Komunikaty PR

Żabka stawia na rozwój i naukę przedsiębiorczości

2022-11-14  |  13:00
Biuro prasowe

Żabka została Partnerem Strategicznym Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości. Firma od lat wspiera rozwój przedsiębiorczości w Polsce, realizując szereg inicjatyw edukacyjnych skierowanych do swoich pracowników, ich dzieci, a także współpracujących z siecią franczyzobiorców oraz ich zespołów. W Tygodniu Przedsiębiorczości ogólnopolska sieć sklepów franczyzowych również aktywnie angażuje się w działania. Przedstawiciele sieci będą obecni na licznych wydarzeniach online, jak i ze stoiskami informacyjno-rekrutacyjnymi w kilku regionach, podczas których będzie można pozyskać bliższe informacje na temat korzyści wynikających ze współpracy z siecią. 

Żabka nieustannie wspiera osoby przedsiębiorcze – zarówno młodych, którzy dopiero wstępują na rynek pracy czy otwierają swój pierwszy biznes we współpracy z siecią, jak również tych, którzy mają za sobą wiele lat doświadczeń zawodowych i poszukują możliwości rozwoju na własny rachunek.

Nasi franczyzobiorcy są osobami przedsiębiorczymi, ambitnymi i zaangażowanymi w prowadzoną działalność. Nie każdy z nich posiada jednak wiedzę ze wszystkich obszarów biznesu czy handlu. Dlatego od samego początku, już na etapie rekrutacji wspieramy ich w zdobywaniu nowych oraz poszerzaniu dotychczasowych kompetencji. Ponadto, dzięki nowym inicjatywom, takim jak Studium Przedsiębiorczości Żabka czy przystąpieniu do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego, wierzymy, że możemy mieć realny wpływ na kreowanie świadomości przedsiębiorczej i biznesowej naszych franczyzobiorców. Dlatego też w Światowym Tygodniu Przedsiębiorczości jesteśmy mocno zaangażowani w edukację w kierunku szerzenia wiedzy na ten temat – zarówno online, jak i stacjonarnie w wybranych regionach w Polsce – podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor ds. operacyjnych w Żabka Polska.

Jednym z bieżących projektów sieci jest Studium Przedsiębiorczości Żabka. W ramach współpracy z Biurami Karier oraz Inkubatorami Przedsiębiorczości, przedstawiciele sieci, w tym doświadczeni trenerzy, prowadzą szkolenia na polskich uczelniach wyższych. Zajęcia koncentrują się wokół zagadnień związanych z umiejętnościami miękkimi, ale także dotyczących sprzedaży czy zarządzania. Oferta cieszy się zainteresowaniem nie tylko ze strony studentów, ale także przedstawicieli instytucji administracji rządowej, pozarządowej oraz samorządowej, odpowiedzialnych za rozwój lokalnych programów wspierających przedsiębiorczość. Ponadto Żabka przystąpiła do Małopolskiego Partnerstwa na rzecz Kształcenia Ustawicznego, którego celem jest popularyzacja idei uczenia się przez całe życie oraz wspólne działanie – uczelni, instytucji publicznych i firm prywatnych – na rzecz rozwoju edukacyjnego i zawodowego. 

W najbliższych dniach, 14-20 listopada, sieć będzie aktywnym uczestnikiem Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości – międzynarodowego projektu promującego świadomy rozwój, aktywną postawę wobec inicjatyw biznesowych. We współpracy z regionalnymi koordynatorami z kilku województw, w tym z Akademią Mazowiecką w Płocku,  Uniwersytetem Ekonomicznym we Wrocławiu, Zabrzańskim Centrum Rozwoju Przedsiębiorczości, Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędem Pracy czy Bydgoską Agencją Rozwoju Regionalnego, zorganizuje bezpłatne szkolenia i webinary z zakresu umiejętności miękkich, szkolenia z różnych aspektów przedsiębiorczości czy franczyzy.

Cieszymy się, że Partnerem Strategicznym tegorocznej edycji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości jest Żabka Polska oraz że przedstawiciele sieci poprowadzą wiele ciekawych spotkań. Dzięki takim współpracom rozszerzamy potrzebę edukacji i świadomego rozwoju w Polsce. To kolejny krok w budowaniu pewności siebie osób, które chcą otworzyć własny biznes – tłumaczy Karolina Tądel, Prezeska Fundacji Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości.

Na prowadzenie własnego biznesu w ramach franczyzy z Żabką zdecydowało się już ponad 7400 przedsiębiorców. Kandydaci, w ramach etapu rekrutacji i szkoleń, przechodzą szkolenie w sklepie trenerskim. Trwa ono 11 dni i zgłębia obszar zarządzania własnym biznesem oraz bezpośrednio placówką pod szyldem sieci. Poruszane są m.in. zagadnienia dotyczące HR, finansów, sprzedaży czy obsługi klienta. Szkolenie zakończone jest egzaminem. Po otworzeniu sklepu franczyzobiorcy mogą liczyć na 6-miesięczny indywidualny program onboardingowy z opieką trenera i partnera ds. szkoleń, odpowiednio dostosowany do ich indywidualnych potrzeb. W sieci działa też specjalna Platforma Rozwojowa, dająca przedsiębiorcom współpracującym z Żabką możliwość zapoznania się z nowymi zagadnieniami czy doszkolenia

Więcej informacji o franczyzie z Żabką na: https://www.zabka.pl/franczyza.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Infrastruktura

Problemy społeczne

37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.

Telekomunikacja

Dyrektywa unijna zmienia podejście do cyberbezpieczeństwa. W Polsce trwają prace nad jej wdrożeniem

Według zapewnień rządu w tym kwartale zakończą się rządowe prace nad nowelizacją ustawy o krajowym systemie cyberbezpieczeństwa, która wdroży do polskiego prawa zapisy dyrektywy NIS2. Będzie to mieć istotne znaczenie dla kształtowania polityk cyberbezpieczeństwa przez duże i średnie podmioty zaliczane do kategorii kluczowych i ważnych. Choć pojawiają się głosy krytyczne, sugerujące, że regulacje są zbyt daleko idące, to eksperci od cyberbezpieczeństwa są przekonani, że akurat w tym obszarze mogą one przynieść szereg korzyści, zwłaszcza we współczesnych warunkach geopolitycznych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.