Komunikaty PR

Z okazji urodzin Wafli Familijnych przywołaj Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET

2020-07-20  |  01:00
Biuro prasowe

Familijne, najbardziej rodzinna marka wafli i ciastek w Polsce, hucznie świętuje 25-lecie obecności na rynku. Z okazji swojego jubileuszu organizuje szereg atrakcji dla konsumentów. Jedną z nich jest konkurs „Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET”.

Aby wziąć udział w jubileuszowej akcji „Urodzinowe wspomnienia w Radiu ZET“, należy opisać swoje najpiękniejsze urodzinowe wspomnienie z równoczesnym wskazaniem tytułu utworu muzycznego, który się z nim kojarzy. Zgłoszenie należy przesłać za pośrednictwem formularza konkursowego dostępnego na stronie: https://konkursy.radiozet.pl/Przywolaj-urodzinowe-wspomnienia-z-Radiem-ZET2. 

Zwycięzcy  konkursu zostaną wyłonieni na antenie Radia ZET między 13 a 24 lipca (finały będą realizowane od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-15:00). Na 10 laureatów czeka zapas Wafli Familijnych oraz voucher prezentowy o wartości 500 zł na prezent marzeń.  

Do końca sierpnia można też wziąć udział w jubileuszowej loterii „Familijne 25. urodziny“. Wystarczy zakupić dwa dowolne opakowania Wafli Familijnych, zarejestrować paragon na stronie www.familijne.pl i zdrapać wirtualną zdrapkę. Do wygrania jest samochód oraz nagrody pieniężne. Z kolei bez rejestracji paragonu można zdobyć pakiety Wafli Familijnych dla całej rodziny.


Marka: Familijne

Produkt: Wafle Familijne 

Producent: Colian Sp. z o.o.

www.familijne.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Media i PR Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie? Biuro prasowe
2025-03-27 | 09:30

Jak skutecznie wykorzystać komunikację mobilną w biznesie?

Współczesne przedsiębiorstwa nie mogą pozwolić sobie na ignorowanie nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Rozwój technologii mobilnych sprawił, że firmy mają dostęp do
Media i PR Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści
2025-03-06 | 11:10

Czy AI przejmie marketing? Sztuczna inteligencja w analizie danych i tworzeniu treści

Czy sztuczna inteligencja zastąpi marketerów? A może wręcz przeciwnie – stanie się ich największym sojusznikiem? W ostatnich latach zrewolucjonizowała podejście do tworzenia
Media i PR SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu
2025-03-04 | 13:00

SEO Vibes Summit ‘25 – konferencja all-inclusive o międzynarodowym zasięgu

Wiedza, networking, relaks – to hasła przewodnie eventu w Zakopanem, czyli jednej z najważniejszych konferencji SEO w Europie, która zrzesza specjalistów

Transmisje online

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Firmy z branży drzewnej i meblarskiej muszą się przygotować na rygorystyczne wymogi. Konieczne będzie dokumentowanie pochodzenia drewna

Unijne rozporządzenie przeciw wylesianiu (EUDR) obejmie ok. 120 tys. polskich firm działających w branży drzewnej, meblarskiej i sektorach pokrewnych. Chociaż wdrożenie nowych przepisów zostało odroczone o rok, eksperci podkreślają, że przedsiębiorcy powinni się przygotowywać do nich już teraz, żeby uniknąć problemów za kilka–kilkanaście miesięcy, ponieważ rozbudowane wymogi EUDR oznaczają m.in. konieczność ścisłego monitorowania łańcucha dostaw, dokumentowania pochodzenia surowców i zapewnienia zgodności z przepisami krajów ich pochodzenia.

Bankowość

Cyfrowa transformacja wymaga od liderów biznesu nowych kompetencji. Wśród nich kluczowe są otwartość na zmianę i empatia

Empatia, elastyczność i gotowość do eksperymentowania to dziś kluczowe cechy skutecznego przywództwa – szczególnie w świecie zdominowanym przez technologię i sztuczną inteligencję. Transformacja cyfrowa stawia przed liderami wiele nowych wyzwań i wymusza nowy model zarządzania – oparty na zaufaniu, adaptacyjności i rozumieniu potrzeb zespołu. Od 15 lat kobiety na kierowniczych stanowiskach w rozwijaniu kompetencji liderskich wspiera Program Santander W50. Uczestniczki z kilkunastu krajów zdobywają wiedzę i narzędzia do zarządzania zmianą, które pozwalają im skuteczniej funkcjonować w dynamicznym otoczeniu rynkowym.

Media i PR

Temat deregulacji dominuje media tradycyjne i społecznościowe. Więcej pozytywnej narracji niż negatywnych uwag

Od 10 lutego do 10 marca 2025 roku liczba publikacji medialnych na ten temat była o niemal 20 proc. większa niż w całym 2024 roku – wynika z danych IMM. Temat interesuje nie tylko biznes, ale i przeciętnych Polaków – 15 tys. wpisów w mediach społecznościowych miało prawie milion interakcji. Większość materiałów ma wydźwięk neutralny, ale te pozytywne dominują nad negatywnymi. To jeden z głównych tematów w trwającej kampanii wyborczej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.