Komunikaty PR

Yacht Coatings AkzoNobel rozpoczyna współpracę z Water Revolution Foundation

2021-06-18  |  10:00
Biuro prasowe
Do pobrania mat.pras. ( 0.71 MB )

Bardziej zrównoważony przemysł jachtowy i pomoc w ochronie oceanów to główne cele partnerstwa pomiędzy Yacht Coatings AkzoNobel a organizacją Water Revolution Foundation.

W ramach podjętego przez firmę długofalowego zobowiązania do wprowadzania pozytywnych zmian w branży, AkzoNobel podzieli się z Water Revolution Foundation swoją wiedzą ekspercką i doświadczeniem, które zdobył podczas wielu dziesięcioleci pracy nad pionierskimi rozwiązaniami dla klientów na całym świecie.

Założona w 2018 roku Water Revolution Foundation jest organizacją non-profit, która działa na rzecz ochrony oceanów, pomagając przemysłowi jachtowemu w zmniejszeniu jego wpływu na środowisko.

To naturalne połączenie w dążeniu do wspólnego celu. Zarówno nam, jak i fundacji zależy bowiem na stworzeniu bardziej świadomego ekologicznie i zrównoważonego przemysłu jachtowego – wyjaśnia Jean-Michel Gauthier, Dyrektor AkzoNobel Marine and Protective Coatings – Jesteśmy dumni z naszych zrównoważonych produktów, a dzięki temu partnerstwu zaangażowaliśmy się również w ochronę oceanów. Cieszymy się na bliską współpracę i z radością czekamy na efekty naszych wspólnych działań.

Robert van Tol, Dyrektor Water Revolution Foundation, dodaje: – AkzoNobel od wielu lat udowadnia, że jest liderem w dziedzinie zrównoważonego rozwoju. Łączy nas pasja i dążenie do budowania sektora bardziej przyjaznego dla środowiska, dlatego jest nam niezmiernie miło powitać ich na pokładzie jako oficjalnego partnera. Z wielką przyjemnością angażujemy się w działania na rzecz stymulowania i przyspieszania zmian w przemyśle superjachtów.

AkzoNobel podzieli się w szczególności wiedzą zdobytą podczas opracowywania jednych z najbardziej innowacyjnych podkładów, wypełniaczy, farb nawierzchniowych i podwodnych powłok kadłubowych dostępnych na rynku – dostarczanych w ramach linii International i Awlgrip.

W ramach nowego partnerstwa Water Revolution Foundation – oraz szersze rynki jachtowe – będą również korzystać z bogatego doświadczenia AkzoNobel w zakresie technologii w wielu sektorach, w tym w przemyśle motoryzacyjnym, lotniczym i farb proszkowych.

Dzięki pomyślnemu wdrożeniu programu People. Planet. Paint. w zakresie zrównoważonego rozwoju, wyniki firmy w tym obszarze są mocno doceniane przez wpływowe agencje ratingowe. AkzoNobel przez sześć lat z rzędu otrzymywał najwyższą możliwą ocenę MSCI (AAA) i figuruje w rankingu Clean 2000, który wyróżnia firmy o najwyższych przychodach osiąganych ze zrównoważonych rozwiązań.

Więcej informacji na stronach: www.international-yachtpaint.com/en/gb/ i https://waterrevolutionfoundation.org/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Ochrona środowiska Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe Biuro prasowe
2025-07-07 | 06:00

Unijny cel klimatyczny do 2040 roku komentują organizacje pozarządowe

2 lipca Komisja Europejska zaproponowała redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 % do 2040 roku (w stosunku do 1990 r.). Taki cel ma wejść do Prawa Klimatycznego Unii
Ochrona środowiska Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Ochrona środowiska „Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol
2025-05-23 | 13:00

„Rozszerzona Odpowiedzialność Producenta – polityka środowiskowa, dialog i role interesariuszy” - konferencja Rekopol

Trwa dyskusja nad kwestiami związanymi z gospodarką odpadami opakowaniowymi, w tym nad przyszłym systemem Rozszerzonej Odpowiedzialności Producenta. Cały czas mamy do czynienia

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.