Komunikaty PR

X-MediaGroup - współpraca z Shoperem. Czy to się opłaca?

2021-11-16  |  07:00
Biuro prasowe
Kontakt

Paweł Cholewa
X-MediaGroup

ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com

Współprace w biznesie mogą przynieść wiele korzyści. Kluczowy jest dobór partnera, poprzedzony rzetelną analizą potencjalnego ryzyka i możliwych do osiągnięcia zysków.

 

Partnerstwo w biznesie

 

X-MediaGroup jest certyfikowanym partnerem Allegro Ads czyli systemu płatnych reklam Allegro. Wielu sprzedawców każdego dnia zadaje sobie pytanie, jak dotrzeć do osób, którzy są w grupie docelowej firmy, jak dotrzeć do potencjalnych klientów. Na pewno nie jest to łatwe zadanie. Dziś narzędzia są zupełnie inne niż kilkanaście lat temu, szczególnie jeśli w grę wchodzi sprzedaż w Sieci. Są oczywiście przedsiębiorstwa, które sprzedają tylko lokalnie, stacjonarnie, jednak dziś, by osiągnąć sukces, trzeba wyjść ze swojej strefy komfortu i zacząć działać inaczej, poza schematem.

 

Połączenie sił

 

Wcześniej, zanim X-MediaGroup nawiązał współpracę z platformą Shoper, złączył siły z platformą Baselinker, czyli znanym systemem służącym do integracji platform e-commerce. Shoper oferuje profesjonalne oprogramowanie dla osób chcących założyć własny sklep internetowy. Jest to niezwykle popularna, korzystna cenowo opcja, dla osób, które szukają prostych rozwiązań, a jednocześnie pragną dawać swoim klientom najwyższą jakość.

 

Z duchem czasu

 

Działając w branży handlu w Internecie trzeba iść z duchem czasu. Nie można pozwalać sobie na przerwę. W tym czasie konkurencja przecież działa. Trzeba nieustannie śledzić trendy i myśleć przyszłościowo. Paweł Cholewa nie zwalnia tempa. Przed nim e-commerce, marketplace, ads nie mają żadnych tajemnic. Jest gotowy na nowe wyzwania, jakie przynosi każdy dzień.

 

Realizacja celów

 

Działanie w świecie biznesu musi być nastawione na realizację założonych celów. Z góry określona strategia i taktyka, misja i wizja firmy pozwala utrzymać w ryzach działania, aby zamiast na oślep, kroczyć wcześniej wytyczoną ścieżką. Warto jednak na bieżąco weryfikować rezultaty podejmowanych działań, aby móc w porę zareagować, gdy wyniki nie są zadowalające. Czasem trzeba się cofnąć, aby na nowo ruszyć z miejsca ze zdwojoną siłą.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: X-MediaGroup
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę

MediaMarkt Polska we współpracy z bp Polska uruchamia wyjątkową akcję promocyjną „Tanie Tankowanie tylko z myMediaMarkt". Od czwartku 19 czerwca do 25 czerwca,
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Bankowość

Banki zainteresowane projektami gospodarki obiegu zamkniętego. Chętniej finansują takie inwestycje

Rynek zrównoważonego finansowania rośnie. Banki stawiają na rozwój oferty zielonych instrumentów, które przedsiębiorcy i inne instytucje mogą przeznaczyć na sfinansowanie inwestycji z różnych obszarów ESG. Są wśród nich zarówno zielone obligacje, jak i kredyty połączone z realizacją konkretnych celów klimatycznych. Jednym z obszarów, które chcą finansować firmy w ramach ESG, jest gospodarka obiegu zamkniętego, czyli zamykanie obiegu produktów w myśl zasady reduce, reuse i recycle (ogranicz, użyj ponownie, przetwórz).

Handel

E-papierosy i aromatyzowane saszetki nikotynowe mogą zniknąć z rynku. Ministerstwo Zdrowia chce całkowitego zakazu ich sprzedaży

W wykazie prac legislacyjnych pojawiła się nowa propozycja Ministerstwa Zdrowia, która przewiduje zakaz wprowadzania do obrotu papierosów elektronicznych jednorazowego użytku – zarówno tych z nikotyną, jak i bez niej, oraz zakaz stosowania aromatów w woreczkach nikotynowych. Projekt trafił do konsultacji społecznych. To już kolejna regulacja sektora tytoniowego w ostatnich miesiącach. Przedstawiciele biznesu podkreślają, że to chaos regulacyjny, który wpływa na brak poczucia pewności prawnej i decyzje inwestycyjne.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.