Komunikaty PR

Żabka wspiera małą przedsiębiorczość w Polsce

2021-06-16  |  13:10
Biuro prasowe

Już 6000 osób prowadzi swój biznes z uśmiechniętym logotypem Żabki w 950 miejscowościach w całej Polsce. Sieć w ostatnich latach przeprowadziła szereg zmian – zmodernizowała swoje placówki, wprowadzając zarówno nową wizualizację sklepów, ich wyposażenie oraz oświetlenie, jak i nowości w asortymencie. Sieć skoncentrowała się także na stworzeniu szeregu narzędzi technologicznych i rozwiązań, które podnoszą jakość współpracy franczyzowej. Żabka wspiera swoich partnerów biznesowych w różnych okolicznościach, a wypracowane przez nią instrumenty wspomagające rozwój i kompetencje franczyzobiorców, pozwalają im z powodzeniem prowadzić biznes. 

Sieć cały czas się zmienia, tworząc nowe rozwiązania budujące prawdziwe partnerstwo biznesowe. Wspólnie z franczyzobiorcami wypracowuje wiele działań pozwalających jeszcze efektywniej prowadzić im własne biznesy. Dba jednocześnie o wysoki poziom kompetencji przedsiębiorców, kładąc szczególny nacisk na szkolenia i budowanie wiedzy.

Cieszymy się, że już tylu franczyzobiorców prowadzi z nami sklepy Żabka w całym kraju. Ich wyjątkowość i różnorodność są siłą naszej sieci. Jesteśmy dzięki nim obecni w każdym niemal zakątku Polski, coraz częściej także w niewielkich miejscowościach, gdzie oferta Żabki do tej pory nie była łatwo dostępna dla mieszkańców. Nasza organizacja posiada niepowtarzalne zasoby, które pozwalają na stworzenie unikatowego programu wdrożeniowego do naszej sieci. Dzięki temu jest on efektywny i dopasowany do potrzeb naszych partnerów biznesowych. To daje szansę na start we własnym biznesie niemal każdemu, kto marzy o byciu przedsiębiorcą – podkreśla Adam Manikowski, Dyrektor Zarządzający w Żabka Polska.

Atrakcyjna oferta i wsparcie dla przedsiębiorców w Żabce nie kończą się jednak na etapie dołączenia do sieci. Przekazywanie wiedzy i pozyskiwanie nowych umiejętności są istotnym elementem dalszego rozwoju franczyzobiorców w trakcie trwania całej współpracy. Niedawno sieć uruchomiła nową platformę szkoleniową, która pozwala jeszcze łatwiej i czytelniej zdobywać interesujące ich informacje nt. prowadzenia placówki, m.in. poprzez Bazę Wiedzy, cykle tematyczne czy możliwość zadawania bezpośrednich pytań szkoleniowcom. Z narzędzia mogą korzystać także pracownicy zatrudnieni w ich sklepach.

– Jako franczyzobiorcy otrzymujemy bardzo duże wsparcie od sieci, które pomogło nam przetrwać nawet w najtrudniejszych momentach pandemii. Dzięki Żabce mogę prowadzić własny sklep, nie mając dużego wkładu własnego na starcie. Korzystam też m.in. z ogromnego zaplecza marketingowego, na które nie byłabym w stanie samodzielnie sobie pozwolić. Sieć kładzie też mocny nacisk na szkolenia i muszę przyznać, że dzięki temu my – franczyzobiorcy – jesteśmy bardzo świadomymi przedsiębiorcami – podkreśla Wioletta Michta, franczyzobiorczyni Żabki z Kielc.

Nowi przedsiębiorcy przystępujący do sieci otrzymują w pełni wyposażony i umeblowany sklep w lokalizacji, która oceniana jest pod kątem m.in. potencjalnej liczby klientów, zyskują także know-how oraz znaną wśród Polaków markę, która przyciąga klientów, szukających bogatej oferty produktowej i usługowej dostępnej w sklepach Żabka. Obecnie franczyzobiorcy Żabki mają także zagwarantowany miesięczny przychód podstawowy w wysokości 16 tys. zł przez pierwszy rok działalności, co pozwala w pełni skupić im się na wdrożeniu w nowe obowiązki. To wszystko przy wkładzie własnym wynoszącym zaledwie 5 tys. zł, które wydatkowane są na zakup produktów regionalnych czy kasy fiskalnej.

Wszyscy franczyzobiorcy Żabki mogą ponadto liczyć na wsparcie ze strony specjalnej jednostki – Centrum Wsparcia Franczyzobiorców oraz partnerów ds. sprzedaży, z którymi pozostają w stałym kontakcie przez cały okres współpracy, a także na szereg nowoczesnych narzędzi jak aplikacja Cyberstore ułatwiająca im zarządzanie sklepem z poziomu smartfona. Sieć zapewnia swoim przedsiębiorcom także dodatkową pomoc w trudnych momentach. Od początku pandemii solidarnie wspiera franczyzobiorców m.in. bezpłatnie przekazując do sklepów środki ochrony osobistej i do dezynfekcji. Dodatkowo od jakiegoś czasu w sieci funkcjonują też nowe usługi, jak „Żabka do domu” czy „Zamów i odbierz” odpowiadające bieżącym potrzebom konsumentów. Żabka ściśle współpracuje również z Radą Franczyzobiorców, która reprezentuje głos wszystkich działających w sieci przedsiębiorców. Organ aktywnie uczestniczy w tworzeniu i opiniowaniu nowych projektów w sieci.

Jednocześnie sieć rozwija się, a tym samym sklepy prowadzone przez franczyzobiorców, stawiając na nowoczesne rozwiązania oraz w trosce o środowisko naturalne. W 2020 roku uruchomiona została pierwsza Żabka zasilana w pełni odnawialną energią. W pobliżu wielu placówek powstały też stacje naprawy rowerów, poprzez które zachęca się klientów do aktywnego trybu życia. We wszystkich punktach sieci zostały całkowicie wyeliminowane torebki foliowe, opakowania marek własnych wytwarzane są z plastiku pochodzącego z recyklingu, a kubki stosowane w Żabka Café są wykonane z surowców w pełni biodegradowalnych.

Wszystko to sprawia, że placówki sieci prowadzone przez tysiące franczyzobiorców w całej Polsce, stają się jeszcze bardziej nowoczesne, przyjazne, dostosowane do oczekiwań współczesnych czasów i klientów.

Więcej o franczyzie z Żabką na www.zabka.pl/franczyza

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.