Komunikaty PR

YOPE i SEXED.PL łączą siły, by edukować w zakresie higieny intymnej

2022-11-17  |  10:30
Biuro prasowe

„Proszę dotykać” — to hasło kampanii, która łączy nowe produkty z linii naturalnych kosmetyków do higieny intymnej YOPE oraz rozmowy, akcje specjalne, konsultacje psychologiczne i treści edukacyjne realizowane wraz z Fundacją SEXED.PL. 

 

Dotyk pełni bardzo ważna rolę w naszym życiu. Jako jeden z podstawowych zmysłów pozwala nam na poznawanie świata. Dotyk intymny zaś pomaga w poznawaniu siebie. Nowa linia kosmetyków do świadomej pielęgnacji YOPE, w skład której wchodzi serum łagodzące, żel myjący, płyn do higieny intymnej dla mężczyzn oraz intymny olejek do pielęgnacji stała się punktem wyjścia do dyskusji o dotyku — tym zdrowotnym, relaksującym, upragnionym, ale też niechcianym. 

Fundacja SEXED.PL została partnerem komunikacyjnym nowej kampanii, jednocześnie obejmując patronatem intymny olejek do pielęgnacji. Jego lekki, w 100% naturalny skład nawilża i zmiękcza skórę, wzmacnia jej barierę hydrolipidową, zapewnia poślizg, tworzy warstwę ochronną, zapobiegając wrastaniu włoskom, podrażnieniom czy otarciom na udach. Równie wyjątkowa co właściwości olejku jest jego nazwa — „Czuły dotyk”. Tą grą słów YOPE przypomina jak ważny jest dotyk w codziennej pielęgnacji. 

— Dotyk, zwłaszcza ten czuły, intymny stanowi często temat tabu — Anna Grzebień z YOPE — Zarówno nasz olejek, jak i współpraca z SEXED.PL miały na celu zerwanie z tą aurą tajemniczości. Warto odkrywać swoje ciało poprzez dotyk i pielęgnację. Myć, nawilżać, koić, ale też poznawać własne granice — podkreśla. 

Dlatego też w ramach współpracy YOPE i SEXED.PL powstały treści edukacyjne pomagają zgłębić temat dotyku w codziennym życiu. O roli dotyku w związku czy świadomej zgodzie na dotyk opowiadała seksuolożka i psycholożka Sara Tylka. Ze specjalistką można było także odbyć anonimowe konsultacje online w ramach cyklu „Proszę rozmawiać”. 

— Nasze działania ukierunkowane są przede wszystkim na oswajanie dotyku — mówi Sara Tylka z SEXED.PL — Dotyk może być naprawdę kojący i ważny w życiu każdego z nas. Tego fizycznego kontaktu z drugim człowiekiem potrzebujemy od pierwszych dni życia. Jednak w dorosłym życiu dotyk, a szczególnie dotyk intymny, może być naznaczony niepewnością, niewiedzą, strachem, a nawet traumą. Wierzymy, że dzięki takim kampaniom jak ta, więcej osób będzie doświadczała dobrego dotyku — podkreśla

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG Biuro prasowe
2025-05-08 | 08:30

Biznes z misją. Diagnostyka podsumowała działania w obszarze ESG

Diagnostyka od lat łączy działalność biznesową z misją społeczną, którą jest realizowanie badań, aby pomagać ludziom dbać o zdrowie i żyć dłużej. Lider rynku
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Infrastruktura

Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.