Komunikaty PR

XIV Euroforum Polskiego Mleczarstwa pełne sukcesów SM Mlekpol

2021-10-21  |  10:00
Biuro prasowe

Spotkanie przedstawicieli spółdzielni mleczarskich z całej Polski miało miejsce w dniach 18-21 października w Krynicy Zdroju. Grono specjalistów i praktyków miało okazję dyskutować i wymienić się wiedzą na temat najnowszych trendach w serowarstwie oraz branży mleczarskiej. Podczas forum ogłoszono wyniki dwóch prestiżowych, branżowych wydarzeń: XXVI Krajowej Oceny Serów i Twarogów oraz konkursu Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. W obu sukces odniosła Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol.

Wśród najlepszych produktów mleczarskich, które zostały poddane ocenie znalazł się serek homogenizowany waniliowy marki Rolmlecz. Jego jakość, skład oraz niepowtarzalny smak zostały docenione przez Krajowe Stowarzyszenie Mleczarzy oraz Polski Komitet FIL/IDF w kategorii serków twarogowych homogenizowanych produkowanych metodą wirówkową i ultrafiltracji. Eksperci dokonywali anonimowej oceny sensorycznej, bez informacji pozwalających na identyfikację producenta.

Niezmiernie nam miło, że nasz kultowy produkt, który swoim smakiem zachwyca od pokoleń, zdobył uznanie również wśród przedstawicieli naszej branży. Od zawsze nadrzędne wartości dla SM Mlekpol to tradycja, poszanowanie lokalności oraz regionalnych zwyczajów mleczarskich przekazywanych z pokolenia na pokolenie wyroby marki Rolmlecz są tego najlepszym przykładem. Dzięki umiejętnemu łączeniu wieloletniego doświadczenia mleczarzy z oczekiwaniami współczesnych konsumentów powstają produkty pełne smaku i pasji, takie jak serek waniliowy Rolmlecz – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol.

W trakcie forum wyłoniono także zwycięzców w konkursie na Innowacje Techniczne i Technologiczne w Mleczarstwie. SM Mlekpol swój innowacyjny Zakład Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie zgłosił aż w 4 kategoriach: gospodarka energią, innowacyjne rozwiązania procesowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz ochrona środowiska. Proszkownia prężnie działa od 2020 roku, w ramach realizacji wdrożono wiele innowacyjnych rozwiązań procesowych i technologicznych, pozwalających na wyprodukowanie szerokiej gamy koncentratów mlecznych, które są eksportowane na zagraniczne rynki, między innymi azjatyckie czy afrykańskie. W inwestycji zastosowano najnowsze rozwiązania pozwalające zminimalizować zużycie energii oraz ograniczyć wpływ zakładu na środowisko.

Cieszymy się, że jedna z naszych najnowszych i największych inwestycji została laureatem we wszystkich zgłoszonych kategoriach, w tym branżowym konkursie. Proszkownia to kamień milowy w historii SM Mlekpol, który pozwolił nam zwiększyć zdolności produkcyjne, zapewnić ciągłość zbytu surowca, a także docierać na odległe rynki. Jesteśmy dumni, że udało nam się przeprowadzić tę inwestycję w sposób nowatorski i dobry dla środowiska, między innymi ograniczając zużycie energii, stawiając na odzyskiwanie wody, a także stosując najnowocześniejsze, kompleksowe rozwiązania procesowe i technologiczne – mówi Jerzy Michałek, Dyrektor Zakładu Produkcji Sproszkowanych Wyrobów Mleczarskich w Mrągowie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów Biuro prasowe
2025-04-10 | 17:00

VOICE IMPACT AWARD – ogólnopolski konkurs grantowy dla dziennikarzy i studentów

Aż 87% Polaków jest zmęczonych polaryzacją społeczną i polityczną widoczną zarówno w przestrzeni publicznej, jak i prywatnej. Z kolei prawie 80% polskich
Media i PR Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations
2025-04-10 | 10:20

Komunikacja w czasach kryzysów i zmian geopolitycznych. Jubileuszowy Kongres Public Relations

W świecie fake newsów, dezinformacji oraz globalnych problemów profesjonalne zarządzanie komunikacją przestało być wyborem – stało się koniecznością. O tym, jak
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Targi Bezpieczeństwa

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność

Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.

Polityka

Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.