoby, które od lat zmagają się z przewlekłym zapaleniem zatok przynosowych z polipami nosa
Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024
2024-04-16 | 14:15

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024

Ruszają poszukiwania beneficjentów Poland Business Run 2024 Rozpoczął się nabór wniosków na beneficjentów tegorocznej charytatywnej sztafety biznesowej Poland
PSPA to teraz PSNM - Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności
2024-04-16 | 06:00

PSPA to teraz PSNM - Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności

PSPA to teraz PSNM - Polskie Stowarzyszenie Nowej Mobilności PSPA, największa organizacja branżowa kreująca rynek zrównoważonego transportu w Polsce i w regionie CEE,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Newseria na XVI Europejskim Kongresie Gospodarczym

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

T-Mobile startuje w Polsce z nowym konceptem. Pozwoli klientom przetestować i doświadczyć najnowocześniejszych technologii

T-Mobile już od kilku lat realizuje strategię, która mocno skupia się na innowacjach i doświadczeniach klienta związanych z nowymi technologiami. Połączeniem obu tych elementów jest Magenta Experience Center – nowoczesny koncept, który ma zapewnić klientom możliwość samodzielnego przetestowania najnowszych technologii. Format, z sukcesem działający już na innych rynkach zachodnioeuropejskich, właśnie zadebiutował w Warszawie. Będą z niego mogli korzystać zarówno klienci indywidualni, jak i biznesowi.

Problemy społeczne

W Polsce brakuje dostępnych cenowo mieszkań. Eksperci mówią o kryzysie mieszkaniowym

 Większość osób – nawet ze średnimi, wcale nie najgorszymi dochodami – ma problem, żeby zaspokoić swoje potrzeby mieszkaniowe, ale też z tym, żeby po zaspokojeniu tych potrzeb, po opłaceniu wszystkich rachunków i opłat związanych z mieszkaniem, mieć jeszcze środki na godne życie – mówi Aleksandra Krugły z Fundacji Habitat for Humanity Poland. Jak wskazuje, problem stanowi nie tylko wysoki współczynnik przeciążenia kosztami mieszkaniowymi, ale i tzw. luka czynszowa, w której mieści się ponad 1/3 społeczeństwa. Tych problemów nie rozwiąże jednak samo zwiększanie liczby nowych lokali. Potrzebne są również rozwiązania, które umożliwią zaangażowanie sektora prywatnego w zwiększenie podaży dostępnych cenowo mieszkań na wynajem.

Konsument

Od 28 kwietnia Polacy żyją na ekologiczny kredyt. Zmiana zachowań konsumentów może odwrócić negatywny trend

Dzień Długu Ekologicznego, czyli data, do której zużyliśmy wszystkie zasoby, jakie w ciągu roku może zapewnić Ziemia, w tym roku w Polsce przypada 28 kwietnia, kilka dni wcześniej niż rok temu. Coroczne przyspieszenie tego terminu to sygnał, że czerpiemy bez umiaru z naturalnych systemów, nie dając im czasu na odbudowę. – Polskie społeczeństwo staje się coraz bardziej konsumpcyjne, kupujemy i wyrzucamy coraz więcej. Ale też nie mamy tak naprawdę efektywnego narzędzia, żeby temu zapobiec – ocenia Filip Piotrowski, ekspert ds. gospodarki obiegu zamkniętego z UNEP/GRID-Warszawa.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.