Zalman prezentuje nowy znak słowny oraz nowe logo firmy
Firma Zalman znana ze sprawdzonych rozwiązań chłodzących i obudów PC zaprezentowała właśnie nowy znak słowny oraz symbol. Producent podkreśla, że emblematy reprezentują wiedzę, doświadczenie, pochodzenie oraz pozycję nr 1 na rynku.
Producent bardzo długo trzymał się dotychczasowego logotypu, jednak przyszedł w końcu odpowiedni moment na odświeżenie wizerunku. Celem tego ma być wyrażenie przedsiębiorczych ideałów firmy równolegle z duchem młodości i postępującej innowacyjności. Sam znak słowny Zalman został opracowany tak, aby skutecznie komunikować zasoby marki. Warto zwrócić uwagę na dyskretnie umieszczoną “jedynkę” w literze “L”, która ma podkreślać pozycję na rynku.
Najwięcej uwagi przyciąga nowe logo firmy Zalman. Jak tłumaczy sam producent, flaga narodowa Korei Południowej ma cztery symbole, które reprezentują niebo, ziemię, wodę i ogień. Zdecydowano się na wykorzystanie symbolu ognia i połączenie go z kształtem wentylatora oraz literą „Z”.
Jak tłumaczy producent, możliwość kontrolowania ognia/ciepła to podstawa tożsamości firmy. Ponadto struktura koreańskiego trygramu oraz zastosowane angielskie inicjały wyrażają dumę z bycia reprezentacyjną marką Korei Południowej oraz zobowiązanie do zmian i dalszego rozwoju.
Podstawowym kolorem Zalmana jest teraz „Excellent Dark Blue” (CMYK: C100, M100, K55 / RGB: R29, B219, B73 / #1D1349), który symbolizuje przejrzystość i chłód.

Polski biznes nie jest przygotowany na cyberzagrożenia

Cyberbezpieczeństwo dla firm – skuteczne rozwiązania iIT Distribution Polska

Emitel Partnerem Technologicznym Impact’25
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

1 października ruszy w Polsce system kaucyjny. Część sieci handlowych może nie zdążyć z przygotowaniami przed tym terminem
Producenci, sklepy i operatorzy systemu kaucyjnego mają niespełna dwa miesiące na finalizację przygotowań do jego startu. Wówczas na rynku pojawią się napoje w specjalnie oznakowanych opakowaniach, a jednostki handlu powinny być gotowe na ich odbieranie. Część z nich jest już do tego przygotowana, część ostrzega przed ewentualnymi opóźnieniami. Jednym z ważniejszych aspektów przygotowań na te dwa miesiące jest uregulowanie współpracy między operatorami, których będzie siedmiu, co oznacza de facto siedem różnych systemów kaucyjnych.
Ochrona środowiska
KE proponuje nowy cel klimatyczny. Według europosłów wydaje się niemożliwy do realizacji

Komisja Europejska zaproponowała zmianę unijnego prawa o klimacie, wskazując nowy cel klimatyczny na 2040 roku, czyli redukcję emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. w porównaniu do 1990 rok. Jesienią odniosą się do tego kraje członkowskie i Parlament Europejski, ale już dziś słychać wiele negatywnych głosów. Zdaniem polskich europarlamentarzystów już dotychczas ustanowione cele nie zostaną osiągnięte, a europejska gospodarka i jej konkurencyjność ucierpi na dążeniu do ich realizacji względem m.in. Stanów Zjednoczonych czy Chin.
Handel
Amerykańskie indeksy mają za sobą kolejny wzrostowy miesiąc. Druga połowa roku na rynkach akcji może być nerwowa

Lipiec zazwyczaj jest pozytywnym miesiącem na rynkach akcji i tegoroczny nie był wyjątkiem. Amerykańskie indeksy zakończyły go na plusie, podobnie jak większość europejskich. Rynki Starego Kontynentu nie przyciągają jednak już kapitału z taką intensywnością jak w pierwszej części roku. Z drugiej strony wyceny za oceanem po kolejnych rekordach są już bardzo wysokie, a wpływ nowego porządku celnego narzuconego przez Donalda Trumpa – na razie trudny do przewidzenia. W najbliższym czasie na rynkach można się spodziewać jeszcze większej zmienności i nerwowości, ale dopóki spółki pokazują dobre wyniki, przesłanek do zmiany trendu na spadkowy nie ma.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.