Komunikaty PR

Zakręcone lato w KOKU Sushi

2021-07-21  |  01:00
Biuro prasowe

Od końca czerwca wszystkie lokale sieci KOKU Sushi maksymalnie ograniczają zużycie plastiku i serwują dania na wynos w ekologicznych opakowaniach. Do tego weszła nowa karta, odmieniona także pod względem wizualnym, a podczas wakacji fani kuchni japońskiej mogą wziąć udział w Nocy Sushi oraz w zabawie #KOKUtravel.

Ekologiczna ewolucja w KOKU Sushi zaczęła się wraz z początkiem wiosny. Dzisiaj już każda restauracja w Polsce działająca pod szyldem sieci używa wyłącznie przyjaznych dla środowiska opakowań do dań na wynos i w dostawie. Powstają one z papieru oraz trzciny cukrowej, które można poddać recyklingowi lub biodegradacji. Łączy je nowoczesna identyfikacja wizualna z charakterystyczną postacią gejszy.

– Wspólnie z naszym partnerem biznesowym firmą UNI-PACK przez rok szukaliśmy najlepszych rozwiązań – to znaczy opakowań, które pozwolą nam zredukować zużycie plastiku, ale jednocześnie będą trwałe i eleganckie. Dzisiaj po kilku tygodniach testów wiemy, że nasza propozycja sprawdza się bardzo dobrze. Papierowe pudełka oraz sosjerki z trzciny cukrowej w odpowiedni sposób zabezpieczają potrawy i zostały świetnie przyjęte przez naszych gości – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka sieci KOKU Sushi.

Letnia karta i zwycięska rolka

Zmiany w designie z pewnością dostrzegą także osoby, które odwiedzą lokale KOKU Sushi osobiście. Nowa odsłona karty menu zawiera więcej zieleni oraz letnie napoje. Przede wszystkim są to orzeźwiające, autorskie lemoniady oraz mrożone herbaty – arbuz, gruszka z yuzu, zielona herbata z liczi, trawa cytrynowa z ogórkiem czy aloe vera.

W wakacje będzie też można spróbować rolki, która w tym roku zwyciężyła w wewnętrznym konkursie dla sushi masterów sieci. Autorką Green Rolls jest Adriana Jóźwiak, pracująca w KOKU Sushi Słupsk.

– Green Rolls to połączenie chrupiących krewetek w tempurze i panko, ogórka i rzodkwi oraz tatara z krewetek i awokado. Cała rolka dodatkowo polana jest dipem marakuja, który podbija smak swoją słodko-kwaśną barwą oraz dipem wasabi, nadającym lekko pikantny charakter. W celu podkreślenia chrupkości dodałam jeszcze pokruszone kuleczki wasabi – opisuje sushi masterka.  

Przepis na Green Rolls okazał się bezkonkurencyjny i pokonał ponad 30 innych receptur.

– Zaskakujące połączenie smaków i piękny wygląd – tym urzekło nas to niesamowite danie. Mamy nadzieję, że nasi goście także będą oczarowani i spodoba im się ta świeża i nowoczesna propozycja – dodaje Urszula Olechno.

Podróżuj po Polsce i jedz...sushi!

Ale to nie wszystko, co czeka na entuzjastów japońskiej kuchni. Jedną z większych atrakcji sezonu urlopowego jest zabawa #KOKUtravel.

– Restauracje KOKU Sushi można spotkać już w blisko 40 miastach Polski, a liczba ta stale rośnie. Dlatego w te wakacje mamy dla naszych gości propozycję zabawy. Wystarczy wrzucić zdjęcie z KOKU na swojego Instagrama z hashtagiem #KOKUtravel oznaczając lokal, w którym akurat się przebywa. Na najbardziej aktywne osoby czekają nagrody.  Rozstrzygnięcie nastąpi na początku października – zachęca Mariusz Olechno, współwłaściciel sieci KOKU Sushi.

Więcej szczegółów dotyczących konkursu można szukać na profilach KOKU Sushi w mediach społecznościowych.

Noc Sushi

Noc Sushi to cykliczna impreza organizowana przez KOKU Sushi. W tym roku odbędzie się 22 lipca równolegle w kilku miastach Polski, m.in. w Głogowie, Jastrzębiu Zdrój, Nowej Soli, Stargardzie, Bydgoszczy, Gnieźnie, Łodzi Retkinia, Olsztynie, Lublińcu czy w Słupsku.

 Zasady są proste – płacisz raz i jesz, ile chcesz. Podczas Nocy Sushi potrawy są serwowane w formie bufetu. Każdy uczestnik otrzymuje swój talerz i możliwość nieograniczonych dokładek. To wydarzenie zawsze cieszy się ogromnym powodzeniem wśród miłośników kuchni japońskiej. Jest to bowiem doskonała okazja do spróbowania większości potraw z naszego menu. Warto się spieszyć z zakupem wejściówek, ponieważ liczba miejsc jest ograniczona – zachęca Mariusz Olechno.

Informacje na temat Nocy Sushi znajdują się na profilach w mediach społecznościowych poszczególnych lokali.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Firma Z ziemniaka zrobili biznes Biuro prasowe
2025-07-15 | 01:00

Z ziemniaka zrobili biznes

Jeszcze kilka lat temu Grzegorz Grodek i Adam Głos zarządzali strukturami w firmach finansowych. Pierwszy był wiceprezesem Tax Care, potem prezesem Faktura.pl, wcześniej związany
Firma Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?
2025-07-10 | 09:00

Jak wykorzystać kryptowaluty w biznesie?

Kryptowaluty już od kilku lat przestają być ciekawostką, a zaczynają odgrywać realną rolę w gospodarce. Coraz więcej firm, niezależnie od wielkości, szuka sposobów, by
Firma Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Edukacja

Konsument

Branża pomp ciepła w Polsce odczuwa konsekwencje dezinformacji. Krążące mity zniechęcają do tej technologii

Przedstawiciele branży pomp ciepła biją na alarm: mity i dezinformacja krążące w przestrzeni publicznej, brak wystarczającego wsparcia informacyjnego rządu i nieprawidłowości w działalności nieuczciwych firm w poprzedniej edycji programu Czyste Powietrze – to główne przyczyny pogorszenia wizerunku tej technologii. Branża walczy z dezinformacją i stara się wzmacniać świadomość społeczną w zakresie ekologicznych i ekonomicznych korzyści z instalacji pomp ciepła. Jednocześnie podkreśla potrzebę kompleksowych działań ze wsparciem rządu.

Handel

W UE trwa dyskusja o większej kontroli przesyłek e-commerce o wartości poniżej 150 euro. Zwolnienie z cła jest nadużywane

Do Europy w ubiegłym roku trafiło ok. 4,5 mld przesyłek e-commerce o niskiej wartości, czyli poniżej progu 150 euro, który zwalnia z cła. To dwa razy więcej niż w 2023 roku. W 65 proc. przypadków wartość przesyłki jest zaniżana właśnie z uwagi na politykę celną, co zdaniem instytucji unijnych jest naruszeniem uczciwej konkurencji. W dodatku wiele z tych produktów nie spełnia norm bezpieczeństwa czy norm środowiskowych wymaganych w Europie. Dlatego trwa dyskusja nad tym, jak zwiększyć kontrolę nad wpływającymi z zagranicy paczkami.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.