Zalman zaprezentował słuchawki z systemem dźwięku przestrzennego 7.1
Firma Zalman dodała do swojej oferty bezprzewodowy zestaw słuchawkowy ZM-HPS700W. Model ten wyróżnia się m.in. systemem dźwięku przestrzennego 7.1 oraz wzmocnionym 50-milimetrowym przetwornikom o zakresie częstotliwości 20 Hz - 20 KHz.
Słuchawki Zalman ZM-HPS700W posiadają trzy wbudowane tryby dźwięku z sygnalizacją LED. Użytkownik może więc jednym kliknięciem szybko dopasować dźwięk do swoich potrzeb (np. gry, muzyka, transmisje na żywo). Nowy headset ma zapewnić także długotrwały komfort użytkowania. W tym celu zastosowano nauszniki z pianką, z pamięcią kształtu i specjalną oddychającą tkaniną. Ważny element stanowi również regulowany pałąk wykończony miękką tkaniną. Warto dodać, że zestaw jest bardzo lekki - całość waży zaledwie 290 g.
Przy projektowaniu modelu ZM-HPS700 producent inspirował się elfim uchem, widać to wyraźnie w przypadku wersji z dwukolorowymi osłonami głośników. Na ich wyposażeniu znalazł się odpinany mikrofon, który cechuje się dużą elastycznością i obszarem zbierania głosu 360°. Wbudowany akumulator ma pojemność 1000 mAh i powinien zapewnić do 12 godzin pracy w zasięgu do 10 m.
Ładowanie urządzenia odbywa się za pomocą przewodu USB-C - USB-A. W razie potrzeby ze słuchawek można korzystać w sposób przewodowy - w zestawie znajduje się kabel z klasycznym złączem mini-jack 3,5 mm. Ponadto producent zwraca uwagę na bezproblemowe połączenia (bezprzewodowe i przewodowe) z wieloma platformami, w tym PC, Mac, PlayStation i Xbox.
Zestaw będzie dostępny w czarnej i białej wersji kolorystycznej. Ich cena nie powinna przekroczyć 300 zł.
Specyfikacja produktu znajduje się pod tym linkiem: https://www.zalman.com/PL/Product/ProductDetail.do?pageIndex=1&pageSize=10&pageUnit=12&productSeq=1346&searchCategory1=86&searchCategory2=100&searchCategory3=-99&searchKey=&searchWord=

Polki najbardziej przedsiębiorczymi kobietami w Unii Europejskiej. Jak w biznesie może pomóc im AI?

Nowa motorola edge 60 fusion już w Polsce

Emitel i Miasto Poznań zacieśniają współpracę na rzecz innowacji w Wielkopolsce
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Edukacja

Coraz więcej Polaków widzi korzyści płynące z obecności w UE. Co ósmy wciąż jednak nie potrafi ich wskazać
Członkostwo w UE cieszy się wśród Europejczyków rekordowo wysokim poparciem – wynika z tegorocznego Eurobarometru. Korzyści dla swojego kraju dostrzega 74 proc. obywateli Unii – to odsetek najlepszy od początku badań w 1983 roku. A w Polsce jest on jeszcze wyższy. Doceniamy przede wszystkim wkład UE w bezpieczeństwo, nowe możliwości zawodowe i rozwój gospodarczy kraju. Po 21 latach naszej obecności w UE wciąż jednak potrzebna jest europejska edukacja.
Polityka
Zmiany w obowiązku magazynowania gazu mogą obniżyć ceny surowca. To pomoże się przygotować do sezonu zimowego

Elastyczność bez zagrożenia dla bezpieczeństwa energetycznego – tak nową propozycję przepisów dotyczących uzupełniania zapasów gazu przed sezonem zimowym określają jej inicjatorzy z Parlamentu Europejskiego. Europosłowie proponują nieznaczne zmniejszenie wymaganego poziomu zapełnienia magazynów i rozciągnięcie w czasie terminu, w którym trzeba spełnić ten obowiązek. Jak podkreśla Borys Budka, ma to zapobiec spekulacjom na rynku gazu i tym samym pomóc obniżyć ceny surowca.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.