„Zapakuj na prezent” – Answear.com rusza z wyjątkową usługą
Nie trzeba mieć zdolności plastycznych czy niesamowitego pomysłu, aby sprawić radość i zaskoczyć bliską osobę. W ramach usługi „Zapakuj na prezent” Answear.com będzie pakował złożone w sklepie internetowym zamówienia w specjalne torby prezentowe i dostarczał pod wskazany adres.
Urodziny, rocznica, nadchodzące święta – w ciągu roku zdarza się wiele momentów, które wymagają celebracji i prezentów. Answear.com wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i uruchamia wyjątkową usługę „Zapakuj na prezent”, w myśl strategii „Lifespiration Starts Here”, w której prezentuje gotowe rozwiązania jak żyć ciekawiej, aktywniej i odważniej. Dzięki niej, zamówienia klientów mogą zostać zapakowane w designerską i trwałą torbę prezentową oraz ozdobny papier, a następnie dostarczone pod wskazany adres. Dzięki estetycznemu opakowaniu całość będzie gotowa do wręczenia jako prezent. Co więcej, Answear.com oferuje możliwość dostarczenia prezentu od razu do obdarowanej osoby.
Jak skorzystać z opcji pakowania na prezent?
Usługa „Zapakuj na prezent” jest dostępna w Answear.com przez cały rok. Aby z niej skorzystać, wystarczy zaznaczyć taką opcję podczas składania zamówienia. Koszt usługi wynosi 19,99 zł. W ozdobnej torbie prezentowej zostaną umieszczone wszystkie produkty wchodzące w skład jednego zamówienia. Wszystkie produkty przed spakowaniem zostaną dokładnie sprawdzone, nie będą mieć także widocznych cen, aby mogły dotrzeć do obdarowanej osoby w najbardziej inspirującym wydaniu.
Więcej szczegółów znajduje się na stronie dedykowanej usłudze:
https://answear.com/zapakuj-na-prezent
Answear.com to pierwszy polski internetowy sklep multibrandowy oferujący szeroki wybór ubrań, butów i dodatków ponad 500 światowych marek. W ofercie można znaleźć wyselekcjonowane kolekcje damskie, męskie i dziecięce m.in. marek premium, sportowych czy denimowych. Aktualnie Answear.com działa na 11 rynkach, a w planach ma start w kolejnych. Od początku swojej działalności w 2011 r. zdobył ponad 50 nagród i wyróżnień, zyskał także uznanie tysięcy klientów, którym dostarcza nieustannych modowych inspiracji, współpracując z trendsetterami i ekspertami z branży mody. Marka opiera się na własnym centrum logistycznym, które pozwala na zoptymalizowanie kosztów i usprawnienie logistyki, co finalnie wpływa na doskonałą cenę i atrakcyjne promocje. Wszystkie produkty wchodzące w skład zamówienia są wysyłane w jednej paczce – w trosce o środowisko i dla wygody klientów. W swej działalności Answear stawia na szybką dostawę (nawet tego samego dnia w wybranych miastach Polski) i jakość obsługi. Swoim stałym klientom dedykuje program lojalnościowy Answear Club, który pozwala na robienie zakupów w jeszcze atrakcyjniejszych cenach

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.