X-MediaGroup - współpraca z Shoperem. Czy to się opłaca?

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Współprace w biznesie mogą przynieść wiele korzyści. Kluczowy jest dobór partnera, poprzedzony rzetelną analizą potencjalnego ryzyka i możliwych do osiągnięcia zysków.
Partnerstwo w biznesie
X-MediaGroup jest certyfikowanym partnerem Allegro Ads czyli systemu płatnych reklam Allegro. Wielu sprzedawców każdego dnia zadaje sobie pytanie, jak dotrzeć do osób, którzy są w grupie docelowej firmy, jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Na pewno nie jest to łatwe zadanie. Dziś narzędzia są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu, szczególnie jeśli w grę wchodzi sprzedaż w Sieci. Są oczywiście przedsiębiorstwa, które sprzedają tylko lokalnie, stacjonarnie, jednak dziś, by osiągnąć sukces, trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i zacząć działać inaczej, poza schematem.
Połączenie sił
Wcześniej, zanim X-MediaGroup nawiązał współpracę z platformą Shoper, złączył siły z platformą Baselinker, czyli znanym systemem służącym do integracji platform e-commerce. Shoper oferuje profesjonalne oprogramowanie dla osób chcących założyć własny sklep internetowy. Jest to niezwykle popularna, korzystna cenowo opcja, dla osób, które szukają prostych rozwiązań, a jednocześnie pragną dawać swoim klientom najwyższą jakość.
Z duchem czasu
Działając w branży handlu w Internecie trzeba iść z duchem czasu. Nie można pozwalać sobie na przerwę. W tym czasie konkurencja przecież działa. Trzeba nieustannie śledzić trendy i myśleć przyszłościowo. Paweł Cholewa nie zwalnia tempa. Przed nim e-commerce, marketplace, ads nie mają żadnych tajemnic. Jest gotowy na nowe wyzwania, jakie przynosi każdy dzień.
Realizacja celów
Działanie w świecie biznesu musi być nastawione na realizację założonych celów. Z góry określona strategia i taktyka, misja i wizja firmy pozwala utrzymać w ryzach działania, aby zamiast na oślep, kroczyć wcześniej wytyczoną ścieżką. Warto jednak na bieżąco weryfikować rezultaty podejmowanych działań, aby móc w porę zareagować, gdy wyniki nie są zadowalające. Czasem trzeba się cofnąć, aby na nowo ruszyć z miejsca ze zdwojoną siłą.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Kolejne 9 mld zł trafi na budowę i modernizację sieci energetycznych. Inwestycje pomogą wyeliminować ryzyko blackoutu
Modernizacja i cyfryzacja sieci to dziś jeden z priorytetów spółek energetycznych w Polsce. Inwestycje te wzmacniają odporność systemu elektroenergetycznego i ograniczają ryzyko blackoutu, analogicznego do tego, który niedawno miał miejsce w Hiszpanii, ale też umożliwiają przyłączenie większej ilości zielonych źródeł energii. Enea pozyskała właśnie niskooprocentowaną pożyczkę w ramach KPO w wysokości 9 mld zł, które przeznaczy na budowę i modernizację sieci w północnej i zachodniej Polsce.
Rolnictwo
Gminne komisje szacują już straty w uprawach spowodowane przez majowe przymrozki. Najbardziej poszkodowani są sadownicy

W maju przygruntowe przymrozki pojawiły się na terenie niemal całego kraju. W niektórych miejscach temperatura obniżała się nawet do kilku stopni na minusie. Straty w rolnictwie i sadownictwie są bardzo duże, w niektórych regionach kraju sięgają nawet 90 proc. Ucierpiały nie tylko owoce i zboża, ale też część warzyw. Trwają już przygotowania naborów dla rolników, którzy ponieśli straty w wyniku przymrozków.
Polityka
Kampania prezydencka na ostatniej prostej. Temat ochrony zdrowia na drugim planie

Zdaniem przedstawicieli Naczelnej Izby Lekarskiej temat ochrony zdrowia w kampanii prezydenckiej, prowadzonej przed I turą wyborów, zszedł na dalszy plan. Kandydaci na najwyższy urząd w Polsce nie podawali – poza tematem składki zdrowotnej – w tym obszarze konkretów, a skupili się na kampanijnych ogólnikach i zapewnieniach. Zabrakło poruszenia wielu ważnych kwestii dotyczących m.in. przyszłości zawodów medycznych, kształcenia lekarzy, walki z agresją wobec medyków czy pomysłów na skrócenie kolejek do specjalistów i poprawy finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.