Z żappką się opłaca! Szukaj zielonych cenówek i korzystaj z wyjątkowych promocji
Sieć Żabka przygotowała nie lada gratkę dla użytkowników swojej aplikacji mobilnej. W ramach trwającej do 20 lipca br. akcji promocyjnej ok. 50 produktów dostępnych jest w wyjątkowo atrakcyjnych cenach. Dodatkowo, przy zakupie min. dwóch produktów, klienci mogą skorzystać z rabatów sięgających nawet 70%. Artykuły objęte promocją można łatwo odnaleźć na sklepowych półkach – są oznaczone specjalnymi, zielonymi etykietami. Chcąc skorzystać z promocji, należy zeskanować żappkę podczas dokonywania płatności przy kasie.
Wśród produktów objętych promocją „Z żappką się opłaca!” znalazły się m.in. napoje: Coca-Cola, Sprite i Fanta 850 ml, piwo Heineken w puszce 0,5 l, wybrane rodzaje czekolady Milka 85-100 g oraz chipsów Crunchips 140 g, a także różne smaki deserów mleczno-ryżowych Riso Müller 200 g.
Żappka jest jedną z najpopularniejszych bezpłatnych aplikacji mobilnych na polskim rynku – zgromadziła już ok. 6 mln użytkowników. Od końca maja 2019 r. aplikacja jest dostępna dla klientów i zyskuje nowe funkcjonalności. Oferuje użytkownikom specjalne promocje na wybrane produkty oraz dedykowaną ofertę tworzoną z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji. Aplikacja pozwala także na zbieranie w programie lojalnościowym tzw. żappsów, czyli punktów wymienialnych na nagrody. Dzięki niej łatwo można także zlokalizować najbliższy sklep Żabka.
Aplikacja mobilna sieci Żabka dostępna jest bezpłatnie w sklepach Google Play, Apple App Store i Huawei AppGallery. Wystarczy ją pobrać na swój smartfon, zarejestrować konto i cieszyć się z korzyści, jakie daje.
Więcej informacji o aplikacji żappka: https://www.zabka.pl/aplikacja-zappka

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

UE przyspiesza inwestycje w obronność i bezpieczeństwo. Pomagają w tym nowe narzędzia finansowe i uproszczenia dla przemysłu obronnego
Unijne inwestycje w bezpieczeństwo i przemysł obronny nabierają tempa. Strategia Gotowość 2030 zakłada integrację krajowych przemysłów obronnych państw członkowskich oraz rozwój nowych technologii w armiach. Komisja Europejska proponuje też różne możliwości zwiększenia finansowania wydatków obronnych. – Unia Europejska postawiła na bezpieczeństwo nie tylko w wymiarze deklaracji, ale też konkretnych programów – podkreśla Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej.
Handel
Inflacja w nadchodzących miesiącach będzie pozostawała w celu inflacyjnym. Pojawia się duża przestrzeń do obniżek stóp procentowych

Inflacja już znajduje się w paśmie dopuszczalnych odchyleń od celu inflacyjnego i wszystko wskazuje na to, że pozostanie w nim przez dłuższy czas. Rada Polityki Pieniężnej również ma tego świadomość. Dlatego w czasie najbliższych posiedzeń powinny się pojawić obniżki stóp procentowych. Zdaniem ekonomisty dr. Jarosława Janeckiego rozsądnym poziomem głównej stopy procentowej byłby poziom 3,5–4 proc., czyli można się spodziewać obniżek o 100–150 punktów bazowych.
Nauka
Pomiar dokładnej liczby ludności pozostaje dużym wyzwaniem. W erze migracji wymaga to nowych narzędzi i definicji

Dokładne i porównywalne dane na temat ludności są niezbędne m.in. do celów statystycznych i administracyjnych. Dlatego rośnie zapotrzebowanie na statystyki z zakresu demografii, migracji, starzenia się społeczeństwa oraz dane regionalne i lokalne. Państwa Unii Europejskiej odchodzą od „tradycyjnego” spisu przeprowadzanego co 10 lat w kierunku wykorzystania danych ze źródeł administracyjnych. Przyszłością jest wykorzystanie w pomiarze danych z mediów społecznościowych czy sieci komórkowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.